مُدام آزردهات میکنند و میگویند:
عمدی در کار نیست و تو میفهمی آنچه در کار نیست،
شعور است.
_محمد همایون
انگار دوباره فراموش کردی،
اجازه بده بهت یادآوری کنم.
وقتی که سخت بود وُ تو غرق شدی وُ ترس وجودت رو گرفته بود وُ تنها راه رفتی و نامرئی بودن رو احساس کردی وُ نمیتونستی راه رو ببینی و خواستی تسلیم بشی؛ تو ادامه دادی!!
اینو همیشه یادت بمونه.
مشکل رابطه با آدمای مهربون اینه،
ناراحتم که بشن ازتون به روتون نمیارن،
ساکت تر میشن چند دقیقه ای فقط
از تنهایی بمیرید ولی با آدم مودی و
دمدمی مزاجی که تکلیفش باهاتون
معلوم نیست و همش با کارهای متناقضش
ذهنتون رو بهم میریزه،
وارد هیچ نوع رابطهای نشید.
اگر چه کسی نمی تواند برگردد به عقب و شروعی عالی داشته باشد
اما هر کسی می تواند از الان شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد.
#کارل_بارد