eitaa logo
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
324 دنبال‌کننده
164 عکس
26 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اون یارو که باید سالی چند هزار بی گناه رو براش قربانی کنن تا متوجه بشه دشمن کیه: 🤡 (تنها کاری که بلده بکنه هم استوری گذاشتنه)
اون یارو درحال پست/استوری کردن عکس قهوه تا کلاسیک به نظر برسه:🤡 (طعم قهوه رو نمی‌تونه تحمل کنه)
اون دختری که تنها دلیل بندسازی رفتنش اینه که ددی به نظر برسه: 🤡 (خدایی این یکی خیلی طنزه)
یه پیشنهاد دوستانه دارم. مثل خودتون تیپ بزنید و از علایق واقعی خودتون پست بذارید، یه سریاتون یه جوری رفتار می‌کنین که یک سال بعد استایل و شخصیتتون شبیه زمان ماسک مشکی و صلیب میشه🥀 انقدررررر سگدو نزنید ترند باشید و کسایی که ترند نیستن رو مسخره نکنید. خیلیاتون واقعا کتاب نمیخونید فقط چون فاز کلاسیک داره اداشو درمیارید و اصلاً براتون اهمیت نداره اون نویسنده ذهنیت سیاسیش چی بوده یه سری دیگتون هم مشخصه واقعاً علاقه‌ای به ماشین ندارید و فقط برای این‌که گنگ به نظر برسید عکس بی ام و؛ بنز خارجی‌ها رو پست می‌کنید
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
یه پیشنهاد دوستانه دارم. مثل خودتون تیپ بزنید و از علایق واقعی خودتون پست بذارید، یه سریاتون یه جوری
تینیجر ایرانی عزیز برای این‌که شدیداً از مد پیروی کنی نیاز داری برندهای اصل و معروف بپوشی، اما فعلاً پول یه رژ لب فیک هم نداری بنابرین از علایقت پیروی کن نه از این مد مزخرفی که حتی مد واقعی نیست و صرفا علایق بقیه نوجوون‌هاس🙏
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
یه پیشنهاد دوستانه دارم. مثل خودتون تیپ بزنید و از علایق واقعی خودتون پست بذارید، یه سریاتون یه جوری
یکی از دوستام هست از فیشنت استفاده می‌کنه. خیلی دختر خفن و شیکیه. فیشنت از نظر شما خز شده ولی به رفیق من میاد؛ چرا؟ چون سبک خودشه، استایل خودشه، و اصلاً ربطی به اینستا و مد نداره خیلی‌هارو دیدم توی چنل‌دیلیشون از موتور سواری دیگران می‌ذارن بعد یه جوری فاز برمی‌دارن انگار خودشونن در صورتی که اجازه موتور سواری یا خرید موتور رو تو خوابشونم ندارن(لزوما نه به دلایل مالی) یکی از دوستای من دختره. ۱۶ سالش هم نشده؛ موتور نازی داره و یک روز درمیون میره موتور سواری. اما فاز نداره؛ توهم ددی بودن نداره که هیچ، موهای بلند و قشنگشو باز میذاره
وقتی میگم لوزر، منظور من کسی نیست که پول نداره، یا کسی که مدرک‌های تحصیلی و مدال ورزشی نداره. منظور من کسیه که شخصیتی بی قدر و ناقابل داره، پشیزی ارزش نداره و وجودش جز زوال نیست چند وقتِ پیش یه زباله‌گردی رو دیدم که خودکاری میون زباله ها پیدا کرده بود و شعر می‌خوند؛ شعر حفظ بود. شعری اجتماعی که این‌جا نمیتونم بفرستم، به نظر میومد خودکار باعث شده بود این شعر رو یادش بیاد.
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
وقتی میگم لوزر، منظور من کسی نیست که پول نداره، یا کسی که مدرک‌های تحصیلی و مدال ورزشی نداره. منظور
خلاصه این که با خودم گفتم ترجیح میدم با اون زباله گرد رفیق باشم تا یه نوجوون جوگیری که کله‌ش رو آبی کرده تا دوست پسر استقلالیش خوشش بیاد و تنها دلیل علاقه‌ش به موسیقی، ترندِ و سگدو می‌زنه تا خفن به نظر بیاد و تو مدرسه و..جامعه فاز برمی‌داره
یه روز دیگه دور دنیا رو می‌زنیم.