هدایت شده از ડυꪀ Dau𖤓ghter
Challenge| تقدیمی
درود پر مهر به اهالی کوچ کرده ایتا.
تقدیمی،پر از هدیه های جذاب برای شما فراهم میکنم و در عوض میخوام.
و بعد اسم یا یه توضیح کوچیک درباره بدترین یا بهترین حسی که
توی اون ماه تجربه کردید رو زیر عکس بنویسید تا من:
1:یه طراحی حرفه ای از چشم هاتون بکنم.
2:یه کلاژ شبیه به عکس بالا برای چشم های زیباتون بزنم .
3:درباره اون حسی که گفتید یه متن ادبی فلسفی مختص خودتون آماده کنم.
و لطفاً اینجا هم بخونید.
Limit | tag
ممنون از رفقا که در این راه همراه هستن و از بارگذاری و نوشتن و آرشیو و عکس و انتقال و برنامه ریزی خسته نمیشن
دمتون گرم واقعاً؛ ممنون که مثل خالهزنک های لوس نیستید
ممنونم که کمک میکنید، جدی میگم
بابا میگم نمیتونم هیچی بخورم حالا هرچند ۴۸ ساعته چیزی نخورردم ولی نمیتونم چیزی بخورم مجبورم نکنید