صادق هدایت يه جا با درد میگه:
"از ته دل میخواستم و آرزو ميکردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم"
من هم این روزها جز این آرزو، چيزی نمیخوام.
سخته ولی هیچکس اونجور
که تو تصور میکنی نیست
بیخیال شو و بابت یه رفتار
پیشبینی نشده حرص نخور
چیزی از فرقِ سرش به سرعت پایین آمد.
از چشمهایش بیرون زد. گلویش را خراشید
و توی دلش فرو ریخت. این شکلِ طبیعیِ
چیزی بود، که بعدها فهمید غصه است . .
- فریبا وفی .
هیچوقت برای زخمهای زندگیات
پیش کسی ناله نکن،
زخم بهجز صاحبش برای کسی درد ندارد.
- فلسفی زیستن - جوناس سالزجیبر
تـنَفُس؛
کنار تو عشق هست...
Majid Razavi ~ Music-Fa.ComMajid Razavi - Belakhare (320).mp3
زمان:
حجم:
6.5M
اگه نتونم ازت دل بکنم چی؟!...
صمیمیت از روزمره میاد،شما هیچ وقت نمیتونی با کسی صمیمی بشی مگر اینکه از روزمرگیت براش بگی،از جزئیات کوچیک روز که توجهت رو جلب کردن؛
بنای صمیمت اینجاست که ساخته میشه.
سخته ولی هیچکس اونجور
که تو تصور میکنی نیست
بیخیال شو و بابت یه رفتار
پیشبینی نشده حرص نخور