صمیمیت از روزمره میاد،شما هیچ وقت نمیتونی با کسی صمیمی بشی مگر اینکه از روزمرگیت براش بگی،از جزئیات کوچیک روز که توجهت رو جلب کردن؛
بنای صمیمت اینجاست که ساخته میشه.
سخته ولی هیچکس اونجور
که تو تصور میکنی نیست
بیخیال شو و بابت یه رفتار
پیشبینی نشده حرص نخور
تـنَفُس؛
اگه نتونم ازت دل بکنم چی؟!...
Ali MirAli Mir - Stress.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
آدمات رفیق نیمه رانو..:)
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛
برای آنها تنها نشانه ى حیات،
بخار گرم نفس هایشان است!
کسی از کسی نمی پرسد:
آهای فلانی!
از خانه دلت چه خبر
گرم است
چراغش نوری دارد ؟
_ شاملو
تصادفی با یکی آشنا میشی ولی بعدش کارت به جایی میکشه که اگه تصادف میکردی دردش کمتر بود...
راه و رسم انقراض من این است:
دائم امید کوچکی پیدا میکنم،
دل به آن میبندم، و منتظر میمانم ناامیدم کند.