eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
اول اینکه بگم؛ حادثه‌ پررنگ‌ترین نقطه‌ی سرخ تاریخ به شمار میره، چرا؟ چون تماماً ظلم هایی که به معصومین شکل گرفت نقطه‌ شروعش از لگدِ اون ملعون ُ، . . توهیناتِ پی‌در‌پی ، آغاز شد اگر مردم زمانه به حضرت‌علی ظلم نمیکردن هیچوقت عاشورا و . . رخ نمیداد
ضحـیٰ²¹³
اول اینکه بگم؛ حادثه‌ #فاطمیه پررنگ‌ترین نقطه‌ی سرخ تاریخ به شمار میره، چرا؟ چون تماماً ظلم هایی که
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن. از همان صبح اولین روز دنیای بدون فاطمه[س]، که می‌خواستن با جاهلیت تمام -زبانم لال- با نبش قبرُ نماز بر پیکرش عادی سازی کنن و حادثه را دفن کنن؛!
ضحـیٰ²¹³
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن. از
تا همین امروزی که از تنها بنرای مشکی با نوشته‌ی زرد، تمام جلوه‌ی فاطمیه‌ی شهر هاست.
ضحـیٰ²¹³
تا همین امروزی که از #فاطمیه تنها بنرای مشکی با نوشته‌ی زرد، تمام جلوه‌ی فاطمیه‌ی شهر هاست.
بنظر میاد ، هرچقدر تو روضه ها از ُولایت‌مداری حضرت‌زهرا بگن، هرچی کتاب بنویسن، که 'اگر' بگن و بنویسن بازم نقطه‌ی پنهان و مظلوم تاریخ ِ.
اون روزگاریه که پای منبر سخنران، پای تبیین ماجرا، مردم به هوش، گوش تا گوش ایستاده باشن!
ضحـیٰ²¹³
#فاطمیه اون روزگاریه که پای منبر سخنران، پای تبیین ماجرا، مردم به هوش، گوش تا گوش ایستاده باشن!
اون ایامی میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛ به پاشنه‌ی حماسه و شعورِ انسان‌سازی بچرخونن هیئت رو، نه صرفِ بروز عواطف و تخلیه‌ی هیجان!!
ضحـیٰ²¹³
اون ایامی #فاطمیه‌ میشه که روضه خووناُ جوامع مداح؛ به پاشنه‌ی حماسه و شعورِ انسان‌سازی بچرخونن هیئت
اون زمانی حقیقت رو آشکار میکنه که محافلِ ما مردم حقیقت‌شناس بشن، دشمن‌شناس باشن
پای «سلمٌ لمَن سالمکم» ها عاقلانه بایستن، و عاشقانه پای «حربٌ لمَن حاربکم» ها شاهرگ گرو بزارن .
اون روزیه که حتی جرقه‌ی حواشی سرخ پوشا، زیر عظمت و جلال سیاهی‌هایِ روضه‌های استکبارستیزی خاموش بشه. وقتیه که کودکان، مرگ بر اسرائیل و آمریکا رو میان اشک روضه یاد بگیرن، "غاصب و ظالم روزگارشون رو بشناسن"
همین‌هاست؛ مگه فاطمه‌ی‌زهراسلام‌الله‌علیها جز اینا می‌خواستن و برای جز این‌ها غریبانه شهید شد؟
پناهِ عالمیان . . زینب پناه ندارد :)