من متاسفانه نمیتونم بیام
شما عزیزم دوست دارید برید
:
چ بی اعصاب هستین تا ی نفر ی چیزی میگع فورا میگین برین لف بدین و اینا
اصن خوب برخورد نمیکنید بارها اینجوری رفتار کردین
_
شمام چقد گیراییتون بالاست حرفو رو هوا میگیرین اصلا😐
ایشون مخاطبش من بودم که میخوام برم حیاط خلوت نمیخوام نرم کاری به شما نداشت
اعصابمونم سر جاشه فقط هر از گاهی یادآوری کردیم که چنلی بمونید که میپسندید
سلام عزیزم خوبی معرفی میکنی
_
سلام عزیزجان ممنون🌱
معرفی نکردیم فقط دوتا ادمین دختر هستیم مدیر هم پسر هست
‹اغمــاییها›
من متاسفانه نمیتونم بیام شما عزیزم دوست دارید برید : چ بی اعصاب هستین تا ی نفر ی چیزی میگع فورا
شما دقیقا بر چه اساسی میگید من بی اعصابم؟
پیامم از رو عصبانیت بود یا بی احترامی کردم؟🤦🏻♀
https://eitaa.com/aghma_ir/385
چرا نمیتونین؟؟
.
فرصت نمیکنم عزیزم
رسیدگی به کانال ها هست
کارهای خودمم هست
https://eitaa.com/aghma_ir/390
جواب ندادین چرا قبول کنین لطفا
_
خب عزیز من اولش گفتم برام فرقی نداره اونیکی ادمین هر جا باشه منم اونجام
معدل از ۱۹ ب بالا برا یازدهم خوبه ینی تا حدود ۱۹/۴۰ صدم اینا
یا باید بهتر باشه؟
ی کمک کنید راهنمایی میخام برا رفیقم
( دو تا از دروس نهایی داشته کشوری )
_
سلام بله معدل خوبیه
چند وقت پیش سر معدل با مشاور حرف زده بودم گف که معدل تو موفقیت کنکور ملاک نیس حالا نه اینکه بی تاثیر باشه ها نه به هر حال معدل اونی خوبه که درسش هم خوب باشه ولی باید بیشتر رو سرعت عمل و تست زنی کار کنه یعنی دانش آموزی بوده که کل مقطع دبیرستانش رو با معدل ۲۰ قبول بشه ولی تو کنکور رتبه قبولی رو کسب نکنه