eitaa logo
احکام استاد زارع
6هزار دنبال‌کننده
242 عکس
158 ویدیو
47 فایل
⚘️بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام زارع از اساتید سطح عالی حوزه علمیه همدان🌷 @ahkam_ostad_zaree ✅️سؤالات خود را به ادمین زیر ارسال بفرمایید @s_r_tt 🟢حجم سوالات بالاست، لطفا جهت دریافت پاسخ صبور باشید🟢 ✅️ به احترام اعضای محترم تبلیغات نداریم💐
مشاهده در ایتا
دانلود
24K
در قنوت که باید ۴۰ فرد مومن باید گفته بشه یا ۴۰ بار دعای استغفار؟
29.3K
در مساله قرارداد عاریه دادن سوال اول: آیا دراین قرارداد حتما باید مکتوب هم صورت بگیرد؟یا همین که طرف لفظا وسیله ای را به شخص دیگری عاریه می دهد و میگوید این را به تو امانت می دهم تا از این وسیله استفاده کنی و بعداز چندروز به من تحویل دهی، آیا این عاریه دادن صحیح است؟
17.1K
سوال دوم وسائلی که برای راه انداختن کار دیگران باشد و طرف آمده از ما قرض گرفته آیا عاریه محسوب میشود؟ مثلا لوازم کار بنایی، مثل فرقون بیل، و یاغیره...؟
19.8K
اگر موش تو یه چیزی افتاده باشه اونجا مرده باشه اون چند بار باید آب بکشیم تا تمیز بشه از نجس شدن آب بکشیم تمیز میشه مثلآ توی لباس شوی افتاده مانده
38.1K
۱.قرعه کشی دارم انجام میدم خواستم ببینم بخاطرزحماتی که فردبابت جمع آوری قرعه می‌کشه آیا ازنظرشرعی حلاله اولین نفرخودش پول روبرداره بدون قرعه کشی اگه همه بگن راضی هستیم چی بازم موردداره؟ ۲.بعدازاینکه قرعه به اسم فردی درآمدایادرسته مسئول قرعه کشی پول پیامک وانتقال حساب رو ازش کم کنه؟چون هرماه بایدبرای جمع آوری پول به اعضاپیامک بده .خ ۳.اگه سال خمسی برسه وپول به اسم اون فرددرنیادایابعدش که بدستش رسیدبایدخمس بده ؟ مقلد..آقای نوری
8.5K
اینجانب از دینار سال گذشته اربعین مانده برای امسال اربعین میخوام استفاده کنم آیا خمس داره
10.1K
اگر از صابون مایع با بوی بسیار ملایم که روی دست باقی نماند ، جهت شستشو و نظافت دست در حال احرام حج عمره تمتع و حج تمتع استفاده شده باشد ، چه حکمی دارد؟ مرجع مقام معظم رهبری
20K
یکی از دوستان بنده بدون اجازه پدر دختر، دختری رو تلفنی صیغه کرده دلیل کارش هم این بوده که رهبری فرمودن احتیاط واجب و ایشون در این مساله از مراجعی که گفتن مشکلی نداره تقلید کرده الان این بنده خدا زناکاره یا صیغه اش مشکلی نداره؟
9.4K
حکم ازدواج دختر شیعه با یک مرد بهایی رو میشه بفرمایید. وچون از اقوام نزدیک هست ایا رفت و آمد با این دو نفر مشکل داره؟
14K
ایا خمس به زمین هم تعلق میگیره زمین که دونفر گرفتیم برای ساخت ساز ولی هنوز نشده بسازیم
53.2K
چگونه کسی که در طول شبانه روز در خواب مقداری بول در شلوارش می ریزد و نمی داند که غسل جنابت واجب و یا اصلا به غسل جنابت ربطی ندارد بفهمد چکار باید بکند؟
45.7K
اگر کسی باشد در نماز صبح روشنی هوا را دیده و بر گمان نماز صبح را قضا دانسته است و در نیت قضا خوانده است باید چه کند؟ اعاده کند و یا صحیح بوده است؟ و چگونه بفهمد که طلوع آفتاب است و نماز قضا شده است؟
9.7K
من چند روز پیش رفتم یک منزلی روضه اونجا یک اتاق درست کرده بودن یک سری جانماز انداخته بود عکس به دیوار زده بودن پارچه های سبز رنگ به دیوار چسبانده بودن عکس شهید بود به دیوار یک بوی خوبی نبود نمیدانم چی اسمش رو بگم می آمد از اون اتاق یک سری عکسهای به دیوار بود مثلا نعوذبالله عکس امام زمان با اسبش به مهمان میگفتن برید نماز حاجات یا نماز امام زمان بخوانید آیا این کار درست هست ؟
17.3K
با غسل حیض یا استحاضه میتوان نماز خواند؟ مقلد آقای نوری
24.4K
اگر کسی جنب باشد میتواند زیارت عاشورا و قران خواند. مقلد نوری
16K
الان کسی که خدا رو قبول داره ولی دینی برای خودش انتخاب نکرده نجسه؟
9.2K
اینکه میگن تو ماه صفر نباید کاری انجام داد خریدی کرد معامله ای کرد و....اگه چیزی بشکنه شوم و بد میدونن سندیت داره؟چه کارای نمیشه انجام داد؟
20.6K
سود روز شمار از بانک حلال هست یا ربا. مقام معظم رهبری
22.8K
دندان میکشی خونی که بعداز کشیدن میاد قاطی آب دهانت میشه میره شکم نجس هستش مگه
41.3K
من حکم پمپ آب رو نمی‌دونستم سوالم این هست آپارتمانی که تازه ساز هست خوده سازنده پمپ آب رو تعبیه کرده و همه واحد های آپارتمان از پمپ آب برخوردار است،بازم اشکال داره یعنی وضو و غسل دچار اشکال میشه؟
113K
سوال ۷۱۶۹ جواب مبهم بود منظور از چه نیتی متوجه نشدم میشه لطفا توضیح بدین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا