نسلشان دارد منقرض میشود.
حس میکنم دیگر کسی معشوق نیست.
باور نمیکنید
سری به فضای مجازی بزنید
تمام پروفایل ها را غم فرا گرفته.
یکی زخمی شده و یکی یکطرفه با درد پیش میرود.
هیچکس خوشحال نیست. چرا؟
این همه عاشق؟!
پس یکی به من بگوید خیل معشوق ها چه شد؟
همه از دَم چه کسی را دوست داریم ؟
من که نمیفهمم این آدم ها چه میکنند...
تـنَفُس؛
بمون واسم...(:
Arash & Masih ~ UpMusicArash & Masih - Akhare Bahar (320).mp3
زمان:
حجم:
7.5M
داری ناز میای باز تا بیای بیجار کاش...
یه دقیقه دیگه تو این شهر معلوم نیست کی زندهاس، کی مرده. اگه قرار باشه من یه دقیقه دیگه زنده باشم، فکر کردم دلم میخواد یه چیزایی بهت بگم که هیچوقت بهت نگفتم اینکه من چقد قیافهتو، صداتو، لحن حرف زدنتو، خندههاتو، همین آرایش ناشیانهی قشنگی که کردی رو دوست دارم.»
خوب کردی که رُخ از آینه پنهان کردی
هر پریشان نظری لایقِ دیدارِ تو نیست ..
ـ صائب تبریزی