Colo𐑾Ful d⍺Ys
موقع پیامهای ناشناس؛ علی به این نتیجه رسید، البته آویسا هم بارها گفته بود.
عه پس نوکر آویسا هم هستمم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دارم یه بازی میکنم دیونه شدم انقد پیچیدس
بجاش اینجا رو ببر بالا مرسی