Colo𐑾Ful d⍺Ys
ما هیچکسو مجبور نکردیم جوین شه هرکی اومده خودش اومده یا جج رفته که در هر صورت لفت دادن کار درستی نیست مخصوصا وقتی جج رفتی
Colo𐑾Ful d⍺Ys
نه بابا کی گفته به کسایی که واقعا استایلشون اینطوریه داره توهین میشه
مثلا تو ال استار میپوشی ستاره ال استار میپوشه داد میزنه که استایلتون واقعا اینه علاقتون اینه
ولی یکی میشناسم عکس از ال استاز خونی استوری میکرد بعد زیرش مینوشت اخرش یه عده میوفتم دنبالم میگن لا اله الا الله🤓🥀
حال آدمو بد میکنن یه کار میکنن ادم از سریال مورد علاقش و اهنگایی که دوست داره و استایلش زده میشه
یهو خیلی رندوم مثلا قهوه ترند میشه بعد یهو فاز فرش ایرانی و چای و بعد گیتار الکتریک و الانم توتفرنگی
قبلشم نقاشی شب پر ستاره بود
بعد مثلا میخوان بنر بزنن مینویسن هرکی اینجا نیست خزه
دمت گرم داداش ما همه خزیم دمت گرم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
یهو خیلی رندوم مثلا قهوه ترند میشه بعد یهو فاز فرش ایرانی و چای و بعد گیتار الکتریک و الانم توتفرنگی
چرا فقط بهشون نمیخندی 😂 اینطوری اعصابت خورد میشه
Colo𐑾Ful d⍺Ys
چرا فقط بهشون نمیخندی 😂 اینطوری اعصابت خورد میشه
ببین زرتشت الان اگر منم مثل اونا باشم چی
احمق بودن و مضحک بودنشون فقط توی دیلی و چنل خلاصه نمیشه
کلا همینن از لحاظ اخلاق و رفتار و..