eitaa logo
کانال احادیث خالص اهلبیت . استاد زارع شیرازی
97 دنبال‌کننده
550 عکس
14 ویدیو
3 فایل
تنها نجات . عمل به حدیث ثقلین پیامبر ص که فرمودند انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و اهلبیتی . فقط قرآن و اهلبیت ۱۴ معصوم و بس .
مشاهده در ایتا
دانلود
امام رضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ)فرمودند: إِذا کَذِبَ الوُلاةُ حُبِسَ المَطَرُ، وَ إِذا جارَ السُّلطانُ هانَتِ الدُّولَةُ، وَ إِذا حُبِسَتِ الزَّکاةُ ماتَتِ المَواشی؛ هرگاه زمامداران دروغ گویند، خشکسالی می شود، هرگاه حاکم ستم کند، حکومت سست می شود، و هرگاه زکات پرداخت نشود، چهارپایان تلف می شوند. 📕الامالی، ص ۳۱۰ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
نور شعشعانی طینت امیرالمؤمنین علی (صلوات الله علیه وآله) و سجده ملائکه برای آن و کلام ابلیس لعین خطاب به بدگویان امیرالمؤمنین (سلام الله علیه وآله). حضرت سلمان فارسی فرمودند: ابلیس لعنۀ الله علیه بر جمعی گذشت که درباره امیرالمؤمنین (سلام الله علیه وآله)بدگویی می­کردند، پس در برابر ایشان ایستاد، آن جمع گفتند: اینکه در مقابل ایستاده کیست؟ گفت: من هستم، ابومُرّّۀ! گفتند: ای ابومرّۀ، سخنان ما را نمی­شنوی؟ گفت: بدا به حال شما، مولایتان علی بن أبی طالب  علیهما السلام را دشنام می­دهید؟! به وی گفتند: از کجا دریافتی که او مولای ماست؟ گفت: از قول پیامبرتان (صلی الله علیه وآله) که فرمودند: «مَن کُنتُ مولاهُ فعلیٌّ مولاهُ، الّلهُمَّ والِ مَن والاهُ و عادِ مَن عاداهُ وَانصُر مَن نَصَره واخذُل مَن خَذَله» هرکس من مولای او بودم اینک علی نیز مولای اوست، خداوندا ، دوستدارش را دوست بدار و با دشمنش دشمنی فرما و یاری کن هرکه او را یاری دهد و خوار و ذلیل کن آنکه او را تنها گذارد. پس به وی گفتند: تو از دوستداران و شیعیان او هستی؟ گفت: من از طرفداران و پیروان او نیستم لیکن دوستش دارم، و کسی نیست که از او نفرت داشته باشد مگر اینکه من در مال و فرزند شریک او باشم! پس به وی گفتند: ای ابومرّۀ، چیزی درباره علی می­گویی؟ به آن­ها گفت: از من بشنوید ای جماعت پیمان شکنان، ستمگران و خوارج، دوازده هزار سال به همراه جنّیان خدای عزّوجل را پرستش کردم، سپس هنگامی که خداوند جنّیان را به هلاکت رساند، از تنهایی به خدای عزّوجل شکایت بردم، پس مرا به آسمان برد و در آسمان دنیا دوازده هزار سال دیگر خدا را در جمع فرشتگان عبادت کردم، ما در چنین حالی بودیم و خدای عزّوجل را تسبیح و تقدیس می­نمودیم. يک نور شعشعانی به ما گذشت كه همه فرشتگان برای این نور سجده کردند و گفتند سبوح قدوس ، اين نور فرشته مقرب يا نبی مرسلى است! پس نداء از طرف خداوند متعال رسيد که اين نور نه از فرشته مقرب و نه از نبی مرسلی است! اين نور طينت حضرت على بن ابى طالب علیهما السلام است! 📔الأمالی للصدوق، ص۳۴۷ 📔علل الشرایع، ج ۱، ص۱۴۳ 📔‌الروضة في فضائل أمير المؤمنين سلام الله علیه: ص۱۸۷ در زیارت حضرت می‌خوانیم: اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا صَاحِبَ عِلْمِ اَلْمَعَانِي وَ عِلْمِ المناني [اَلْمَثَانِي] وَ اَلنُّورُ اَلشَّعْشَعَانِيُّ وَ اَلْبَشَرُ اَلثَّانِي، اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا عِمَادَ دِينِ اَلْجَبَّارِ وَ هَادِيَ اَلْأَخْيَارِ، وَ أَبَا اَلْأَئِمَّةِ اَلْأَطْهَارِ وَ قَاصِمَ اَلْمُعَانِدِينَ اَلْأَشْرَارِ. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
نصف قیمت تمام های کشور با عرض سلام وارادت مجموعه در جهت درمان بیماران و بعلت ضررهای داروهای شیمیای وروغنهای جامد و مایع در بازار کشور وبعلت گرانی روغنهای گیاهی در کشور ودرمان قطعی تمام بیماریها با روغن های گیاهی مصصم شده است که قویترین روغنهای گیاهی و صددرصد خالص از بهترین تولید کننده خالص کشور را با 🔴نصف قیمت تمام عطاریهای کشور🔴 بدست هموطنان ومردم شریف وعاشقان اهلبیت برساند و از طریق پستی به داخل و خارج کشور ارسال مینماید باشد تا شیعیان و عاشقان اهلبیت برای فرج حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف سالم‌وسرزنده وبانشاط باشند و از هربیماری در امان❤️ مجموعه جهت درمان بیماری تان و ارتباط استاد گرانقدر با برترین اطبای طب سنتی کشور عکس زبانتان به ایدی رابط ثبت نام ارسال کنید جهت کلاس استاد گرانقدر به ایدی رابط ثبت نام کلمه کلاس ارسال نمایید جهت خرید انواع روغنهای گیاهی صددرصد خالص ❤️❤️❤️ کلمه روغن گیاهی را یا به رابطین در تلگرام و ایتا ارسال کنید رابط ایتا @Rabet69 رابط تلگرام @Rabet69110
؛ عَنْ عَلِيِّ بْنِ جَعْفَرٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا الْحَسَنِ علیه السلام يَقُولُ‏: لَيْسَ كُلُّ مَنْ قَالَ بِوَلَايَتِنَا مُؤْمِناً وَ لَكِنْ جُعِلُوا أُنْساً لِلْمُؤْمِنِينَ. علی بن جعفر گوید: شنیدم امام کاظم علیه السلام می‌فرمود: هر کس دم از ولایت ما می‌زند مؤمن نیست؛ بلکه [بسیاری‌شان فقط] برای انس و آرامش مؤمنین قرار داده شده‌اند. [که مؤمنین از کمیِ تعداد و تنهایی خود دچار وحشت نشده و در اموراتی همسویانی با خود داشته باشند و به این وسیله آرامش یابند] 📗الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏2، ص244 📗بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏64، ص162 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
بگوئید ظهور نزدیک است ان شاء الله العزیزتا فرج نزدیک شود... علىّ‌ بن يقطين گويد: امام موسى بن جعفر عليهما السلام به من فرمود:«اى علىّ‌ تاكنون دويست سال است كه شيعه با اميدها و آرزوها پرورش داده شده است». راوى گويد: يقطين (از حامیان بنی العباس) به فرزندش علىّ‌ بن يقطين گفت:چرا آنچه به ما فرموده شد واقع شد ، يعنى (خلافت بني عبّاس)، ولى به شما فرموده شد و صورت نگرفت؟! علىّ‌ بن یقطین به او گفت: آنچه براى شما و ما فرموده شده هر دو از يك جا بيرون تراويده جز اينكه زمان كار شما فرا رسيد بنا بر اين بى‌پرده به شما فرموده شد و همان طور كه فرموده شده بود انجام پذيرفت! ولى امر ما (فرج) چون وقتش فرا نرسيده پس ما به اميد و آرزو پرداختيم ، اگر به ما فرموده مى‌شد: اين امر نخواهد شد مگر پس از گذشت دويست سال يا سيصد سال حتما دلها سخت مى‌شد و بيشتر مردم از اسلام بر مى‌گشتند ، امّا (اهل بیت علیهم السلام) گفتند: چقدر آن سريع و نزديك است و به زودى واقع خواهد شد براى نزديك كردن دلهاى مردم و اينكه فرج را نزديك بنمايانند! 📗غیبت نعمانی، باب۱۶، ح۱۴ 📗كافی، ج‏۱، ص۳۶۹، ح۶ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام صادق (صلوات الله علیه وآله) فرمودند: أما علمت أن إمارة بني أمية كانت بالسيف والعسف والجور، وأن إمارتنا بالرفق والتأليف والوقار والتقية وحسن الخلطة والورع والاجتهاد، فرغبوا الناس في دينكم وفيما أنتم فيه . امارت و حکومت بنى امیه به زور و شمشير و جور و ستم بود، اما امارت ما با دوستی، مهربانى، وقار، تقيه، خوش رفتاری، پرهیز و كوشش است پس [طوری رفتار کنید] كه مردم به دين شما رغبت كنند.! 📔مشكاة الأنوار، ص۱۶۵ بازور،جبر،خشونت،بدعملی،بی تقوایی احدی تشویق به تشیع نخواهد شد و بالعکس علیه توحید و تشیع وامامت شده چه بسا علیه آن خروج وتلاش هم بکند! اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
ابان بن تغلب از امام صادق(سلام الله علیه) پرسید: «چرا حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، زهرا نامیده شد؟» امام صادق(صلوات الله علیه) فرمودند: «حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، زهرا نامیده شد؛زیرا در روز سه مرتبه درخشش نورانی برای امیرالمؤمنین علیه‌السلام داشت.» 📗بحار:جلد ۴۳، صفحه ۱۱. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام باقر سلام الله علیه وآله فرمود: «حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها زهرا نامیده شد؛ چون خدای متعال آن بانو را از نور عظمت خود آفرید.» 📗علل الشرائع، ج۱، ص۱۷۹. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
ظَهَرَ الْفَسادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ لِيُذيقَهُمْ بَعْضَ الَّذي عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ [روم41] فساد در صحرا و دريا به خاطر كارهايى كه مردم انجام داده‌اند آشكار شده است، خدا مى‌خواهد نتيجه‌ی بعضى از اعمالشان را به آنان بچشاند، شايد [به‌سوى حق] بازگردند. ذیل آیه شریفه حدیث نبوی است که بسیار زیبا علل را بیان می فرماید: قَالَ النَّبِیُّ (صلی الله علیه و آله) إِذَا ظَهَرَتْ فِی أُمَّتِی عَشْرُ خِصَالٍ عَاقَبَهُمُ اللَّهُ بِعَشْرِ خِصَالٍ قِیلَ وَ مَا هِیَ یَا رَسُولَ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله) قَالَ إِذَا قَلَّلُوا الدُّعَاءَ نَزَلَ الْبَلَاءُ وَ إِذَا تَرَکُوا الصَّدَقَاتِ کَثُرَ الْأَمْرَاضُ وَ إِذَا مَنَعُوا الزَّکَاهًَْ هَلَکَتِ الْمَوَاشِی وَ إِذَا جَارَ السُّلْطَانُ مُنِعَ الْقَطْرُ مِنَ السَّمَاءِ وَ إِذَا کَثُرَ فِیهِمُ الزِّنَاءُ کَثُرَ فِیهِمْ مَوْتُ الْفَجْأَهًِْ وَ إِذَا کَثُرَ الرِّبَا کَثُرَتِ الزَّلَازِلُ وَ إِذَا حَکَمُوا بِخِلَافِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَی سَلَّطَ عَلَیْهِمْ عَدُوَّهُمْ وَ إِذَا نَقَضُوا عَهْدَ اللَّهِ ابْتَلَاهُمُ اللَّهُ بِالْقَتْلِ وَ إِذَا طَفَّفُوا الْکَیْلَ أَخَذَهُمُ اللَّهُ بِالسِّنِینَ ثُمَّ قَرَأَ رَسُولُ اللَّه (صلی الله علیه و آله) ظَهَرَ الْفَسادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ لِیُذِیقَهُمْ بَعْضَ الَّذِی عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ. پیامبر (صلی الله علیه و آله)فرمودند: هرگاه ده صفت در امّت من پدید آید، به ده کیفر دچار می‌شوند. گفته شد: «ای رسول خدا (صلی الله علیه و آله)! این صفات چیست»؟ فرمود: «چون دعا کم کنند، بلا نازل می‌شود. چون صدقه ندهند، مرض فراوان می‌شود. هنگامی‌که از پرداخت زکات خودداری کنند، حیوانات تلف می‌شوند. هرگاه پادشاه ستم کند، باران نمی‌بارد. وقتی‌که زنا شیوع یابد، مرگ نابهنگام بسیار می‌شود. موقعی‌که تظاهر و ریا زیاد شود، زلزله فراوان می‌گردد. زمانی‌که به غیر حکم خدا حکم دهند دشمن بر آن‌ها تسلّط می‌یابد. چون پیمان را بشکنند، آدم‌کشی رواج پیدا می‌کند و چون کم‌فروشی کند، به قحطی دچار می‌شوند». سپس حضرت (صلی الله علیه و آله) این آیه را خواند: ظَهَرَ الْفَسادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ لِیُذِیقَهُمْ بَعْضَ الَّذِی عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ. 📗 جامع الأخبار، ص۱۸۰ وحضرت رضا سلام الله علیه ذیل آیه فوق می فرماید: وقال الرّضا (علیه السلام): إِذَا فَشَا أَرْبَعَهًٌْ ظَهَرَتْ أَرْبَعَهًٌْ إِذَا فَشَا الزِّنَا ظَهَرَتِ الزَّلْزَلَهًُْ وَ إِذَا فَشَا الْجَوْرُ فِی الْحُکْمِ احْتَبَسَ الْقَطْرُ وَ إِذَا خُفِرَتِ الذِّمَّهًُْ أُدِیلَ لِأَهْلِ الشِّرْکِ مِنْ أَهْلِ الْإِسْلَامِ وَ إِذَا مَنَعُوا الزَّکَاهًَْ ظَهَرَتِ الْحَاجَهًُْ. امام رضا (علیه السلام)فرمودند: اگر چهار چیز رایج شود، چهار چیز آشکار می‌گردد؛ اگر زنا رایج شود، زلزله می‌آید. اگر ستمگری در حکومت رایج شود، باران قطع می‌گردد. اگر وفای به عهد و پیمان از میان برود، مشرکان بر مسلمانان غلبه می‌یابند و اگر زکات ندادن رایج شود، فقر شایع می‌گردد. 📗 وسایل الشیعهًْ، ج۱۶، ص۲۷۵. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
علّامه محمّد باقر مجلسی رَحِمَهُ الله مینویسد ؛ نصایح حضرت خضرعلیه السلام به منصور دوانیقی ملعون! دیلمی در کتاب ارشاد القلوب روایت کرده است ؛ در سالی که منصور دوانیقی به حج بیت الله رفت ، شبها تنها به طواف مشغول میشد ، شبی در اثنای طواف شنید کسی میگوید خداوندا شکایت میکنم به تو از ظاهر شدن بغی و جور و فساد در زمین ، و از ظلم و ستمی که حائل میگردد میان حق و أهل حق. چون منصور این سخن شنید بر خود بلرزید و گوینده را طلبید و گفت این چه سخن بود که از تو شنیدم؟ گفت اگر مرا أمان میدهی سبب این دعا را بیان میکنم. منصور گفت تو را أمان دادم. آن مرد گفت تو متکفّل امور مسلمانان شده ای و حال آنکه از احوال ایشان غافلی ، میان خود و ایشان دربانان و یساولان باز داشته ای ، و در پسِ دیوارهای حصین که از گچ و آجر برآورده ای پنهان شده ای ، و دربهای آهنین بر روی خود بسته ای ، و دربانان با اسلحه بُرّان بر درها باز داشته ای که مسلمانان ستم رسیده را به تو راهی نباشد. وزیران ستمکار و یاوران فاجر و بدکار نصب کرده ای ، اگر خواهی نیکی کنی تو را بر آن إعانت نمی نمایند ، و اگر بدی اراده کنی تو را مانع نمیگردند ، ایشان را قوّت داده ای بر ستمِ به مردم ، و أمر ننموده ای ایشان را به إعانت مظلومان ، و فریاد رسی گرسنه گان و عریانان ، و ایشان را شریک خود در پادشاهی گردانیده ای. برای عُمّال تو رشوه‌ها و هدیه‌ها میفرستند از ترس ایشان ، عُمّال تو میگویند که هر گاه پادشاه ما خیانت میکند با خدا ما چرا نکنیم ، پس مالها جمع میکنند ، و گنجها فراهم می‌آورند ، و حائل میگردند میان تو و مظلومان و نمیگذارند که ناله دادخواهان به گوش تو رسد. و به این سبب پر شده است جمیع بلاد از ظلم و ستم و فساد ، پس چگونه باقی مانَد اسلام با این اطوار بی بنیاد؟؟!! 📕 بیست و پنج رساله فارسی علامه مجلسی :ص ۱۷۶. 📕بحارالأنوار :ج۷۵ ص ۳۵۱. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
شب به درک واصل شدن ابابکر لعنت الله علیه اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد بـِاسمِهِ تـَعالیٰ شأنـُهُ؛ اَعوذ ُباللهِ مِنَ النـّار ِ؛ و مِن غضَبِ الجبّار ِ؛ وَمِن شرِّ الکـُفـّار ِ؛العِزَّةُ لِلّٰهِ الواحدِ القـَهّار ِ؛ بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ . اللّهمَّ العَن اَوّلَ ظالم ٍ ظلـَمَ حقَّ محمّدٍ و آل ِ محمّدٍ (صلی الله علیه وآله) و غصَبَ حَقـَّهُم؛وهُوَ الزِّندیقُ الأکبَرُ، الاَحمقُ الاَبتـَرُ، الکافِرُ المَردودُ، ثانِی اثنـَین ِ لِنـُمرُودَ، الفاسِقُ الفاجـِرُ، المُشرِکُ المَطرودُ، عَدُوّ ُاللهِ وعَدُوّ ُالرّسول ِ(صلی الله علیه وآله)، الـَّذی اَنکـَرَ حَقَّ البَتولِِ(سلام الله علیها)، غاصِبُ اَرض ِ فـَدَکٍ، المَدفونُ بـِقـَعر ِ الدَّرَکِ، رَأسُ اَهل ِ الضَّلالةِ و الشَّقاوَةِ، خَسِرَ الدُّنیا وَ الآخِرَةَ، المُلـَقـَّبُ بکَلبِ وٰادِی التـَّهامَةِ، المُؤَبَّدُ فی عَذابِ یَومِ القِیامَةِ، قاطِعُ حَقّ ِ الخِلافـَةِ، اَبوبَکر ٍ ابنُ اَبی قـُحافة َ، لعنة ُ اللهِ عَلـَیهِ. اَللهُمَّ العَن عُمَرَ ثُمَّ اَبابَکَرَ وَ عُمَرَ ثُمَّ عُثمانَ وَ عُمَرَ ثُمَّ عُمَرَ ثُمَّ عُمَرَ. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
در این حدیث زیبا وشریف نکاتی عالی نهفته است که... مفضّل‌بن‌عمر گوید امام صادق علیه‌السلام به من فرمود: إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی تَوَحَّدَ بِمُلْکِهِ فَعَرَّفَ عِبَادَهُ نَفْسَهُ ثُمَّ فَوَّضَ إِلَیْهِمْ أَمْرَهُ وَ أَبَاحَ لَهُمْ جَنَّتَهُ فَمَنْ أَرَادَ اللَّهُ أَنْ یُطَهِّرَ قَلْبَهُ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ عَرَّفَهُ وَلَایَتَنَا وَ مَنْ أَرَادَ أَنْ یَطْمَسَ عَلَی قَلْبِهِ أَمْسَکَ عَنْهُ مَعْرِفَتَنَا. ثُمَّ قَالَ: یَا مُفَضَّلُ وَ اللَّهِ مَا اسْتَوْجَبَ آدَمُ أَنْ یَخْلُقَهُ اللَّهُ بِیَدِهِ وَ یَنْفُخَ فِیهِ مِنْ رُوحِهِ إِلَّا بِوَلَایَهْ عَلِیٍّ وَ مَا کَلَّمَ اللَّهُ مُوسَی تَکْلِیماً إِلَّا بِوَلَایَهْ عَلِیٍّ وَ لَا أَقَامَ اللَّهُ عِیسَی‌بْنَ‌مَرْیَمَ آیَهْ لِلْعَالَمِینَ إِلَّا بِالْخُضُوعِ لِعَلِیٍّ ثُمَّ قَالَ: اجْمَلِ الْأَمْرَ مَا اسْتَأْهَلَ خَلْقٌ مِنَ اللَّهِ النَّظَرَ إِلَیْهِ إِلَّا بِالْعُبُودِیَّهْ لَنَا».  «خداوند تبارک‌وتعالی در فرمانروایی یکتا است، خود را به بندگان معرّفی نمود. سپس امر خود را به آن‌ها واگذار کرد و بهشت را برایشان ارزانی داشت هر که را بخواهد از جنّ و انس دلِ پاک دهد، او را آشنا به ولایت ما می‌نماید و هر که را بخواهد کوردل نماید، معرفت ما را از او جلوگیری می‌نماید. سپس فرمود: مفضّل! به خدا قسم آدم علیه‌السلام شایسته آفریده‌شدن به‌دست خدا و دمیدن روح خویش در او نشد ❤️مگر به‌واسطه ولایت علی امیرالمومنین علیه‌السلام، خدا با موسی علیه‌السلام سخن نگفت مگر به ولایت علی امیرالمومنین علیه‌السلام، و عیسی‌بن‌مریم علیهما‌السلام را آیت برای جهانیان قرار نداد مگر به‌واسطه خضوع نسبت به علی امیرالمومنین علیه‌السلام». سپس فرمود: «بالاتر بگویم برای نظرکردن به خدا احدی از جانب او اهلیّت پیدا نکرد مگر به‌واسطه بندگی و عبودیّت برای ما». 📗1.بحارالأنوار، ج۲۶، ص۲۹۴ 📗2.خزان العلم، حسین رزاقی: ج1، ص137 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدح کذب مطهری در باب خلیفه دوم ملعون عمربن الخطاب لعنت الله علیه قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها مطالبی که هیچ سندیتی در تمام کتب تاریخی شیعه و سنی ندارد و تمام تواریخ شیعه و سنی جز ضرب وشتم‌دختر پیامبر خدا و خانه نشین کردن حجت خداوند مولا علی سلام الله علیه و حمله وحشیانه مسلمین به مردم ایران به دستور عمربن الخطاب ووحشیگری و خشونت و زنازادگی و حمله به زنان و حمله به حضرت شهربانو مادر دختر یزدگرد سوم مادر امام سجاد سلام الله علیه و ارزویش برای اینکه مدفوع حیوانات باشد و اقرارش به اینکه از اسلام حتی در حد یک عجوزه کور و لال . هیچ نمیفهمد و جز ظلم در زمان حکومتش و مقام دادن به غلامانش قنفذ و مغیره لعنت الله علیهم بخاطر کتک زدن به دختر پیامبر و خراج ندادن به کارگرهای مظلوم و هزاران پستی دیگر هیچ مطلب دیگری در تواریخ شیعه و سنی یافت نمیشود حتی در صحاح سته اهل سنت مگر روایات ساختگی دست نشانده های معاویه لعنت الله علیهم و اقرار تمام علمای برتر سنی بر کذب این احادیث ساختگی و بیان به اینکه او اگاه به روح اسلامست و بخاطر ذات کثیفش ایرانیان مسلمان شدند کذب محضست
کانال احادیث اهل بیت .استاد زارع شیرازی: بلکه‌ایرانیان فقط درزمان حکومت مولانا علی علیه السلام شیفته شخصیت و عدالت بی نظیر و بی مانند مولا و رسیدگی شان به فقرا وضعفا شدند و عاشقانه شیعه شدند اینست که باید هرشخص شیعه مولا اطلاعات دقیق واحادیث اهل بیت را بخواند تا در این اخرالزمان و زمانه اخرالزمان با حرف هیچکس نه مومن شود نه کافر باید هرکس خودش بخواند و بفهمد برای اینست که امام صادق فرمودند هرکس با حرف این و آن بطرف ما گرایش پیدا کند توسط همان شخص گمراه خواهد شد اما هرکس با ما و احادیث و دستورات ما مومن شود کوهها بلرزند اما او نلرزد حجت فقط طبق حدیث ثقلین پیامبر قرانست و اهلبیت دوازده امام معصوم وبس و هرکس تا زمانیکه از قران واهلبیت بیان میکند صحیح و هرشخص با هرعنوانی کلامی غیر بگوید خارجست کسی متوجه میشود چه از اهلبیت است وچه خیر که‌ دینش را از مطالعه احادیث اهلبیت گرفته باشد
سعد بن ابی‌وقاص ملعون، یار و مشاور مورد اعتماد عمرخطاب لعنت الله علیه بود. عمر حتى اصرار داشت خلیفه‌ی بعد نیز، از سعد به‌عنوان مشاور استفاده کند. در این زمینه از او نقل شده است: «اگر سعد را به خلافت برسانید که هیچ، وگرنه هرکه خلیفه شد با او مشورت کند؛ من هم اگر او را برکنار کردم، به‌خاطر نارضایتی نبود.» . کنزالعمال، ج۱۲، ص۶۸۷ از ابن سعد. عمر خطاب لعنت الله علیه مديران سختگير را می پسنديد حتی اگر از لحاظ تقوا چندان پايبند نبودند. يكی از شهرهايی كه برای عمرملعون مشكل ايجاد كرده بود شهر تازه تأسيس كوفه بود. زمانی سعد وقاص لعین حاكم آن بود كه با شكايت مردم برداشته شد. پس از وی عمار ياسر آمد كه او نيز متهم به ضعف شد و عمرملعون او را كنار گذاشت، نفر بعد جبير بن مطعم بود كه وی نيز نتوانست بماند. در اين وقت كه عمر ملعون سخت سرگردان شده بود، از مغيره بی شرف حرامزاده پرسيد: چه كسی را برای كوفه مناسب می داند؟مغيره لعین گفت: مرا والی آن شهر كن. عمرملعون گفت: تو مرد فاسقی هستی! مغيره زنا زاده گفت: كفايت (مديريت) من برای تو می ماند و فسق من برای خودم. عمر لعین جواب او را پسنديد و مغيره حرامزاده را به حكومت كوفه گماشت. مغيره لعین  پيش از آن، برای چندی حاكم بصره بود. در آنجا با زن شوهرداری به نام ام‌جميل، ارتباط نامشروع داشت، اين كار آن قدر آشكار بود كه چهار نفر او را در حال زنا مشاهده كردند، جز آن كه يك نفر آنان نزد عمرلعین شهادت ناقص داد و همان نيز مغيره را از سنگسار شدن نجات داد. مصادر متفقند كه اشاره عمر زنا زاده باعث شد نفر چهارم شهادت ناقص بدهد. رفتار عمردر استفاده از اين افراد سبب شد تا حذيفه بن يمان به خليفه اعتراض كند كه چرا از افراد فاسق بهره می گيرد؟ عمرلعین در پاسخ گفت: من از قوت او (در اداره ی امور) استفاده میكنم. زمانی نيز، يكی از كسانی كه والی ابو موسی اشعری لعین در يكی از مناطق بحرين بود به مدينه آمد. او از يَرْفأ دربان عمر لعین پرسيد: عمرملعون از چه خصلتی بيشتر خوشش می آيد؟ او گفت: خشونت! آن مرد می گويد: وقتی من نزد خليفه حاضر شدم قيافه‌ای خشن به خود گرفتم. احساس كردم كه توجه عمر زنا زاده به من بشيتر شد. پس از چندی از من پرسيد: در كجا مشغول به كار هستی؟ پاسخ دادم. عمر لعنت الله علیه گفت: از اين پس مستقيم از طرف خود ما در آن ناحيه باش. 📕تاريخ اليعقوبي، ج2، ص146؛ 📕المصنف، عبدالرزاق، ج7، صص 385 ـ 384؛📕 الاغاني، ج16، ص94؛ 📕المصنف، عبدالرزاق، ج7، ص219، 217.📕غريب الحديث، ج3، ص239؛ 📕الفائق، ج3، ص215. 📕العقد الفريد، ج1، صص15ـ 14. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد