"شاید تلخ باشه
ولی ما بین افراد حسود
با چهره های صمیمی
زندگی میکنیم"
همین قدر درست...!
تو این مرحله از زندگیم فقط میخوام خودم رو دوست داشته باشم،به خودم احترام بزارم و خودم رو ارتقا بدم....
خوشبختی چیزی نیست
که بخواهی آن را به تملک خود درآوری
خوشبختی کیفیتِ تفکر است
حالت روحی ست
خوشبختی
وابسته به جهان درون توست ...
نخ به پای بادبادکهای کم طاقت مبند...
زندگی را هر چه آسانتر بگیری بهتر است
-فاضل نظری
تـنَفُس؛
اما نموندی آخرش...
Ali YasiniAli Yasini - Nesfe Shab.mp3
زمان:
حجم:
6.1M
میشم با هرکی سر راته طرف..
جهان فقط چیزهایی را
به ما می دهد،
كه از ته دل باور داریم،
می توانیم داشته باشیم.
#دیپاک_چوپرا