eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــایی‌ها›
من متاسفانه نمیتونم بیام شما عزیزم دوست دارید برید : چ بی اعصاب هستین تا ی نفر ی چیزی میگع فورا
شما دقیقا بر چه اساسی میگید من بی اعصابم؟ پیامم از رو عصبانیت بود یا بی احترامی کردم؟🤦🏻‍♀
https://eitaa.com/aghma_ir/385 چرا نمیتونین؟؟ . فرصت نمیکنم عزیزم رسیدگی به کانال ها هست کارهای خودمم هست
کجایین پس _ همینجا
https://eitaa.com/aghma_ir/390 جواب ندادین چرا قبول کنین لطفا _ خب عزیز من اولش گفتم برام فرقی نداره اونیکی ادمین هر جا باشه منم اونجام
‹اغمــایی‌ها›
تنهایی برم چیکار🙁
اونجا که خیلی ادمین هست تنها نیستی
عام..همسایه جدید نمیخواید ؟ _ https://eitaa.com/aghma_ir/354
معدل از ۱۹ ب بالا برا یازدهم خوبه ینی تا حدود ۱۹/۴۰ صدم‌ اینا یا باید بهتر باشه؟ ی کمک کنید راهنمایی میخام برا رفیقم ( دو تا از دروس نهایی داشته کشوری ) _ سلام بله معدل خوبیه چند وقت پیش سر معدل با مشاور حرف زده بودم گف که معدل تو موفقیت کنکور ملاک نیس حالا نه اینکه بی تاثیر باشه ها نه به هر حال معدل اونی خوبه که درسش هم خوب باشه ولی باید بیشتر رو سرعت عمل و تست زنی کار کنه یعنی دانش آموزی بوده که کل مقطع دبیرستانش رو با معدل ۲۰ قبول بشه ولی تو کنکور رتبه قبولی رو کسب نکنه
کلا باید از سال دیگه این باور که معدل تاثیر نداره و مهم نیس دور بندازین چون کنکور ۴۰ درصدش فعلا شرط معدل شده