رها کردن اینطوریه که یهو به خودت میای میبینی آسمون آبی تره، آدما مهربونن، قهوهت خوشمزهاس، پرنده ها برات میخونن و دنیا میگه بیا همه چیزای خوب مال تو. رها کنین بچه ها. جدی رها کنین.
گیر کردن خیلی بده!
چه توی ترافیک باشه،
چه در رابطه سمی، چه پشت کنکور،
چه تو آسانسور، چه توی یکی از مراحل
زندگی، امیدوارم هیچوقت گیر نکنید!
تـنَفُس؛
در سکوت شب...
Haamim @RozMusic.comHaamim - Ay Setareh (128).mp3
زمان:
حجم:
2.5M
چه حالی داشت با تو قدم زدن...
شب دوباره همانیم
آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا!
حتی اگر تمام روز، در قویترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم
گاهی بی آنکه بفهمی
در طول زمان آدم دیگری میشوی
بیشتر سکوت میکنی
دیرتر باور میکنی
و کمتر میرنجی.”