بادبادک تنها همان قدر
از آسمان سهم میبرد که نخش به او اجازه دهد.
اما خود را با خیال
در زمین نبودن آرام میکند.
نگذار هیچ نخی به تو وصل باشد.
نخ ها تنها لایق عروسکهای
خیمه شب بازی هستند ،
و بس . . .!
یه جا نوشته بود؛
آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا میکنه و تیکه تیکه رهات میکنه،
اما آدم درست تیکه تیکه پیدات میکنه و دوباره تو رو کامل میکنه و به آرامش میرسونه.
مادر بزرگ میگفت:
این حرفها و رفتار آدماس که نشون میده دوستت دارن یا نه..
وگرنه کی قلب آدما رو دیده...