میگم چرا پیامهام اینقدر خوب و سریع و راحت ارسال میشه نگو به جای وای فایِ خانهمون که تموم شده به اینترنتِ مامانم وصل شدم
شکارگاهِ Zed
میگم چرا پیامهام اینقدر خوب و سریع و راحت ارسال میشه نگو به جای وای فایِ خانهمون که تموم شده به ای
تا وصلم شما ۸۰ نفر حرفی چیزی ندارید توی ناشناس بزنید؟
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨