eitaa logo
احکام استاد زارع
6هزار دنبال‌کننده
243 عکس
158 ویدیو
47 فایل
⚘️بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام زارع از اساتید سطح عالی حوزه علمیه همدان🌷 @ahkam_ostad_zaree ✅️سؤالات خود را به ادمین زیر ارسال بفرمایید @s_r_tt 🟢حجم سوالات بالاست، لطفا جهت دریافت پاسخ صبور باشید🟢 ✅️ به احترام اعضای محترم تبلیغات نداریم💐
مشاهده در ایتا
دانلود
53.2K
چگونه کسی که در طول شبانه روز در خواب مقداری بول در شلوارش می ریزد و نمی داند که غسل جنابت واجب و یا اصلا به غسل جنابت ربطی ندارد بفهمد چکار باید بکند؟
45.7K
اگر کسی باشد در نماز صبح روشنی هوا را دیده و بر گمان نماز صبح را قضا دانسته است و در نیت قضا خوانده است باید چه کند؟ اعاده کند و یا صحیح بوده است؟ و چگونه بفهمد که طلوع آفتاب است و نماز قضا شده است؟
9.7K
من چند روز پیش رفتم یک منزلی روضه اونجا یک اتاق درست کرده بودن یک سری جانماز انداخته بود عکس به دیوار زده بودن پارچه های سبز رنگ به دیوار چسبانده بودن عکس شهید بود به دیوار یک بوی خوبی نبود نمیدانم چی اسمش رو بگم می آمد از اون اتاق یک سری عکسهای به دیوار بود مثلا نعوذبالله عکس امام زمان با اسبش به مهمان میگفتن برید نماز حاجات یا نماز امام زمان بخوانید آیا این کار درست هست ؟
17.3K
با غسل حیض یا استحاضه میتوان نماز خواند؟ مقلد آقای نوری
24.4K
اگر کسی جنب باشد میتواند زیارت عاشورا و قران خواند. مقلد نوری
16K
الان کسی که خدا رو قبول داره ولی دینی برای خودش انتخاب نکرده نجسه؟
9.2K
اینکه میگن تو ماه صفر نباید کاری انجام داد خریدی کرد معامله ای کرد و....اگه چیزی بشکنه شوم و بد میدونن سندیت داره؟چه کارای نمیشه انجام داد؟
20.6K
سود روز شمار از بانک حلال هست یا ربا. مقام معظم رهبری
22.8K
دندان میکشی خونی که بعداز کشیدن میاد قاطی آب دهانت میشه میره شکم نجس هستش مگه
41.3K
من حکم پمپ آب رو نمی‌دونستم سوالم این هست آپارتمانی که تازه ساز هست خوده سازنده پمپ آب رو تعبیه کرده و همه واحد های آپارتمان از پمپ آب برخوردار است،بازم اشکال داره یعنی وضو و غسل دچار اشکال میشه؟
113K
سوال ۷۱۶۹ جواب مبهم بود منظور از چه نیتی متوجه نشدم میشه لطفا توضیح بدین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
32K
مادری پولی به پسرش داده با اون کار کنه وهیچ شرطی باهم نذاشتن والان پسر به مادرش ماهیانه مبلغی میده اون پول اشکال شرعی که نداره
29K
می شود انسان در طول روز به دلیل استرس جنب شود؟
28K
اگر کسی الان متوجه این شده که باید غسل جنابت می کرده اما هربار غسل کرده اما در نیت نام جنابت رو ذکر نکرده. الان باید چکار کند؟
17.3K
پیرو سوال ۷۱۸۷ طبق حکم آیت الله شاهرودی و آیت الله روحانی عمل کردن
18.3K
خانمی ۸ ماه است که از همسرش قهر کرده و خانه ی مادرش زندگی میکند و شوهر هیچگونه خرجی به او نمیدهد. حالا این خانم میخواهد برود کربلا. آیا کسب رضایت شوهرش لازم است در حالی که چند ماه است که خرجی نمیدهد؟
67.5K
در مورد وام خانگی قراره 15 ماهه یا نفری 1 تومن یا دو تومن شرکت کنن اعضا بعد وام 15 میلیونی یا 30 میلیونی دریافت کنند لطفا راهنمایی بفرماید از نظر شرعی چه شرایطی داشته باشه تا درست باشه؟این شرایط گفته شده درسته از نظر خمس واحکام ؟
10.4K
سجده سهو چه وقت واجب میشه و طریقه بجا آوردنش را لطف کنید بگید
26.8K
پیرو سوال ۷۱۹۲ یعنی اگه شخصی غسل حیض انجام بده با همون میتونه نماز هم بخونه ؟و مهم تر اینکه اگه احیانا وضو هم بگیره وضوش باطله و معصیت کرده
6.6K
آیا می شود به خانم‌طلبه برای نماز جماعت اقتدا کرد؟ مرجع رهبری یا آیت الله نوری
18.5K
اگه به مسافرت بریم ولی قصد ده روز ماندن نداشتیم ونماز و شکسته خواندیم وبعد تصمیم گرفتیم ده روز یا بیشتر بمانیم تکلیف نمازهای بعدی چیست؟آیا نمازه های قبلی که به صورت شکسته خوانده شده درسته؟
41.7K
آیا کار کردن مادر در خانه و رسیدگی به خانه و خانواده و همچنین شاغل بودن مادر در بیرون با نیت کارها برای رضای خدا جز اعمال خیر هست؟با این توضیح که مادر بیشتر فقط فرصت اعمال واجب روزانه را دارد.و اگر جواب غیر از این است مادر کارهای منزل و سایر مسئولیت را باید کم کند و به مستحبات برسد تا رضای خدا را داشته باشد؟ این رو در یک مجلس روضه شنیدم که فرمودن از مسئولیتهای خانه کم کنید و به فکر آخرت باشیدمن تموم کارهای خانه رو به نیت رضای خدا انجام میدم و فکر میکنم خدا بیشتر قبول داره