eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌رسانه عبری: اطلاعات حساس کنست رژیم صهیونیستی به سرقت رفت. 🔹‌یک رسانه عبری زبان ادعا کرد هکرهای ایرانی موفق شدند با ورود به پایگاه الکترونیکی کنست اطلاعات بسیار حساسی را از کاربران آن به سرقت ببرند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تصاویری از نیروهای چچنی گردان «شیخ منصور» مخالف دولت روسیه در مراکز تصرف شده در منطقه کورسک روسیه تعداد زیادی از چچنی ها که اکثرا تفکرات داعشی دارند و از سوریه برگشتند، در حال حاضر در ارتش ٱکراین بر علیه روسیه در حال جنگ هستند. اسلام داعشی در نهایت همیشه در جهت و جبهه غربی ها می جنگه و جالبه که خیلی از جوانان آسیای میانه و منطقه قفقاز با تصور جهاد جذب این تفکر و گروههای افراطی می شوند. ✍نهایت اسلام انگلیسی و آمریکایی می‌شود داعش و... که با همین دشمنان خدا، و بشریت غربی‌ها خیلی شیک به اسلام هراسی در جهان می‌پردازند در حالی که مزدوران و تربیت شده و ساخته و پرداخته خود این جنایتکاران هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از باقر ولیان 🇮🇷
▪️مهمترین شایعات و اخبار جعلی در ۲۴ ساعت گذشته...‼️ ۱- انتشار گسترده شایعه ترور سرهنگ حسین پیری؛ رئیس اداره آگاهی خاش، به دلیل قتل نازیلا و محمد ایرندگانی ▫️ هدف : باورسازی توجیه پذیر بودن ترور و قتل مسئولین جمهوری اسلامی ▫️ بستر انتشار: تلگرام و توییتر ▫️سطح انتشار : ملی ۲- ترور ۳ نفر از مستشاران جمهوری اسلامی در سوریه توسط ارتش اسرائیل و تلاش ایران برای فاش نشدن اسامی آنها ▫️ هدف : باورسازی ناتوانی نیروهای جبهه مقاومت از رویارویی با اسرائیل ▫️ بستر انتشار: تلگرام و اینستاگرام ▫️سطح انتشار : ملی ۳- به اغما رفتن الهه کاظمی؛ پرستار بیمارستان لقمان تهران به دلیل فشار کاری زیاد ▫️ هدف : تهییج جامعه برای پیوستن آحاد مردم به تجمعات اخیر کادر درمان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود ▫️ بستر انتشار : اینستاگرام،توییتروتلگرام ▫️سطح انتشار : ملی ۴- گسترش اعتراضات کادر درمان به بیش از ۲۱ شهر ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی ▫️ هدف : باورسازی افزایش روزافزون اعتراضات مردمی و ناتوانی مسئولان نظام از مدیریت مشکلات کشور ▫️ بستر انتشار: توییتر و تلگرام ▫️سطح انتشار : ملی ۵- مامور شدن تعدادی از بسیجیان برای حمله به دفتر و موکب آیت اله شیرازی در عراق با هدایت سپاه پاسداران ▫️ هدف : باورسازی خشونت طلبی نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی و تلاش آنها برای حذف مخالفین ▫️ بستر انتشار: تلگرام وتوییتر ▫️ سطح انتشار : ملی ۶-ارتکاب پنجاه درصد تجاوزات جنسی در اتریش توسط اتباع افغانستانی ▫️ هدف : تهییج مردم برای قتل و کشتار و درگیری با اتباع افغانستانی در داخل کشور و ایجاد جنگ داخلی ▫️ بستر انتشار: تلگرام ▫️سطح انتشار : ملی ۷-توافق ایران با عراق برای بخشیدن ۱۱ میلیارد یورو بدهی بابت گاز صادر شده به عراق ▫️ هدف : باورسازی بی تفاوتی مسئولان نظام نسبت به مردم کشور و مشکلات آنها ▫️ بستر انتشار: تلگرام و توییتر ▫️سطح انتشار : ملی ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ درکانال و به آدرس ذیل با ما همراه شوید. 👇👇👇 🆔@bagher_valian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فکر می‌کردیم در دولت روحانی اتفاق میفته. اما تیرشون به سنگ خورد. اما با قدرت گرفتن مجدد جریان غربگرا به نظر میرسه محتوای این کلیپ از جمله گروکشی معیشت برای تحمیل برجام موشکی و منطقه‌ای رو در حوادث ماههای آینده پیش رو خواهیم داشت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌عراقچی آمد، اقدامات نابخردانه در وزارت خارجه شروع شد. حساب رسمی وزارت خارجه در شبکه X در اقدامی عجیب روز استقلال اوکراین را تبریک گفت. وزارت خارجه در حالی روز استقلال اوکراین را تبریک گفته که طرف مقابل نه تنها در مناسبت مشابه چنین کاری نمی‌کند بلکه اتهامات زیادی طی سال‌های اخیر از سوی دولت اوکراین علیه ایران مطرح شده است. توییت تبریک وزارت خارجه نه تنها با واکنش‌های منفی داخلی مواجه شد، حتی کاربران اوکراینی نیز با ادبیات توهین آمیز پاسخ این پیام تبریک را داده‌اند. دولت پزشکیان کلا از افعال معکوس استفاده میکنه... شروع شد! سیگنال دادن های حقیرانه به غرب و تحقیر ایران و ایرانی و نهایتا بی محلی و تحریم های شدیدتر غرب علیه ایران ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 اصولگرایان و اصلاح‌طلبان یعنی، حذف تمام نیروهای انقلابی ! اینها رو که حذف کنن، نوبت رهبری هست ! " رهبر مزاحم وفاق است، باید رهبری اهل وفاق داشته باشند، مثل خاتمی !" مرحله به مرحله عقیم کردن انقلاب و دین زدایی با مدیریت اصلاحات ... ✍ بچه انقلابی ها هم علی الحساب باید وفاق رو باور داشته باشند مثل شعار امید دولت اعتدال که ته مانده امید مردم را هم نابود کرد ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 اربعین آمده است، همراه سپاه پیروز افتخار و وارثان خون و روشنی، اربعین که می‌آید باید از زینب گفت... از حاصل زخم‌ها و نمازهای نشسته‌ای که هنوز او را به یاد دارند... اربعین نگاهی مجدد به عاشوراست... و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری (س)... و اسیر آزادی بخش حضرت سجاد (ع)... فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان ٬ آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام بر عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تعزیت و تسلیت باد. (تحریریه کانال اخبار جبهه مقاومت) 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 هرروز بخوانیم 📖 صفحه ۸۶ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
صفحه هشتاد و شش قرآن کریم - KHAMENEI.IR.mp3
3.09M
🎙صوت تلاوت صفحۀ ۸۶ قرآن 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗓| یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ۴۰ روز گذشت… 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌رونمایی از طرح ایستگاه زیرآبی بدون سرنشین‌ها 🔹در نمایشگاه Army-2024 دفتر طراحی روبین از مفهومی نوآورانه برای یک‌ ایستگاه زیرآبی بدون سرنشین به نام «اکتاویس» رونمایی کرد، این ایستگاه مبتکرانه و برای نخستین‌بار در جهان برای پشتیبانی از عملیات مستمر وسایل نقلیه زیردریایی‌های بدون سرنشین (AUV) طراحی شده‌است. 🔹یکی از عملکردهای اصلی آن به‌عنوان یک‌ایستگاه اتصال می‌تواند باتری‌های AUV را شارژ یا در صورت نیاز برای ماموریت بعدی در حالت آماده نگه‌داری کند، همچنین این ایستگاه دارای سیستم ‌های تشخیص پیشرفته است که می‌تواند وضعیت فنی AUV را بررسی و در صورت نیاز آن را اصلاح و بروز کند، این ایستگاه می‌تواند اطلاعات جمع‌آوری شده توسط AUV را به‌طور موقت تا قبل از برگشت به مرکز کنترل ساحلی ذخیره کند؛ همچنین می‌تواند برنامه ماموریت جدید را در AUV بارگزاری کند. 🔹طراحی اکتاویس تضمین می‌کند که همیشه حداقل یک ‌AUV آماده ماموریت باشد و خطرات مربوط به استقرار و بازیابی را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد، اکتاویس را می توان در بستر دریا قرار داد یا با طناب های پهلوگیری، با عمق نصب از ۵۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر لنگر انداخت؛ بسته به الزامات ماموریت و شرایط اکتاویس می‌تواند از سه AUV به‌طور هم‌زمان پشتیبانی کند، انرژی این ایستگاه توسط یک باتری لیتیوم یونی تامین می‌شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تحویل امرپ‌‌های جدید به سوئد 🔹️آژانس دفاع سوئد (FMV) اعلام کرد در سال جاری اولین دسته از امرپ‌های GTP ساخت شرکت Sisu Oy فنلاند را دریافت خواهد کرد، این امرپ در سوئد TGB24 نام خواهد داشت. 🔹️خرید این‌امرپ‌ها بخشی از چارچوب توافق مشترک بین سوئد و فنلاند است، این‌همکاری مبتنی بر اصول امنیت متقابل، تامین و امکان همکاری در قابلیت‌های تولیدی و عملیاتی بین دو کشور است. 🔹️سوئد و فنلاند به‌طور مشترک بیش از ۲۶۰ دستگاه از این امرپ را سفارش داده‌اند؛ این‌ناوگان شامل انواع مختلفی از خودروهای تخصصی مانند خودروهای تک کابین، سکوهای پدافند‌ هوایی، واحدهای مراقبت پزشکی و شناسایی خواهد بود که همگی برای رفع نیازهای بخش‌های مختلف نیروی مسلح مربوطه طراحی شده‌است. ▪️در مورد مشخصات فنی این امرپ در اینجا بخوانید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌سوخت‌گیری فالکن در شب خاورمیانه! 🔹تصویری از یک جنگنده مولتی‌رول F-16CM نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا (USAF) در حال سوخت‎گیری هوایی یا به اصطلاح «Air refueling» از هواپیمای تانکر KC-135 استراتوتنکر نیروی هوایی ایالات متحده برفراز جایی از خاورمیانه و تحت فرمان سنتکام را مشاهده می‌کنید. 🔹این جنگنده به ۴ موشک هوابه‌هوای هدایت فعال راداری میان‌برد AIM-120C آمرام و ۲ موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-9X سایدوایندر مسلح است. این فالکن همچنین به ۲ مخزن سوخت اکسترنال ۳۷۰ گالنی در زیر بال‌های خود مجهز است. چنین لودی جهت پروازهای CAP مناسب است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.