امروز برای اولین بار بعد ۴ سال سر کلاس مجازی شرکت کردم (کلا ۳ نفر بودیم تو کلاس)
Colo𐑾Ful d⍺Ys
🧃Cousin adventures and endless games. Some things never change
من و احمدرضا حدود دوازده–سیزده سال پیش؛ بازیهای اون زمان رو یادمه؛ یه کامپیوتر میذاشتیم وسط و جنگ میساختیم؛ یا قلعه میساختیم و بعد به قلعه هم حمله میکردیم؛ و یه عروسک کوچیک داشتم که اسمش رو گذاشته بودیم "هیتلر". من و احمد هنوزم هر وقت پیش هم هستیم؛ کل روز رو بازی میکنیم