eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هاآرتص: 🔸نتانیاهو هیئت اعزامی به آمریکا را در اعتراض به رای ممتنع آمریکا در سازمان ملل درباره آتش بس غزه لغو کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
خبرنگار هاآرتص در واشنگتن؛ ترامپ 🤝 بایدن؛ 🔸 «اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین المللی به دلیل نحوه مدیریت جنگ غزه است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ باراک اوباما به طور خصوصی با جو بایدن دیدار و نگرانی خود را در مورد احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ابراز کرد. 🔹 اوباما به بایدن گفت که کمپین او بی ثبات است و متقاعد کردن رای دهندگان ناراضی یک چالش و شکست دادن ترامپ دشوارتر از سال ۲۰۲۰ خواهد بود. و اینکه ترامپ می تواند در تمام هفت ایالت رقابتی برنده شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما راهی به جز اینکه یک شهید زنده در این عصر باشیم ، نداریم . شهید احمد کاظمی🥀 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده 🔹منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از دیدار و رایزنی «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی در شهر جده خبر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷خبرنگار نظامی کانال 14 عبری: 5 ماه جنگ در غزه که به نبردهای سطح پایین تبدیل شد، 5 ماه که بازوی نظامی حماس نابود نشد، 5 ماه که در آن موشک به عمق اسرائیل شلیک کردند، 5 ماه در که بازداشت شدگان در غزه ماندند و تنها 3 نفر از آنها به زور نجات یافتند. 🔹مقامات ارشد نهاد امنیتی اسرائیل که در 7 اکتبر شکست خوردند، باید به خانه های خود بازگردند، زیرا پیروزی از آنها حاصل نخواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
حمله تروریستی در خاش/ یک نوزاد به شهادت رسید 🔹 در پی حمله تروریست ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش، یک نفر به شهادت رسید. 🔹 شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹 همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
27.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷درگیری نزدیک نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با رزمندگان کتائب القسام در ساختمان‌های غزه و عقب نشینی اسرائیلی‌ها از محل درگیری. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینو ذخیره کنید برای ضدانقلاب بفرستید فشار بخورن :))) 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان تکان دهنده ماموستای اهل تسنن در رابطه با بی حجابی در جامعه... پ ن ؛ کاش برخی علمای شیعه هم به همین اندازه دغدغه داشتند و با سکوتشون تو پازل دشمن قرار نمی گرفتند😔 این روزها که متاسفانه برخی علما و روحانیت ما به اختلال محاسباتی گرفتار شده اند و گمان می‌کنند تبیین و روشنگری در امر حجاب بازی در پازل دشمن و باعث دو قطبی شدن جامعه می‌شود و روزه سکوت گرفتند و میدان را برای تاخت و تاز شبکه های جاسوسی دشمن و عوامل مزدور اونها باز گذاشته اند ، مجبوریم سراغ برخی علمای با غیرت اهل سنت برویم شاید بتوانیم از لسان اونها جامعه را متوجه این فتنه بزرگ کنیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 / سامانه پدافندی باور ۳۷۳ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
سلام دوستان در صورت تمایل در کانال‌های زیر عضو شوید در صورتی که از محتوای کانال‌ها رضایت نداشتید، می‌توانید از آنها خارج شوید ❇️ برای آگاهی و شناخت از آخرین اخبار: 🔹سوالات، ابهامات و شبهات مجازی 🔹فِرق ضالّه، گروه های منحرف و عرفان‌های کاذب 🔹خوانخواران اقتصادی، نزول خواران، کفتاران سفره و معیشت مردم 🔹یهودی های آنوسی و بهائيان بازار مسلمین 🔹جهاد تبیین، جنگ نرم و سواد رسانه ای 🔹شناخت اجنه و شیاطین 🔹اخبار محور مقاومت 🔹نقشه های خطرناک صهیونیست جهانی 🔹نقشه‌های امریکا، انگلیس و شیاطین انسی پیشنهاد می کنیم به کانالهای زیر بپیوندید👇 ۱-🚩 🚩 اخبار یمن @yaman313 🔴 آیت الله بهجت ره: برای چشمتان به اتفاقات باشد ______________________________________ ۲-🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور ______________________________________ ۳-🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است ______________________________________ ۴-🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات، ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi ______________________________________ ۵- @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطری بسیار سنگین و تهدید آمیز برای جمهوری اسلامی! ❌ از دوتار مو شروع میشود اما به ازدواج با حیوانات و فرزندان نامشروع یا حرام زاده آوری ختم خواهد شد دقیقاً مثل غرب | 💠 نشر دهید و همراه ما باشید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🎙مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا 🔴 شرط عاقبت بخیری 💫هر کس هر اندیشه ای داشته باشد که ضد مقام رهبری باشد؛ خدا او را نخواهد بخشید، این را یقین بدانید! ✨این مرد بزرگ، عزّ اسلام است و هر کس با این مرد بزرگ؛ با مقام معظم رهبری مخالفت کند، خدا از او نمی گذرد. خدایا! تو شاهدی که من چیزی را می دانم که می گویم. ⛔️ امروز از اوجب واجبات؛ حفظ یکپارچگی و تایید آیت الله خامنه ای است... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 کانال ۱۲ عبری:حزب‌الله قصد دارد به برق در شمال و کل جولان حمله کند، حملات به ایستگاه‌ها را تشدید کند و برق منطقه را قطع کند 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبت‌های کندس اوئنز،  فعال سیاسی اهل آمریکا در مورد کنترل اسرائیل بر مفسران سیاسی آمریکا، که به تازگی از شبکه صهیونیستی دیلی وایر خارج شد 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🌸🍃🌸🍃 داستان_ضرب_المثل_ها جمع_كن_کاسه_کوزه_تو ✍در قدیم برای قمار بازی علاوه بر خانه هائی که در آن قمار راه می انداختند مکانهای مثل خرابه ها و پشت دروازه های شهر و روی پشت بام حمامها و جاهای کم رفت و آمد سفره هائی برای این کار گشوده میشد و گرداننده قمار را کاسه کوزه دار می گفتند. کاسه کوزه سمبل این حرفه بشمار میرفت. 🔸غرض از کاسه ظرفی بود که از هر یک تومان بُرد، یک قران سهم گرداننده یا قمار خانه دار در آن انداخته میشد یعنی یک دهم مبلغ بُرد و کوزه نیز گلدان دهن باریک یا کوزه کوچکی بود که تاس را در آن ریخته و تکان داده و روی بساط می انداختند تا از یک تا شش چه رقمی بنشیند. در کنار کاسه کوزه دار و قمار بازها اشخاصی نیز بودند که به آنها جیزگر می گفتند یعنی پول قرض بده. 🔹به کسانی که باخته و همچنان اصرار به بازی داشتند. این جیزگرها نزولی برابر تومان به تومان قرض می دادند. که البته اصطلاح جیز شد یا جیز میشی از همین جا آمده در واقع به معنی سوزاندن طرف که وقتی از جوش و خروش و هیجان بازی بیرون می آمدند میفهمیدند که چه بلائی سرشان آمده است. 🔸و البته هنگامی که کار به دعوا و چاقو کشی و چوب و چماق میرسید، آژان و پاسبان پست سر رسیده و به بساط قماربازها حمله ور میشدند و اول کار آنها این بود که با لگدی کاسه و کوزه و بساط داخل سفره را به کناری پرت کرده و با گفتن جمع کن کاسه کوزه تو، همه لات و لوتها و اراذل را ریسه کرده و به کلانتری محل می بردند.... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فک کن همین فردا وزیر شدی و عکسات لو رفت! 👤استاد 🌸 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فقیر واقعی اونیه که دستش از دامن خدا کوتاه باشه حتی اگه جیبش پر از پول باشه... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔻 چند نکته درباره یهودیان ایران و آنها که این روزها در تهران در تدارک جشن ایرانی کشی اند . در روزهای اخیر تلویزیون رژیم و اکانت های خبری آن تصاویری از یک چهره ی مذهبی یهودی برجسته در ایران "یهودا گرامی" منتشر کرده اند که به همدان و دیدار قبر مردخای رفته است. یهودا در تصویر بسیار خوشحال دیده میشود. انتشار تصویر او از سوی رسانه های رژیم در حالی است که آنها به انتشار تصاویری از تهران، از تدارک یهودیان تهران برای جشن ایرانی کشی گفته اند. آقایان و خانم های محترم هم مذهبان شما اکنون متهم به ریختن خون 30 هزار انسان در فلسطین اند. در چنین شرایطی نیشِ بازِ یهودا بر سر قبر ناپاکی که عامل کشتار ایرانیان است چه پیامی میتواند داشته باشد؟ سالهاست رژیم صهیونیستی به کشتار ایرانیان افتخار میکند. اینکه خبر تدارک در تهران برای این جشن رسانه ای میشود چه معنایی دارد؟ یهودیان در ایران چه نسبتی بین مذهب و ملیت خود قائل هستند؟ این روزها اوج جنایات یهودی ها در فلسطین عیان شده و در چنین حالی اثری همدلی و همدردی از چهره های شاخص یهودی در ایران دیده نشده، برعکس تصاویر منتشر شده چیز دیگری میگوید پرچم بالاست 🇮🇷🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
1_10495183220.mp3
3.6M
میلاد کریم اهل بیت به عاشقان مبارک❤️ ‌ اللهم عجل لولیک الفرج🤲💚🤲 🌸🌹🌸🌹🌸🌹 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴شهادت 81 فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۲۴۱۴ نفر افزایش یافت 🔹وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. 🔹این وزارتخانه افزود که در این حملات ۸۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۹۳ نفر هم زخمی شدند. 🔹شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۲۴۱۴ نفر و شمار مجروحان هم به ۷۴۷۸۷ نفر افزایش یافته است. 🔹نزدیک به ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ یک سخنرانی جذاب و قابل تأمل از تونی بن؛ نماینده‌ی سابق پارلمان انگلیس: •چه احمق‌هایی هستیم ما که در نسلی زندگی می‌کنیم که جنگ برای بچه‌های ما در حد بازی‌های کامپیوتری یا نهایتاً یه خبر ساده در کانال ۴ است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 دهن کجی تل‌آویو به شورای امنیت 🔹وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:اسرائیل جنگ را متوقف نخواهد کرد و حماس را نابود می‌کند. جنگ تا بازگشت آخرین اسیر ادامه خواهد یافت. 🔹این اظهارات درحالی بیان شده است که عصر دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در نوار غزه تصویب کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷فارسی حرف زدن مظنون اصلی حمله تروریستی مسکو 🔹بر اساس فیلمی که از بازجویی سرکرده گروه مظنون به حمله تروریستی در کروکوس منتشر شده متهم به فارسی تاجیکی سخن می‌گوید و مترجم به روسی ترجمه می‌کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.