eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 ولادت باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(علیه السلام) مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری تلویزیون روسیه:یکی از افرادی که در تالار کروکوس مرتکب اقدام تروریستی شده است نام خانوادگی باکویی دارد. 🔹این مجری روسی به حضور تروریست ها در ترکیه و انتقال آن‌ها به مسکو از این کشور نیز اشاره کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی جنگنجویان اوکراینی با آرم و علامت داعش 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨کمک ۴۰۰ میلیون دلاری عربستان به اوکراین... 👈 کسی هست که در یهودی بودن این جماعت شکی داشته باشد، در حالی که مردم غزه در حال قحطی و گرسنگی شدید هستند، رژیم سعودی با وقاحت تمام به اوکراین یهودی کمک بلا عوض می‌کند ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنانی کمتر نشر داده شده پیرامون جدیت برخورد قاطعانه با از دقیقه سوم بیشتر دقت کنید...... جالبه این کلیپ خیلی کم در فضای مجازی نشر داده شده.... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 گفتگوی احسان موحدیان با شبکه خبر درمورد حمله تروریستی غربیها به مسکو: 🔹بعد از سفر دبیرکل ناتو به باکو،گرجستان و ارمنستان کارشناسان منطقه منتظر ضربه به روسیه برای از بین بردن تمرکز این کشور در اوکراین و ایجاد فضای تنفسی به نفع صهیونیست ها بودند. 🔹ابتدا از داخل به روسیه ضربه زدند و ممکن است برای برهم زدن تمرکز روسیه، باکو به ارمنستان حمله کند تا جنوب این کشور را اشغال کند. 🔹این حمله تروریستی درد زایمان کریدور جعلی زنگزور یا دالان تورانی ناتو است و اگر این کریدور ایجاد شود، مسیرهای انتقال کالا و انرژی روسیه و چین به انحصار غرب در می آید و صادرات تروریست تکفیری و وهابی از غرب آسیا و ترکیه به باکو و قفقاز و آسیای مرکزی تسهیل شده و امنیت چین و روسیه و ایران به خطر می آفند. 🔹هدف از همه این اقدامات تضعیف نظم نوظهور شرقی به رهبری ایران و چین و روسيه در برابر نظم غربی است و لذا سه کشور باید هماهنگی های خود را افزایش دهند. 🔹آنچه رخ داد حاصل سلسله اشتباهات روسیه در منطقه است که باعث افزایش نفوذ ناتو و ترکیه شد و این حمله شباهت هایی با حادثه تروریستی کرمان دارد و باید هشیار باشیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فریادی علیه دوگانگی‌های سیاست‌مداران درباره غزه 🔻حجم فاجعه و جنایت در به حدی رسیده که آدمی نمی‌داند با چه زبانی، با چه اقدامی، با چه کاری می‌تواند خشم و بغض و غضب خودش را فریاد بزند! 🔻چطور می‌شود نهیب زد به وجدان‌های به خواب رفته؟! 🔻چطور می‌شود این همه ظلم و تناقض کشورهای غربی و عربی و ترک و... را به رخ کشید و علیه آن شورید؟! 🟡مصطفی ابراهیم شاعر مصری، بخشی از این تناقضات را در شعر «تلک قضیه» به تصویر کشیده و خواننده مصری نیز به خوبی حق آن را ادا کرده است. 📌آنجا که حجم اندوه و هجوم غم زیاد می‌شود، هنر پاک می‌تواند از تراژدی، حماسه بسازد. حماسه‌ای که وجودی حقیقی دارد نه رویایی تصنعی است! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇸🇾کشته شدن فرمانده گروه تروریستی ارتش ملی در شرق حلب 🔹ابو سالم الاثر فرمانده گروه تروریستی ارتش ملی بر اثر انفجار مین در نزدیکی شهر الباب واقع در شرق حلب به هلاکت رسید🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇷🇺🇺🇦حملات روسیه علیه تاسیسات زیر ساختی اوکراین؛خارکف در خاموشی مطلق 🔹در اثر حملات بامداد امروز روسیه علیه تاسیسات زیر ساختی در برخی مناطق از کشور اوکراین،شهر خارکف در تاریکی فرو رفت. 🔹نیروهای اوکراینی نیز در پاسخ به حملات روسیه،بار دیگر شهر بلگورود در نزدیکی مرز این کشور را هدف قرار دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هاآرتص: 🔸نتانیاهو هیئت اعزامی به آمریکا را در اعتراض به رای ممتنع آمریکا در سازمان ملل درباره آتش بس غزه لغو کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
خبرنگار هاآرتص در واشنگتن؛ ترامپ 🤝 بایدن؛ 🔸 «اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین المللی به دلیل نحوه مدیریت جنگ غزه است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ باراک اوباما به طور خصوصی با جو بایدن دیدار و نگرانی خود را در مورد احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ابراز کرد. 🔹 اوباما به بایدن گفت که کمپین او بی ثبات است و متقاعد کردن رای دهندگان ناراضی یک چالش و شکست دادن ترامپ دشوارتر از سال ۲۰۲۰ خواهد بود. و اینکه ترامپ می تواند در تمام هفت ایالت رقابتی برنده شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما راهی به جز اینکه یک شهید زنده در این عصر باشیم ، نداریم . شهید احمد کاظمی🥀 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده 🔹منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از دیدار و رایزنی «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی در شهر جده خبر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷خبرنگار نظامی کانال 14 عبری: 5 ماه جنگ در غزه که به نبردهای سطح پایین تبدیل شد، 5 ماه که بازوی نظامی حماس نابود نشد، 5 ماه که در آن موشک به عمق اسرائیل شلیک کردند، 5 ماه در که بازداشت شدگان در غزه ماندند و تنها 3 نفر از آنها به زور نجات یافتند. 🔹مقامات ارشد نهاد امنیتی اسرائیل که در 7 اکتبر شکست خوردند، باید به خانه های خود بازگردند، زیرا پیروزی از آنها حاصل نخواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
حمله تروریستی در خاش/ یک نوزاد به شهادت رسید 🔹 در پی حمله تروریست ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش، یک نفر به شهادت رسید. 🔹 شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹 همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
27.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷درگیری نزدیک نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با رزمندگان کتائب القسام در ساختمان‌های غزه و عقب نشینی اسرائیلی‌ها از محل درگیری. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینو ذخیره کنید برای ضدانقلاب بفرستید فشار بخورن :))) 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان تکان دهنده ماموستای اهل تسنن در رابطه با بی حجابی در جامعه... پ ن ؛ کاش برخی علمای شیعه هم به همین اندازه دغدغه داشتند و با سکوتشون تو پازل دشمن قرار نمی گرفتند😔 این روزها که متاسفانه برخی علما و روحانیت ما به اختلال محاسباتی گرفتار شده اند و گمان می‌کنند تبیین و روشنگری در امر حجاب بازی در پازل دشمن و باعث دو قطبی شدن جامعه می‌شود و روزه سکوت گرفتند و میدان را برای تاخت و تاز شبکه های جاسوسی دشمن و عوامل مزدور اونها باز گذاشته اند ، مجبوریم سراغ برخی علمای با غیرت اهل سنت برویم شاید بتوانیم از لسان اونها جامعه را متوجه این فتنه بزرگ کنیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 / سامانه پدافندی باور ۳۷۳ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
سلام دوستان در صورت تمایل در کانال‌های زیر عضو شوید در صورتی که از محتوای کانال‌ها رضایت نداشتید، می‌توانید از آنها خارج شوید ❇️ برای آگاهی و شناخت از آخرین اخبار: 🔹سوالات، ابهامات و شبهات مجازی 🔹فِرق ضالّه، گروه های منحرف و عرفان‌های کاذب 🔹خوانخواران اقتصادی، نزول خواران، کفتاران سفره و معیشت مردم 🔹یهودی های آنوسی و بهائيان بازار مسلمین 🔹جهاد تبیین، جنگ نرم و سواد رسانه ای 🔹شناخت اجنه و شیاطین 🔹اخبار محور مقاومت 🔹نقشه های خطرناک صهیونیست جهانی 🔹نقشه‌های امریکا، انگلیس و شیاطین انسی پیشنهاد می کنیم به کانالهای زیر بپیوندید👇 ۱-🚩 🚩 اخبار یمن @yaman313 🔴 آیت الله بهجت ره: برای چشمتان به اتفاقات باشد ______________________________________ ۲-🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور ______________________________________ ۳-🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است ______________________________________ ۴-🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات، ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi ______________________________________ ۵- @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطری بسیار سنگین و تهدید آمیز برای جمهوری اسلامی! ❌ از دوتار مو شروع میشود اما به ازدواج با حیوانات و فرزندان نامشروع یا حرام زاده آوری ختم خواهد شد دقیقاً مثل غرب | 💠 نشر دهید و همراه ما باشید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🎙مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا 🔴 شرط عاقبت بخیری 💫هر کس هر اندیشه ای داشته باشد که ضد مقام رهبری باشد؛ خدا او را نخواهد بخشید، این را یقین بدانید! ✨این مرد بزرگ، عزّ اسلام است و هر کس با این مرد بزرگ؛ با مقام معظم رهبری مخالفت کند، خدا از او نمی گذرد. خدایا! تو شاهدی که من چیزی را می دانم که می گویم. ⛔️ امروز از اوجب واجبات؛ حفظ یکپارچگی و تایید آیت الله خامنه ای است... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 کانال ۱۲ عبری:حزب‌الله قصد دارد به برق در شمال و کل جولان حمله کند، حملات به ایستگاه‌ها را تشدید کند و برق منطقه را قطع کند 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبت‌های کندس اوئنز،  فعال سیاسی اهل آمریکا در مورد کنترل اسرائیل بر مفسران سیاسی آمریکا، که به تازگی از شبکه صهیونیستی دیلی وایر خارج شد 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید