eitaa logo
عقل عاشق
303 دنبال‌کننده
136 عکس
150 ویدیو
1 فایل
یادداشت های تحلیلی نفسی نسبتاً عاقل در محاصره قلبی عاشق؛ به قلم فیزیک خوان دهه شصتی که سر از فرهنگ و سیاست درآورد... پژوهشگر اجتماعی از منظر دین، مؤلف و مدرس حوزه و دانشگاه های برتر تهران. دکتر عباس عبدالهی @ab_133
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹ده سالی از تلاش گروه علمی ما در ارایه درس «خانواده توحیدی» در حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف می گذرد. آن روز راه تخصصی و مأموریت اجتماعی خود را تازه آغاز کرده بودیم و در حال بازخوانی مجموع آیات و روایات ابواب مرتبط با «زن و خانواده»، بازخوانی اندیشه امام و رهبری و محصولات اجتهادی تولید شده بودیم. ✍هر هفته مباحث خود را به اساتید عرضه میکردیم و به زحمت به آخر هفته برای ارائه در کلاس های حوزه شریف می رساندیم. سال بعد توفیق هجرتی یکساله به شیراز داشتیم و ایده تدوین نظام واره کلی اندیشه اسلام با رویکرد اجتهادی امام و رهبری در ما شکل گرفت. 🌿بر اساس آنچه از اساتید فلسفه و عرفان خود یافته بودیم، با تحفظ بر رویکرد نقلی و تفسیری، چیدن آجرهای بنای معرفتی اسلام را در موضوع «جنسیت و خانواده» آغاز کردیم و پس از چند سال ارزیابی و تکمیل، بالأخره در سال ۹۸ با همیاری مجموعه وزین «مهرستان»، محصول پژوهشی خود را به توصیه استاد گرامی، حجت الاسلام زیبایی نژاد بصورت ترویجی چاپ کردیم؛ نامش را سرکار خانم دکتر اکبری با ذوق سلیم خود برگزیدند: 🍃کتاب از مباحث هستی شناختی و توصیفی آغاز میشود و در دامنه بحث به تفسیر حقوق، اخلاق و آداب همسری می رسد. دال مرکزی این نظام واره معرفتی را هم مبتنی بر ورود قرآن کریم، اصل جهان‌شمول «زوجیت» قرار دادیم. 🙏 خدا را شاکریم که راه شناخت این اندیشه را درست تشخیص دادیم و برای چندمین بار، نگاه مجتهد جامعه پرداز و تمدن ساز اسلامی نیز نقطه ثقل پردازش موضوع و را اصل «زوجیت» قرار دادند. 🌸@mahdacenter@aghle_aashegh
معنای گسترده شبيخون فرهنگی آیت الله العظمی جوادی آملی: «شبيخون فرهنگی معنايش اين نيست كه فقط فرهنگ يك ملت را زير سؤال ببرند، بلكه اينها اول در الفاظ تصرف می‌کنند، در معانی تصرف مي‌كنند، در اصطلاحات تصرف می‌کنند، آن‌گاه هر چه خواستند خودشان به عنوان حقوق بشر به عنوان آزادی به عنوان عدالت به عنوان دموكراسی اينها را به عنوان رهاورد مي‌آورند! هيچ فرقی نيست بين الفاظ شستشو‌ شده با آن بمب ده تنی، آن بمب ده تنی آمده مؤسّسات و مراكز مُلكی اينها را ويران كرده و اين تغيير فرهنگ آمده در روحيه‌ های ملكوتی اين مردم بزرگوار اثر كرده، بايد آدم اينها را كاملاً بشناسد.» ۱۳۸۲/٢/٢۶ 👈🏻کانال رسمی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی @aghle_aashegh
🔹ما در کشورمان، بر اساس این نگرش(اسلام)، خوشبختانه شاهد رشد زنان مؤمن و دانا و فعّال، از اوّل انقلاب تا امروز بوده‌ایم. البتّه در اواخر سالهای مبارزات، یعنی آن ماه‌های آخر یا سال آخر، آنجا هم حضور زنان یک حضور تعیین‌کننده بود؛ لذا امام (رضوان الله علیه) به هیچ وجه کوتاه نیامدند. بعضی‌ها بودند که با حضور زنان در راه‌پیمایی مخالف بودند، امام بشدّت رد میکردند این فکر را، این نگاه را، این نظر را. حضور زنان مؤثّر بود؛ واقعاً مؤثّر بود. زنها که وارد میدان شدند، مردها ــ حتّی آن بی‌تفاوت‌ها ــ احساس کردند که باید وارد میدان بشوند. زنها که وارد میدان شدند، همسرانشان و فرزندان جوانشان احساس کردند که وظیفه دارند وارد میدان بشوند. «به یک معنا، انقلاب را زنها پیروز کردند.»🌸 (بیانات در جمع بانوان، ۱۴۰۳/۹/۲۷) @aghle_aashegh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📜 همان فاطمه... ✏️ زن به‌‌خاطر اينكه استعدادهاى انسان را به خودش جذب، و در خودش ضايع نكند و باتلاق استعدادهاى عظيم انسان نشود، خودش را مى‌‌پوشاند و حركتش را، نگاهش را و گفت‌وگويش را كنترل مى‌‌کند. ✏️ زن هنگامى كه ببيند بايد حرف بزند، حرف مى‌‌زند؛ همان‌‌طور كه فاطمه حرف زد. هنگامى كه ببيند بايد بيرون بيايد، بيرون مى‌‌آید؛ همان‌‌طور كه زينب بيرون آمد. ✏️ همان فاطمه‌‌اى كه معتقد است سعادت زن در اين است كه كسى او را نبيند و او كسى را نبيند، همين فاطمه عليها‌السلام هنگامى كه حقى مطرح است و خَلق به ظلمى دچار شده‌اند، داد مى‌‌زند و فرياد مى‌‌کند و طورى خلق را به محاجه مى‌‌کشاند و با احتجاجش محكوم مى‌‌کند كه گويا رسول از خاك سر برداشته. ✏️ فاطمه عليها‌السلام در آن لحظه كه آن دفاع را از على عليه‌السلام كرد و در آن لحظه كه خواست حكومت اسلام را از انحطاطى كه سر راهش است، نجات دهد و از سطح پاسدارى و پرستارى بالاترش بياورد، كسى را تحريك، و خلق را به خودش جذب نكرد، بلكه به حق دعوت كرد. 📚کتاب «حجاب و آزادی روابط» مرحوم عین_صاد(استاد علی صفایی ره) @aghle_aashegh
💥ضرورت تعبیه سرعتگیر ♻رژیم صهیونیستی با اتفافات رخ داده در لبنان و سپس اسقاط دولت اسد با همراهی ترکیه، احساس می کند در دور پیروزی افتاده و اکنون سودای تضعیف مقاومت انصارالله یمن و عراق را در سر می پروراند. اخبار عراق نشان می دهد دولت تروریستی آمریکا در حال فشار به السودانی برای انحلال حشد الشعبی هستند و به او هشدار داده اند در صورت عدم تمنکین ممکن است دولت سودانی هم به عاقبت بشار اسد دچار شود. 🔻حملات شب پیش و شبهای پیشتر به یمن نیز برای تضعیف انصارالله با حمله مستقیم آمریکا در حال رقم خوردن است. با توجه به داده های بالا باید یکبار دیگر بیانات آبانماه رهبری مورد بازخوانی قرار گیرد که فرمودند«بایستی خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به‌ هم بخورد» 🔻خطای محاسباتی را باید در برآورد اندیشکده "امریکن اینترپرایز" جستجو کرد که ماحصل آن چنین است «جمهوری اسلامی بخاطر محدودیت تکنولوژیکی و تسلیحاتی از رویارویی مستقیم و جنگ همه جانبه با آمریکا و اسرائیل پرهیز خواهد کرد» مبتنی بر این برآورد، آمریکا و رژیم صهیونیستی بر این باورند که تضعیف پله پله قدرت منطقه ای ایران موجب واکنش مستقیم ایران نخواهد شد و ایران اقدامی نخواهد کرد. 🔻نتیجه آنکه از منظر نتانیاهو و آمریکا، روند تحولات منطقه در دور پیروزی رژیم صهیونیستی و آمریکاست چرا باید چنین روندی را متوقف کرد!؟ همچنان که نتانیاهو پس از سقوط اسد تکرار کرد معادله امنیتی منطقه در حال تغییر است. لذا این روند باید با تضعیف انصارالله و بعدا درگیر کردن انصارالله با دولت مستعفی آن، پرونده یمن را پیچید و با فشار به سودانی حشد را منحل نمود پس از آن تازه بازی بزرگ شروع خواهد شد. 🔻بازی بزرگ نیز ضربه به رأس مقاومت خواهد بود زمینه ضربه نیز از جانب اروپا و آمریکا با طرح پرونده هسته ای و احیانا گره خوردن آن، در نهایت اقدام نظامی علیه ایران را مشروع خواهد کرد! از زاویه ایالات متحده نیز پرونده 40 ساله جمهوری اسلامی که با هزینه بیش از 7 تریلیون دلاری آمریکا نه تنها نتیجه نداشت بلکه باعث قدرتمند تر شدن ایران شده بود اینک با هزینه ای به مراتب کمتر و به نام رژیم صهیونیستی در حال پیچیده شدن است در حالی که امریکا کمترین هزینه را متقبل شده است اگر این روند منجر به ضربه جدی به ایران شود چرا باید متوقف شود؟! 🔻مقام معظم رهبری در سخنرانی نماز جمعه امسال خود فرمودند جبهه مقاومت از افغانستان تا لبنان باید یک جبهه متحد شکل دهد، این یعنی شکل گیری ائتلافی که حمله به یک جزء آن به مثابه حمله به کل ان تلقی شود که متاسفانه درست فهم نشد و دیگر اینکه تا زمانی که ایالات متحده در پس حوادث باشد و کمترین آسیب را ببیند قطعا به حمایت حداکثری از رژیم ادامه خواهد داد و به نام اسرائیل قدرت سرسخت منطقه ای خود را از میدان به در خواهد کرد. ایالات متحده نباید در تنش های حداکثری منطقه حاشیه امن داشته باشد. ♻️در نهایت نتیجه این متن توصیه به ورود به جنگ مستقیم نیست ولی جمهوری اسلامی نباید در موضع انفعال قرار گرفته و حلقه های مقاومت را یکی یکی از دست بدهد چرا که در نهایت نوبت به حلقه بزرگ تر خواهد رسید در حالی که دیگر یکی از مولفه های مهم قدرت خود یعنی قدرت منطقه ای را در کنار خود ندارد و یک تنه باید در مقابل ائتلاف عبری اروپایی امریکایی و عربی بایستد. 🍀پایگاه غرب آسیا (iranfact) @aghle_aashegh
5.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥺چه وضعیتی داریم در خودتحقیری؟!! 🔹خدا رحمت کند مرحوم جلال آل احمد را که پس از یک دوره زیست فکری و اجتماعی در بدنه روشنفکری ایران، به هویت ایرانی خود بازگشت و فصل مشبعی درباره در ایران سخن گفت... 😮‍💨 و چه وضع دردناکی پیدا کرده این در این مرض مسری هلاک کننده هویت ایرانی!!! مرحوم شاه آبادی(استاد فیلسوف و عارف امام خمینی) أم الأمراض پیشرفت ایران را در غربزدگی سبک زندگی معرفی میکنند و امام ره نام آن را «أم الأمراض» گذاشته اند. 🥺و ای کاش، غرب و سبک زندگی آمریکایی را همانگونه که هست، شناخته بودیم نه آنگونه که پروپاگاندای رسانه ای خودشان معرفی کرده است. انسان عاقل، قبل از انتخاب چیزی، ابتدا آن را خوب می شناسد! @aghle_aashegh
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸تا وقتی بانک‌ها ربا می‌گیرند، نماز باران تاثیری ندارد🔸 «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حتی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ.» (خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. سورۀ رعد، آیۀ 11) تا زمانی که انسان علت و سببِ سلب نعمت‌ها را تغییر ندهد، محال است آن نعمت را خداوند به او برگرداند. وقتی فکر می‌کنم در رابطه با «بانک‌ها»، «خشکسالی» و «تبدیل باران به مصیبت» درمی‌یابم که اینها، نتیجه رفتار ما با حکم رباست. ما بانکداری «بدون قرض» را بانکداری «بدون ربا» نامیدیم و این نوع بانکداری را، به خدا نسبت دادیم! امام راحل به مسئولان بانک‌ها فرموده بودند: «کاری کنید پول کار نکند؛ در اسلام پول کار نمی‌کند.» امام راحل، «کار کردن پول» را به «خدا» نسبت نداد بلکه به «ناچاری و بیچارگی» مربوط کرد. شورای نگهبان نیز نه بدلیل «احکام اولیه» بلکه بدلیل ضرورت و اضطرار و «احکام ثانویه» قانون بانکداری را تأیید کرد. وقتی دانشمندان و مردم باور کنند و بپذیرند، که بانکداری فعلی، بانکداری حلال است و خداوند این بانکداری را امضا کرده و این مسئله، از باب ضرورت و اضطرار نیست، معنایش اینست که ما با خدا «بد رفتاری» کرده‌ایم و مصداق این آیه‌ایم: «وَمَنْ یَکْسِبْ خَطِیئَهً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَرِیئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُبِینًا.»(کسی که خطا یا گناهی مرتکب شود، سپس بیگناهی را متهم سازد، بار بهتان و گناهِ آشکاری بر دوش گرفته است. سورۀ نساء، آیۀ 112) خداوند مبرا است از اینکه «کار کردن پول» را امضا کرده باشد! گناه «بهتان زدن» به خداوند، بالاتر از اصل گناه [ربا] نباشد، کمتر نیست. در حال حاضر به ادعای بانک‌های کشور، تورم یک رقمی و حداکثر 9 درصد است. چرا سود تسهیلات بانکی هجده درصد است؟ خواهند گفت که این 9 درصد اضافی، کارمزد است. اگر یک بازاری 9 درصد روی قرضی که به کسی می‌دهد سود بگیرد و بگوید کارمزد است، شما می‌گویید حکم خداست و حلال است؟ یا می‌گویید رباست؟ اگر این کار حلال است پس ربایی که حرام است چیست؟ پس آن یک درهم ربا دادن یا ربا گرفتن که آن گناه کذایی و بزرگ را دارد کدام است؟ (پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: یک درهم ربا نزد خداوند عزّوجلّ بدتر از هفتاد بار زنا با محارم در خانه خداست است. من لا یحضره الفقیه: جلد 4 صفحه 367) جمهوری اسلامی و علماء عظیم الشان، محبوبان خداوند هستند ولی «إِنَّ اَللَّهَ یُحِبُّ اَلْعَبْدَ وَ یُبْغِضُ عَمَلَهُ.» (همانا خداوند بنده‌ای را دوست اما کردار او را دشمن می‌دارد. خطبۀ 153 نهج البلاغه.) خداوند دشمن می‌دارد کار کسی را که گرفتن کارمزد اینچنینی برای قرض را، حلال می‌کند! اگرچه حلال کننده از دوستان خدا باشد. خداوند نعمت خود را حبس می‌کند تا دوستان او آنچه مورد غضب اوست ترک کنند و محال است بدون ترک آن عمل ناشایست توسط دوستان، خداوند نعمت را آزاد کند. این قرآن کریم و این شما: «فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کَانَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاء عَلَیْکُم مِّدْرَارًا وَیُمْدِدْکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَیَجْعَل لَّکُمْ جَنَّاتٍ وَیَجْعَل لَّکُمْ أَنْهَارًا.»(به آنها گفتم: «از پروردگار خویش آمرزش بطلبید که او بسیار آمرزنده است. تا بارانهای پربرکت آسمان را پی در پی بر شما فرستد و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغهای سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد! سورۀ نوح، آیۀ 10-12) آیا همه خشکسالی‌ها طبیعی، اقلیمی و جغرافیایی است؟ آیا این اتفاقات مربوط به تغییرات آب و هوایی جهانی است؟ آیا امکان ندارد دوستان خدا، مرتکب امری شوند که بارندگی بموقع و پر منفعت، کم شود و ضررهای بارندگی افزایش یابد؟ آیا امکان ندارد دوستان خدا امری که برای خداوند عظیم است جدی نگیرند و خدا بر آنها نپسندد که در غفلت بمانند و برای رفع غفلت ایشان، نعمت باران را حبس کند و یا با خسارت همراه نماید؟ اگر چنین احتمالی ولو به احتمال ضعیف ممکن باشد، بدلیل عظمت محتمَل باید جدی گرفته شود و به قول بعضی بزرگان متاسفانه جدی گرفته نشده است. اگر حبس نعمت و نازل نشدن نعمت و یا همراه شدن نعمت با مصیبت، بدلیل سهل انگاری در مسئلۀ عظیمی که عظیم‌تر از آن قابل تصور نیست باشد، تا هر زمان آن سهل انگاری تغییر نکند، حبس نعمت نیز تغییر نخواهد کرد. نماز باران هم در چنین مواردی مؤثر نیست چون نماز باران، تغییر نیست. «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حتی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ.» (خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. سورۀ رعد، آیۀ 11) والسلام محی الدین حائری شیرازی ۲۹ آبان، ۱۳۹۵ @haerishirazi @aghle_aashegh
⛔️ بازار آزاد چگونه شورش اجتماعی و سرکوب سیاسی می آورد؟! • اقتصاد آزاد مبتنی بر آزاد سازی قیمت هاست تا عرضه و تقاضا، تعادل بیافریند! رضایتِ اقتصادی فروشنده و خریدار در چنین بازاری، "طبیعی" توجیه می شود! • درحالیکه می دانید برخی کالاها با وجود تقاضای عمومی، عرضه کننده نامحدود ندارد؛ تبانیِ قیمت و انحصار به وجود می آید. رضایت مشتری در این شرایط بخاطر "اضطرارش" است نه "انتخابش"! اما بازار آزاد همین را "تجارة عن تراض" می خواند! • در اینباره لازمه بیّنی می شمارد: "در اینجا می گوییم همان "رضایتی" که می گویید طبیعی است، این "نارضایتی" و خشم و انقلاب هم طبیعی است! ...مدتها ۹۰٪ از آن من بود، ۱۰٪ از او، حالا واکنش دیگر این است که این دفعه ۱۰۰٪ از او باشد و دست من هم به کلی از کار انباشته ام کوتاه شود. این هم واکنشی طبیعی است! قانون طبیعیِ "عمل و عکس العمل". شما هرچه توپ را محکم تر به دیوار بزنید، توپ هم محکم تر بر می گردد! ... می گوید می خواهم با معیارهای طبیعی زندگی کنم: "عرضه" طبیعی، "تقاضا" طبیعی، "رضایتِ" به دنبال آن طبیعی؛ "خشمِ" به دنبال آن هم طبیعی، "انقلابِ" به دنبال آن هم طبیعی؛ این تندروی، تندروی در عکس العمل هم طبیعی! همه اش طبیعی است"! (بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام ص۸۲) • یک نسبت مستقیم دیگر: اقتصاد آزاد با هر مکانیسم قیمتی مخالف است، اما هم زمان "سرکوب دستمزد کارگری" را توجیه می کند! جالب اینکه اینجا هم بین اقتصاد به سیاست پل می زند: به تشکل های کارگری و اتحادیه های صنفی حمله می کند و محدودیت می سازد تا در سرکوب دستمزد موفق باشد! به تعبیر دیگر: سرکوب برای اکثریت‌ها / آزادی اقتصادی برای گروه‌های کوچک ممتاز! از اینجاست که نائومی کلاین بین شوک اقتصادی و شوک الکتریکی نسبت مستقیم می بیند! و معتقد است: بازار آزاد بدون پلیس به جایی نمی‌رسد! 📝 محسن قنبریان @aghle_aashegh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😰مدل اصلاح و تحول در نظام مدیریت کشور چیست؟! 😱۱۴ سال است بانک آینده تخلفات آشکار دارد... 🔹مشتی نمونه خروار از نارسایی و غلط بودن ذهنیت فراگیر عموم مردم و نخبگان حوزوی و دانشگاهی که فکر می کنند از طبقه حاکمیت و ساختارهای نظام، میتوان معایب، بی عدالتی ها و مفاسد را حل کنیم؛ 👤سید علی روحانی، معاون سابق وزیر اقتصاد: بیش از ۱۴ سال است که بانک آینده تخلفات آشکار دارد ولی هر بار که مسئولین به سمت اصلاح آن می‌روند، دادگاهی از گوشه‌ای از کشور جلوی اصلاح را می گیرد. ✅ بیش از چهل سال پیش، شهید والامقام علامه مرتضی مطهری ره هم فریاد زد که اصلاحات از بالا بسیار پرهزینه و کم بازده است، چون باندهای قدرت و ثروت همه جا نفوذ دارند و جلوی کار مانع تراشی می کنند. به دنبال راه دیگری باشید!!! 🔹آیا با فرض قطع امید از درون ساختارها، راه دیگری وجود ندارد؟! @aghle_aashegh
7.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 من در سال ۸۸، مسئله‌‏ى بصیرت را مطرح کردم؛ عدّه‌‏اى این را مسخره کردند، «بصیرت» را مسخره کردند؛ مسخره نداشت، واقعیت بود؛ الان هم واقعیت است. 🔹️یکی از مفاهیم مهم تاریخی اسلام که با فهم های سخیف و سطحی از طراوت گفتمان سازی افتاد؛ «بصیرت» 🔹بصیرت، علم و دانش صرف نیست؛ چه بسا صاحبان علم و دانشی که در حوزه تخصصی خود صاحب بصیرت نیستند و نمی‌توانند تحلیل درست و عمیقی از مسائل جامعه در آن حوزه ارائه کنند؛ یا مقاله ها و گفتارهای انتزاعی و فضایی خود را ارائه می دهند؛ یا در مقام تحلیل، صرفاً به تکرار هیجانی معضلات و دردها بسنده می کنند و حتی توان تقریر ریشه ای مسأله ها را نیز ندارند؛ نام این پدیده را میتوان «غرغر کردن نخبگانی» گذاشت... 🪴بصیرت، از سنخ هشیاری و بیداری فکری است؛ از جنس بینش و دیدن فکری است؛ از جنس «تحلیل» است. با مقام عمل و میدان واقعیت ارتباطی وثیق میطلبد! با کتاب خواندن و پژوهش صرف به دست نمی آید. 🧐 بصیرت، گوهر دانشمند غوطه ور در میدان جامعه و مردم است؛ عالمی که با مردم می فهمد و با مردم زندگی علمی دارد. اندیشمندی که عالم به زمانه و زیست بوم خود است و عامل در حوزه تخصصی خود! 📚 فقط اهل علم نیست؛ علاوه بر علم، اهل اندیشه ورزی است. و اندیشه اش، در میدان مسائل و با مردم شکل گرفته و ورز می یابد. 🤝 و حریت و آزادگی دارد، ترس، طمع و منافع باندی اسیرش نمی کند. و چنین عالمی است که فقدانش در کلام مولا علی ع برای جامعه و مردم ضرری جبران ناپذیر است. و گاه درفراقش، ناله حجت خدا هم برمی خیزد که: «أین عمار...» 🖌عباس عبدالهی ✅️ @aghle_aashegh