یه جا نوشته بود؛
آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا میکنه و تیکه تیکه رهات میکنه،
اما آدم درست تیکه تیکه پیدات میکنه و دوباره تو رو کامل میکنه و به آرامش میرسونه.
مادر بزرگ میگفت:
این حرفها و رفتار آدماس که نشون میده دوستت دارن یا نه..
وگرنه کی قلب آدما رو دیده...
نصیحت امشب:
لطفاً بعد از اینکه بهت صدمه زدن، پاراگراف های طولانی براشون ارسال نکن
اونا اهمیتی نمیدن و هرچی هم بگی،
اونارو به سمت احساس پشیمونی سوق نمیدی،
عزت خودت رو بردار و برو :)
دوست عزیزم
هرگز از یک چیز غافل نباش
اگر تمام آینههای دنیا را بشکنی
سرانجام همیشه
خودت را در آینهی قلبت
خواهی دید..