- ایکــــسبــــی'
که شد وسط تابستون
اواخر یا اواسط مرداد ماه بود فکر کنم
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23019
خیلیا همینو دارن میگن
#دایگو