خوب کردی که رُخ از آینه پنهان کردی
هر پریشان نظری لایقِ دیدارِ تو نیست ..
ـ صائب تبریزی
هیچوقت تا حالا با همچین ورژنی از خودم که بعد از کلی صبوری ، یهو تو یک لحظه ، تمومِ چیزایی که با چنگ و دندون نگهشون داشته بودم و رها کنم و برم ، روبرو نشده بودم.
یه بار مامان بزرگم بهم گفت...
تنها چیزی که از یه آدم میمونه صداشه.
صدا هیچوقت نمیمیره.
بهتر است
نتوانند شما را درک كنند
و بميريد،
تا اين كه زندگى تان را
به توضيح دادن بگذرانيد...
👤#ويليام_شكسپير