eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 اربعین آمده است، همراه سپاه پیروز افتخار و وارثان خون و روشنی، اربعین که می‌آید باید از زینب گفت... از حاصل زخم‌ها و نمازهای نشسته‌ای که هنوز او را به یاد دارند... اربعین نگاهی مجدد به عاشوراست... و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری (س)... و اسیر آزادی بخش حضرت سجاد (ع)... فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان ٬ آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام بر عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تعزیت و تسلیت باد. (تحریریه کانال اخبار جبهه مقاومت) 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 هرروز بخوانیم 📖 صفحه ۸۶ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
صفحه هشتاد و شش قرآن کریم - KHAMENEI.IR.mp3
3.09M
🎙صوت تلاوت صفحۀ ۸۶ قرآن 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗓| یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ۴۰ روز گذشت… 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌رونمایی از طرح ایستگاه زیرآبی بدون سرنشین‌ها 🔹در نمایشگاه Army-2024 دفتر طراحی روبین از مفهومی نوآورانه برای یک‌ ایستگاه زیرآبی بدون سرنشین به نام «اکتاویس» رونمایی کرد، این ایستگاه مبتکرانه و برای نخستین‌بار در جهان برای پشتیبانی از عملیات مستمر وسایل نقلیه زیردریایی‌های بدون سرنشین (AUV) طراحی شده‌است. 🔹یکی از عملکردهای اصلی آن به‌عنوان یک‌ایستگاه اتصال می‌تواند باتری‌های AUV را شارژ یا در صورت نیاز برای ماموریت بعدی در حالت آماده نگه‌داری کند، همچنین این ایستگاه دارای سیستم ‌های تشخیص پیشرفته است که می‌تواند وضعیت فنی AUV را بررسی و در صورت نیاز آن را اصلاح و بروز کند، این ایستگاه می‌تواند اطلاعات جمع‌آوری شده توسط AUV را به‌طور موقت تا قبل از برگشت به مرکز کنترل ساحلی ذخیره کند؛ همچنین می‌تواند برنامه ماموریت جدید را در AUV بارگزاری کند. 🔹طراحی اکتاویس تضمین می‌کند که همیشه حداقل یک ‌AUV آماده ماموریت باشد و خطرات مربوط به استقرار و بازیابی را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد، اکتاویس را می توان در بستر دریا قرار داد یا با طناب های پهلوگیری، با عمق نصب از ۵۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر لنگر انداخت؛ بسته به الزامات ماموریت و شرایط اکتاویس می‌تواند از سه AUV به‌طور هم‌زمان پشتیبانی کند، انرژی این ایستگاه توسط یک باتری لیتیوم یونی تامین می‌شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تحویل امرپ‌‌های جدید به سوئد 🔹️آژانس دفاع سوئد (FMV) اعلام کرد در سال جاری اولین دسته از امرپ‌های GTP ساخت شرکت Sisu Oy فنلاند را دریافت خواهد کرد، این امرپ در سوئد TGB24 نام خواهد داشت. 🔹️خرید این‌امرپ‌ها بخشی از چارچوب توافق مشترک بین سوئد و فنلاند است، این‌همکاری مبتنی بر اصول امنیت متقابل، تامین و امکان همکاری در قابلیت‌های تولیدی و عملیاتی بین دو کشور است. 🔹️سوئد و فنلاند به‌طور مشترک بیش از ۲۶۰ دستگاه از این امرپ را سفارش داده‌اند؛ این‌ناوگان شامل انواع مختلفی از خودروهای تخصصی مانند خودروهای تک کابین، سکوهای پدافند‌ هوایی، واحدهای مراقبت پزشکی و شناسایی خواهد بود که همگی برای رفع نیازهای بخش‌های مختلف نیروی مسلح مربوطه طراحی شده‌است. ▪️در مورد مشخصات فنی این امرپ در اینجا بخوانید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌سوخت‌گیری فالکن در شب خاورمیانه! 🔹تصویری از یک جنگنده مولتی‌رول F-16CM نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا (USAF) در حال سوخت‎گیری هوایی یا به اصطلاح «Air refueling» از هواپیمای تانکر KC-135 استراتوتنکر نیروی هوایی ایالات متحده برفراز جایی از خاورمیانه و تحت فرمان سنتکام را مشاهده می‌کنید. 🔹این جنگنده به ۴ موشک هوابه‌هوای هدایت فعال راداری میان‌برد AIM-120C آمرام و ۲ موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-9X سایدوایندر مسلح است. این فالکن همچنین به ۲ مخزن سوخت اکسترنال ۳۷۰ گالنی در زیر بال‌های خود مجهز است. چنین لودی جهت پروازهای CAP مناسب است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌موشک کروز جدید در حال توسعه در آمریکا 🔹استارت‌آپ دفاعی جدید آمریکا، صنایع ارس (Ares)، اعلام کرده است که تست یک موشک کروز ضدکشتی با قابلیت تهاجم زمینی و پنهان‌کار ارزان‌قیمت را انجام داده است. این موشک کروز ساب‌سونیک دارای نسخه‌های زمین‌پرتاب، ناوپرتاب و هواپرتاب و دارای سرجنگی‌ها و بردهای متفاوت نیز خواهد بود. 🔹طبق گفته این صنایع، این موشک کروز ابعاد ۱۰ برابر کوچک‌تر و از نظر قیمتی نیز ۱۰ برابر ارزان‌تر بوده فلذا می‌توان آن را در در تهاجم‌های موشکی در تعداد بالاتری استفاده کرد و با توجه به اینکه سطح مقطع راداری (RCS) بسیار کمی نیز دارد کشف آن توسط سامانه‌های پدافندی در برد پایین‌تری صورت خواهد گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تأسیسات جدید برای توسعه تولید فلون 🔹کمپانی هواپیمایی متحد (UAC)، تأسیسات جدیدی برای توسعه خط تولید جنگنده نسل پنجمی سوخو Su-57 در کارخانه محل تولید این جنگنده یعنی کارخانه هواپیماسازی کامسامولسک-نا-آمور (KnAAZ) به نام یو.آ. گاگارین افتتاح کرد. 🔹در این مرحله ساختمان‌های تست سیستم سوخت‌رسانی و مرحله اول ساخت هنگر برای تست‌های اویونیک برای افزایش تولید جنگنده‌ها به بهره‌برداری رسید. البته توسعه‌های بیشتری توسط کمپانی UAC برای افزایش زیرساخت‌ها به‌ویژه یک هنگر برای تست سیستم‌های توسعه‌یافته و تست‌های زمینی جنگنده سوخو Su-57 برنامه‌ریزی شده که در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. 🔹افزایش زیرساخت‌ها و توسعه تأسیسات جدید در کامسامولسک-نا-آمور، باعث می‌شود که ظرفیت تولید جنگنده‌های روسی (در این کارخانه جنگنده‌های سوخو Su-57 و سوخو Su-35 تولید می‌شوند) در این کارخانه افزایش یابد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 استقرار آلمانی‌ها در لیتوانی 🔹️به‌گزارش منابع غربی، روند استقرار یک‌تیپ از نظامیان آلمانی در اولین پایگاه دائمی این کشور خارج از خاک آلمان آغاز شده‌است. این پایگاه در نزدیکی شهر رودنینکای (Rudninkai) لیتوانی، در فاصله‌ای کمتر از ۱۵ کیلومتر تا مرز بلاروس واقع خواهد بود. 🔹️فعلا طبق توافق آلمانی‌ها با دولت لیتوانی، قرار است ۵۰۰۰ آلمانی متشکل از ۴۸۰۰ نظامی و ۲۰۰ نفر نیروی خدماتی در این پایگاه مستقر شوند. گفته می‌شود این پایگاه توانایی پذیرایی از ۲۰۰۰ وسیله نقلیه را نیز خواهد داشت. قرار است تا سال ۲۰۲۷ پایگاه آلمان در لیتوانی کاملا عملیاتی شود. 🔹️ساخته شدن این پایگاه و تامین زیرساخت‌های آن برای دولت لیتوانی ۱۲۵ میلیون یورو هزینه داشته؛ آلمانی‌ها نیز می‌گویند سالانه ۸۰۰ میلیون یورو برای نگه‌داری و تامین تجهیزات و احتیاجات این نظامیان در لیتوانی هزینه خواهند کرد. 🔹️اگر به‌خاطر داشته باشید، پیش‌تر در این پست اشاره شده بود که آلمان قصد دارد تعدادی تانک لئوپارد 2A8 را در لیتوانی مستقر کند؛ گفته شده بود که ۳۵ عراده از این تانک تا سال ۲۰۲۸ در لیتوانی خواهند بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حرکت به‌سمت پدافند غیرعامل تصاویر جدیدی از شرایط زیرساخت‌های انرژی روسیه پس‌از تجربه دردناک حملات پهپاد‌های انتحاری اوکراینی منتشر شده‌است. به‌نظر می‌رسد روس‌ها در بخش انرژی، از حملات اوکراینی‌ها به این مخازن نفت و سوخت و... درس گرفته و برای کم کردن آثار این حملات پهپادی، روی این مخازن فنس‌ و تورهایی کشیده‌اند. لازم‌به‌ذکر است در حمله پهپادی پیشین اوکراینی‌ها به مجموعه مخازن سوخت در استان روستوف، تنها با اصابت دو پهپاد به دو مخزن از یک مجموعه، آتش‌سوزی عظیمی به‌وقوع پیوست که چندین روز طول کشید و با سرایت آتش به مخازن اطراف بیش‌از ده مخزن از بین رفته و ده‌ها آتش‌نشان نیز درجریان اطفاءحریق مجروح شدند. توانایی دفع حتی یک‌پهپاد نیز برای این مجموعه‌ها حیاتی است؛ حال باید دید این تدابیر پدافند غیرعامل چقدر دربرابر این حملات موثر خواهند بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.