شازده کوچولو پرسید: غم انگیزتر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه چیه؟
روباه گفت: بری و کسی متوجه نشه!
دقیقاً همونجا که از همه آدما
خسته میشی، خدا یکی رو میاره
وسط زندگیت و میگه
ببین چی واست نگه داشتم! :)
تـنَفُس؛
اولاش همه چی فرق داشت...:)
-InShot_20240108_235731548.mp3
زمان:
حجم:
2.8M
مث برد بود باختن قلبم به تو...🥲
گاهى بايد بيرون كرد. فكرهاى منفى را، خاطرات زجر آور را و از همه مهمتر آدمهايی كه علتِ اصلى نااميدى ميشوند. باور كنيد گاهى فقط بيرون كردن يك آدمِ منفى از مدار توجهتان معجزه میكند. از من میشنويد در اين جهان بيشتر از همه براى خودتان و اهداف و آرزوهايتان ارزش قائل شويد، زيرا هيچكس ماندگارتر از خودتان وجود ندارد.
تا زمانی که یاد بگیرید همه چیز را نمیتوان به همه گفت، زیاد آشنا میشوید. زیاد حرف میزنید و زیاد اشتباه خواهید کرد.
#خالد_حسینی
باید کسی باشد که مارا با دیوانگیهایمان درک کند. آدم میپوسد در حجمِ خشکِ تکرارِ این روزها
- طوفان