فکر خودتونو درگیر آدمایی نکنید
که نمیدونین کی و کجا ارث باباشون خوردین
که باهاتون بد شدن؛
شما به هیچ وجه مسئول مشکلات روانی بقیه نیستین.
بچهها
شما هم دیگه حوصله ندارین؟
حوصلهی توضیح دادن
حوصلهی اینکه بگین چرا ناراحت شدین
حوصلهی راه رفتن
حوصلهی فیلم دیدن
حوصلهی حرف زدن
وقت گذاشتن برای هرآدمی مثل سرمایه گذاری روی اون آدم میمونه
یادت باشه توی زندگی روی آدمای درستی سرمایه گذاری کنی
نسلشان دارد منقرض میشود.
حس میکنم دیگر کسی معشوق نیست.
باور نمیکنید
سری به فضای مجازی بزنید
تمام پروفایل ها را غم فرا گرفته.
یکی زخمی شده و یکی یکطرفه با درد پیش میرود.
هیچکس خوشحال نیست. چرا؟
این همه عاشق؟!
پس یکی به من بگوید خیل معشوق ها چه شد؟
همه از دَم چه کسی را دوست داریم ؟
من که نمیفهمم این آدم ها چه میکنند...