eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم . سلام‌علیکم؛ امشب بنابر یسری تحقیقات انجام گرفته، درباره مسائلی از فاطمیه قرار شد دقایقی کوتاه در خدمت شما باشیم ساعت 21:30 لذا انتظار میره همراهی ملزم رو با -ضحـیٰ²¹³ داشته باشید وَ لطفی کنید فور کنید داخل کانال هاتون پیام رو اجر ِشما، با حضرت‌ولیعصر .
اول اینکه بگم؛ حادثه‌ پررنگ‌ترین نقطه‌ی سرخ تاریخ به شمار میره، چرا؟ چون تماماً ظلم هایی که به معصومین شکل گرفت نقطه‌ شروعش از لگدِ اون ملعون ُ، . . توهیناتِ پی‌در‌پی ، آغاز شد اگر مردم زمانه به حضرت‌علی ظلم نمیکردن هیچوقت عاشورا و . . رخ نمیداد
ضحـیٰ²¹³
اول اینکه بگم؛ حادثه‌ #فاطمیه پررنگ‌ترین نقطه‌ی سرخ تاریخ به شمار میره، چرا؟ چون تماماً ظلم هایی که
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن. از همان صبح اولین روز دنیای بدون فاطمه[س]، که می‌خواستن با جاهلیت تمام -زبانم لال- با نبش قبرُ نماز بر پیکرش عادی سازی کنن و حادثه را دفن کنن؛!
ضحـیٰ²¹³
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن. از
تا همین امروزی که از تنها بنرای مشکی با نوشته‌ی زرد، تمام جلوه‌ی فاطمیه‌ی شهر هاست.
ضحـیٰ²¹³
تا همین امروزی که از #فاطمیه تنها بنرای مشکی با نوشته‌ی زرد، تمام جلوه‌ی فاطمیه‌ی شهر هاست.
بنظر میاد ، هرچقدر تو روضه ها از ُولایت‌مداری حضرت‌زهرا بگن، هرچی کتاب بنویسن، که 'اگر' بگن و بنویسن بازم نقطه‌ی پنهان و مظلوم تاریخ ِ.
اون روزگاریه که پای منبر سخنران، پای تبیین ماجرا، مردم به هوش، گوش تا گوش ایستاده باشن!
ضحـیٰ²¹³
#فاطمیه اون روزگاریه که پای منبر سخنران، پای تبیین ماجرا، مردم به هوش، گوش تا گوش ایستاده باشن!
اون ایامی میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛ به پاشنه‌ی حماسه و شعورِ انسان‌سازی بچرخونن هیئت رو، نه صرفِ بروز عواطف و تخلیه‌ی هیجان!!
ضحـیٰ²¹³
اون ایامی #فاطمیه‌ میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛ به پاشنه‌ی حماسه و شعورِ انسان‌سازی بچرخونن هیئت
اون زمانی حقیقت رو آشکار میکنه که محافلِ ما مردم حقیقت‌شناس بشن، دشمن‌شناس باشن
پای «سلمٌ لمَن سالمکم» ها عاقلانه بایستن، و عاشقانه پای «حربٌ لمَن حاربکم» ها شاهرگ گرو بزارن .
اون روزیه که حتی جرقه‌ی حواشی سرخ پوشا، زیر عظمت و جلال سیاهی‌هایِ روضه‌های استکبارستیزی خاموش بشه. وقتیه که کودکان، مرگ بر اسرائیل و آمریکا رو میان اشک روضه یاد بگیرن، "غاصب و ظالم روزگارشون رو بشناسن"
همین‌هاست؛ مگه فاطمه‌ی‌زهراسلام‌الله‌علیها جز اینا می‌خواستن و برای جز این‌ها غریبانه شهید شد؟