تـنَفُس؛
اگه نتونم ازت دل بکنم چی؟!...
Ali MirAli Mir - Stress.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
آدمات رفیق نیمه رانو..:)
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛
برای آنها تنها نشانه ى حیات،
بخار گرم نفس هایشان است!
کسی از کسی نمی پرسد:
آهای فلانی!
از خانه دلت چه خبر
گرم است
چراغش نوری دارد ؟
_ شاملو
تصادفی با یکی آشنا میشی ولی بعدش کارت به جایی میکشه که اگه تصادف میکردی دردش کمتر بود...
راه و رسم انقراض من این است:
دائم امید کوچکی پیدا میکنم،
دل به آن میبندم، و منتظر میمانم ناامیدم کند.
کاش میشد به عقب برگشت، نه برای جبران اشتباهها
بلکه برای تکرار بعضی از خاطره ها ..
تـنَفُس؛
آدمات رفیق نیمه رانو..:)
HaamimAvalash (Bir-Music.com).mp3
زمان:
حجم:
1.2M
اولاش همه چی فرق داشت...:)