ضحـیٰ²¹³
اوقاتی خوش تر نیست که بگذره با رفیق جماعت🤍 📍طریقالمهدی
من شیفتهی شیوهی بینظیرِ رفاقت با شمام،
چطور تا به این اندازه بلدید تو رفاقتت سنگ تمام بزارید و چطوره که انقدر باهاتون خوش میگذره؟!
رفیقِ روزهای شاد و غمگین
همدیگه باشیم:)
دوسالگی رفاقتمون مبارک
آخرین روزای ماه شعبانه..
خدا هرجا خواست بندهاش باهاش آشتی کنه پای تو رو کشید وسط. شب قدر؟ افضل اعمال زیارت حسین"علیهاسلام". عید فطر؟ افضل اعمال زیارت حسین"علیهاسلام". عرفه؟ افضل اعمال زیارت حسین"علیهاسلام". نیمهٔ شعبان؟ افضل اعمال زیارت حسین"علیهاسلام".
تو کی هستی؟ تو چی هستی؟ تو چقدر هستی که انقدر از پر زیارتت خیر و برکت میباره؟
گفته بودم باران دوست میدارم؟
غمهای دلم را میشویَد. مثل دیوار برجهای دوداندود شهر. دلهایمان هم شلوغ شده، هم روغن سیاه از آن چکّه میکند. دور از جان شما اهالی خانههای کوچک و باصفای چوبیِ پایین جنگل.
الهی همیشه اطراف خانههایتان باران ببارد. میگفتم.. باران را دوست میدارم. غمهای دلم را میشویَد..
مداح میگفت : ۱۱ ماه نبودی ، نیومدی در خونش ، این یه ماهِ رمضان رو خودش صدات میزنه ، میگه بیا بندهِ من ، بیا شیطانی در کار نیست ؛ خودمم و خودت ، بیا بگو درداتو ، منِ خدا دلتنگتم ..
خداکنه غافل نباشیم ..
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی چقد دلی گفتن حاجاقا(:
چرا اخلاقت عوض نمیکنی ؟
ضحـیٰ²¹³
ولی چقد دلی گفتن حاجاقا(: چرا اخلاقت عوض نمیکنی ؟
به قول امین قدیم ؛
« سرِ من گرم گناه است، سرِ من داد بزن. »
به قول علامه امینی:
دلم میخواهد از همه کناره بگیرم
در گوشه بیابانی چادر بزنم
و آنجا ساکن شوم ..
و تا آخر عمر بر مظلومیت علی (ع) گریه کنم ..