eitaa logo
عباس موزون
50.8هزار دنبال‌کننده
905 عکس
2هزار ویدیو
3 فایل
مدیرکانال: عباس موزون ✍️پیشینه: پژوهشگر نویسنده تهیه کننده کارگردان مجری تلویزیون گوینده رادیو ✍دانش ها: کارشناسی: مهندسی تکنولوژی کارشناسی: کارگردانی سینما کارشناس ارشد: مدیریت اجرایی دکتری: مدیریت رسانه دانشجوی دانشگاه تهران ☎روابط عمومی @My_net_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 عنوان: این رباعی هدیه به غدیر سروده شد: «پل زده تا بگذری از بیم سقوط دره ها نی زده تا که بشکند بیم و سکوت بره ها شمس و قمر، شام و سحر، شانه به شانه، پیکِ او تا که غمی نماند از بیم هبوط ذره ها...» عباس موزون تیرماه– روز غدیر ۱۴۰۲   «عید امتداد نور بر همه نورجویان مبارک است» 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺 برخی مفاهیم: پل: رابطان خدا و انسان= پیامبران و امامان دره: فروافتادن در گناه و تباهی نی: نوای آرامبخش و حمایتگر ساز چوپان که برای آرامش گوسفندان می نوازد. استعاره از گفتار قرآن در اطمینان خاطر و امیدی که خداوند به انسان داده که با تکمیل رسالت پیامبر و ولایت امام، نورجویان را در برابر گرگ (نفس و شیطان) تنها نگذارده و مراقبتشان ميکند. بره: استعاره از روح انسان ها در برابر گرگ نفس و شیطان. (پیروان برخی ادیان تحریف شده به پیامبر و حتی روحانیون دینشان تمثیل چوپان و یا لقب شبان داده و معتقدند گوسفندان گم شده ای هستند که فقط پیامبر و یا روحانی شان می بایست از ایشان محافظت کند. اما خوشبختانه پیامبر اسلام (ص) فراتر از این را نیز میفرمایند که: همه تان چوپان و همه تان مسئول هستید. کُلکُم راع و کُلکُم مسئول). شام: تاریکی جهل انسان در این دنیای مادی. سحر: بخش های نیمه روشن و نیمه پیدای دانش بشر شمس: استعاره از پیامبر (که درود خدا بر او باد). قمر: استعاره از حضرت امیر (که درود خدا بر او باد). شانه به شانه: در کنار هم بودن ایشان در روز غدیر و امتداد این ملازمه در بستر تاریخ. ادامه... 👇
ادامه... پیک: پیام آور ذره: در ادبیات ریشه دارِ ایران، «ذره» به غبارات معلق در فضای تاریک گویند که اشعه های خورشیدی که به درون تاریکی می تابد روشنشان کرده و نور بسیار ضعیفی که موجب روشنیِ وجود آنهاست ناشی از تابش خورشید است و معمولا در ادبیات عرفانی واژه های «ذره» و «خورشید» به عنوان دو مفهوم متقابل به کار می‌روند که ذره کنایه از وجودِ نیازمند و کوچکِ انسان است که معلق و سرگردان در تاریکی جهل و محتاج به روشنایی هدایتی است که از جانب خورشید (خداوند) می تابد. بیت مثال: به ذره گر نظرِ لطف بوتراب کند/به آسمان رود و کارِ آفتاب کند (بوتراب= حضرت علی علیه السلام) هبوط ذره ها: حضور تاریخی انسان در این دنیا که با هدف رشد در عالم ماده رخ داده است.   🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 عنوان: ۱۱۳_معیارهای راستی آزمایی تجربه های نزدیک به مرگ به چه صورت است؟ 🔸دکتر عباس موزون: «در مورد راستی آزمایی اینکه چقدر و چطور می شود اعتماد نمود، بارها گفته ام: دو دسته مؤلفه داریم. یکی شناسایی، شناخت و راستی آزمایی تجربه دسته دوم شناخت و شناسایی و راستی آزمایی تجربه گر، این دو دسته با هم متفاوت است». 🎬 از اینجـــــــا در آپارات ببینیــــد 👇 https://aparat.com/v/tzbnt92 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 عنوان: ۱۱۴_بررسی مشاهده پدیده های یقین آور در تجربه نزدیک به مرگ با رویکردی قرآنی محور 🔸استاد سید محسن میرباقری؛ مدرس دانشگاه: «قرآن از ما انتظار دارد به آخرت یقین داشته باشیم و برای رستگاران عبارت «و بالاخرة هم یوقنون» را تکرار کرده است و همچنین یقین داشتن به آیات الهی را راه رستگاری بیان می کند. نکته مهم اینکه یقین در دنیا مرحله بالای ایمان است که همه به آن نمی رسند اما قرآن تأکید می کند که در دم مرگ همگان در اثر دیدن عوالم و موجودات غیب به مرحله یقین می رسند و در آیاتی قرآن مرگ را معادل یقین آورده است چون هرچه انسان در لحظه مرگ از آن عالم مشاهده می کند یقینی است». 🎬 از اینجـــــــا در آپارات ببینیــــد 👇 https://aparat.com/v/anfw92g 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 به زودی آموزش پخت نان خانگی دزفولی. نان های سنتی محلی: میراث هزار ساله نیاکان 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 عنوان: ۱۱۵_تشریح فرمانروایی روح بر بدن 🔸آیت الله غلامرضا فیاضی استاد فلسفه: «به جز خدا همه موجودات محدودند. بینایی و شعور ما محدود است و تابع اراده الهی، همچنانکه اعضای بدن تابع روح هستند و هیچ حرکتی ندارند مگر به اراده روح و این فرمانروایی روح بر جسم را ولایت تکوینی می‌گوییم. رابطه خداوند با کل عالم خلقت هم چنین رابطه تکوینی است و به اراده خداوند اولیاء الله چون پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) هم با مخلوقات چنین رابطه‌ای دارند. اگر خداوند اراده کند یک روح می‌تواند از محدودیت مکان و زمان خارج شود. روح قابلیت بسیار گسترده شدن را دارد اما این اراده خداوند بی دلیل اتفاق نمی‌افتد و حتما حکمتی دارد». 🎬 از اینجـــــــا در آپارات ببینیــــد 👇 https://aparat.com/v/ulj4mow 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱) (بازخورد متنی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۲) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۳) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۴) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
28.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۵) (بازخورد متنی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۶) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۷) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۸) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۹) (بازخورد متنی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱۰) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱۱) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱۲) (بازخورد متنی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱۳) (بازخورد صوتی) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بازخورد همایش «مناظره‌ای با مناظره» (۱۴) (گزارش تصویری از سایر بازخوردهای متنی فراوانی که ارسال شده است) 🔸در این نشست، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای، ساختار ماهوی و روش مناظرات (به معنای اعم) نقد و بررسی گردید و ویژگی‌های مناظره نافع بیان و ضرورت اصلاح شیوه‌های رایج مناظرات معاصر، بازخوانی شد. 🔸برگزار شده توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی_ تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد؛ در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links