وای بچهها پوآرو تمام بشه یه دور فروپاشیِ روانی میکنم چون به جاش سریالی نیست که ببینم💔
شکارگاهِ Zed
وای بچهها پوآرو تمام بشه یه دور فروپاشیِ روانی میکنم چون به جاش سریالی نیست که ببینم💔
الان به جای عشق کهکشانی، اوک نیو داد و من زیاد تو افسردگی نموندم ولی پوآرو تموم بشه به جاش یه سریالِ قدیمی میده که البته خیلی بامزه و جالبه ولی خانواده نمیذارند نگاش کنم پس سلام افسردگی و فروپاشیِ روانی
میگم چرا پیامهام اینقدر خوب و سریع و راحت ارسال میشه نگو به جای وای فایِ خانهمون که تموم شده به اینترنتِ مامانم وصل شدم