گاهی بی آنکه بفهمی
در طول زمان آدم دیگری میشوی
بیشتر سکوت میکنی
دیرتر باور میکنی
و کمتر میرنجی.”
صادق هدایت يه جا با درد میگه:
"از ته دل میخواستم و آرزو ميکردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم"
من هم این روزها جز این آرزو، چيزی نمیخوام.
سخته ولی هیچکس اونجور
که تو تصور میکنی نیست
بیخیال شو و بابت یه رفتار
پیشبینی نشده حرص نخور
چیزی از فرقِ سرش به سرعت پایین آمد.
از چشمهایش بیرون زد. گلویش را خراشید
و توی دلش فرو ریخت. این شکلِ طبیعیِ
چیزی بود، که بعدها فهمید غصه است . .
- فریبا وفی .
هیچوقت برای زخمهای زندگیات
پیش کسی ناله نکن،
زخم بهجز صاحبش برای کسی درد ندارد.
- فلسفی زیستن - جوناس سالزجیبر