ضحـیٰ²¹³
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن. از
تا همین امروزی که از #فاطمیه تنها بنرای مشکی با نوشتهی زرد، تمام جلوهی فاطمیهی شهر هاست.
ضحـیٰ²¹³
تا همین امروزی که از #فاطمیه تنها بنرای مشکی با نوشتهی زرد، تمام جلوهی فاطمیهی شهر هاست.
بنظر میاد ، هرچقدر تو روضه ها از ُولایتمداری حضرتزهرا بگن، هرچی کتاب بنویسن، که 'اگر' بگن و بنویسن بازم #فاطمیه نقطهی پنهان و مظلوم تاریخ ِ.
ضحـیٰ²¹³
#فاطمیه اون روزگاریه که پای منبر سخنران، پای تبیین ماجرا، مردم به هوش، گوش تا گوش ایستاده باشن!
اون ایامی #فاطمیه میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛
به پاشنهی حماسه و شعورِ انسانسازی بچرخونن هیئت رو، نه صرفِ بروز عواطف و تخلیهی هیجان!!
ضحـیٰ²¹³
اون ایامی #فاطمیه میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛ به پاشنهی حماسه و شعورِ انسانسازی بچرخونن هیئت
#فاطمیه اون زمانی حقیقت رو آشکار میکنه که محافلِ ما مردم حقیقتشناس بشن، دشمنشناس باشن
پای «سلمٌ لمَن سالمکم» ها عاقلانه بایستن، و عاشقانه پای «حربٌ لمَن حاربکم» ها شاهرگ گرو بزارن .
نگرانی برای حرم رو انکار نمیکنم ؛
ولی ناامیدی و زانوی غم بغل گرفتن هرگز!
-|این عَلَم صاحب داره .