eitaa logo
امامت و امارت
182 دنبال‌کننده
84.8هزار عکس
47.4هزار ویدیو
4.2هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آقا اخیرا کلید واژه رو مطرح فرمودند و برای تبیینش از قبل در چند سخنرانی مقدماتی رو فرمودند و نهایتا وظیفه ای رو از مطالبه کردند. احتمالا این مساله مهم مغفول مانده و توجه کافی بهش نشده. از همه رفقای عزیز گروه دعوت میکنم سه متن بالا رو مطالعه کنند. روی این سیر ارائه شده کار نسبتا مفصلی شده و از اساتید هم بهره گیری شده تا مطالبه رهبرمون به درستی فهم بشه. امیدوارم به یاری خدا پربرکت و مفید و موثر باشه. امید که از انصار ولی خدا باشیم. یا علی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش اینستاگرام سایت رهبر انقلاب به فایل صوتی منتشر شده از ظریف و اظهارات او درباره سردار سلیمانی جگرم بی‌قرار و درمانده است در رگم شور خون فرمانده است... ✅ @Rajanews_com
♦️♦️♦️ بده در راه خدا یا کریم اهلبیت🤲 ای عزیز خدا یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر... وتصدق علینا🤲 به ما صدقه بده آقا جان ما معلولین، پای حرکت به سوی وادی سعادت نداریم... از باب چو بینی نابینا و چاه است از باب کَرم از باب سایه کریمانه درخت پر ثمر بر علف هرز کنار خود... کرم نما و ما در راه ماندگان را هم به قافله سعادت برسان عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم✋
🕊🕊🕊🕊🕊 سلام من به مدینه، به آستان رفیعش به مسجد نبوی و به لاله های بقیعش سلام من به علی و به حلم و صبر عجیبش سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش😔 نشسته باز دلم پشت درب بسته آنجا گرفته باز دلم بهر قبر مخفی زهرا تو ای مسافر شهر مدینه در دل شب ها  نبود هرچه که گشتم نشان ز مرقد زهرا یا زهرا....
به حق و صبر (مقاومت) ۳ رهبر معظم انقلاب پس از تبیین تلاش دشمن برای قطع زنجیره تواصی و تبیین اینکه دشمن میخواهد کاری کند که مومنین به یکدیگر تذکر ندهند و همدیگر را حفظ نکنند. و نیز می خواهد امید را از جامعه بگیرد فرمانی خطاب به افسران جنگ نرم صادر فرمودند و گفتند: "این ما نباید اجازه بدهند این اتّفاق بیفتد. من یک وقتی گفتم جوانهای ما افسران جنگ نرم ما هستند. جوانها نباید اجازه بدهند یک چنین اتّفاقی بیفتد و باید امیدآفرینی کنند، باید توصیه‌ی به ایستادگی، توصیه‌ی به تنبلی نکردن، توصیه‌ی به خسته نشدن کنند؛ اینها کارهایی است که جوانهای ما که گفتیم افسران جنگ نرم هستند بر عهده دارند." اما بستر ترجیحی جهاد مومنین را هم در فرمایششان مشخص کرده و فرمودند: "امروز فضای مجازی یک فرصتی است برای این کار. حالا دشمنان از فضای مجازی جور دیگر استفاده میکنند امّا شما جوانهای عزیز این جوری از آن استفاده کنید: از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی، برای توصیه‌ی به صبر، برای توصیه‌ی به حق، برای بصیرت‌آفرینی، برای توصیه‌ی به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکاره نماندن و مانند اینها. خب این در مورد این کارِ اوّل دشمن که قطع زنجیره‌ی تواصی و حفاظت از یکدیگر است." حسن ختام این دستور جملات زیر بود:   "ما باید بدانیم با این بار سنگین امانتی که انقلاب اسلامی بر دوش ما، بر دوش ملّت ایران گذاشته و راه سعادتی که جلوی آنها باز کرده، ما وظایفی داریم؛ از جمله‌ی این وظایف، همین تواصی به حق و به صبر، و شناخت دشمن و ایستادگی در مقابل دشمن، و تسلیم نشدن در مقابل دشمن و اعتماد نکردن به این دشمن غدّار است." اما امروز پس از پخش صوت مصاحبه جناب ظریف و ایجاد دو قطبی دیپلماسی و میدان جنگ توسط او با توهین به راه و رسم شهید سلیمانی؛ صفحات منتسب به مقام معظم رهبری مطالبی در بزرگداشت شهید سلیمانی و مکتب مقاومت منتشر کردند. این اقدام یادآور جملات ایشان در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی با عنوان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ است که فرمودند: " شهادت سلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن. و شهید [سلیمانی]، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد." "شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود -شهادتش هم مکمّل این معنا بود- اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد. الان در دنیای اسلام هر جایی که بنای مقاومت در مقابل زورگویی استکبار را داشته باشند، مظهرشان و اسم رمزشان شهید سلیمانی است" به نظر میرسد با جمع بندی این مطالب تکلیف مومنین معلوم است. اسم رمز فتنه دو قطبی جنگ و دیپلماسی است و اسم رمز مقابله با فتنه تواصی بر حق و صبر و مقاومت و در یک کلمه بزرگداشت نام و راه و مکتب شهید سلیمانی است. شهیدی که در جان و دل ایرانیان بزرگ است و همه با او معنای مقاومت و صبر اسلامی را میتوانند بفهمند و دچار تفسیر غلط منافقین از معنای صبر و مقاومت نخواهند شد. حال که میدان روشن است و وظیفه معلوم است و حکم جهاد در جنگ نرم از ولی صادر شده فقط جواب یک سوال باقی میماند: چه کسانی مرد میدان جهاد روشنگری هستند؟ والسلام علی من اتبع الهدی
◻گاهى شهید شدن آسان‌تر از زنده ماندن است 🔶امام خامنه ای: «امام حسن مجتبى علیه السلام مى‌دانست که اگر با همان عده معدود اصحاب و یاران خود با معاویه بجنگد و به شهادت برسد، انحطاط اخلاقى زیادى که بر خواص جامعه اسلامى حاکم بود، نخواهد گذاشت که دنبال خون او را بگیرند! 🔻تبلیغات، 🔻پول و زرنگی‌هاى معاویه، 🔻همه را تصرف خواهد کرد، و بعد از گذشت یکى دو سال، مردم خواهند گفت: "امام حسن علیه السلام بیهوده در مقابل معاویه قد علم کرد." لذا، با همه سختی‌ها ساخت و خود را به میدان شهادت نینداخت؛ زیرا مى‌دانست خونش هدر خواهد شد.👇👇👇 🔲 گاهى شهید شدن آسان‌تر از زنده ماندن است! حقاً که چنین است! این نکته را اهل معنا و حکمت و دقت، خوب درک مى‌کنند. ⚪ گاهى زنده ماندن و زیستن و تلاش کردن در یک محیط، به‌مراتب مشکلتر از کشته شدن و شهید شدن و به لقاى خدا پیوستن است، ◽امام حسن علیه السلام این مشکل را انتخاب کرد. وضع آن زمان چنین بوده است. خواص تسلیم بودند و حاضر نمى‌شدند حرکتى کنند‼ ◀۱۳۷۵/۳/۲۰در جمع فرماندهان لشگر۲۷محمد رسول الله(ص)
نامرد میدان این خیانت کاری و وطن فروشی ننگت باد*ظریف بخوانید اما درشت تکرار کنید* ... راست میگوید که میدان با میز فرق دارد، او اساساً حاصل یک تَکرار بی جاست، نه یک‌اقدام بجا آقای دیپلمات شما یادتان نمی آید، *مرد میدان ما* آن روز که در زیر آفتاب سوزان جنوب پوست می انداخت تو در حال درست کردن اتوی کت و شلوارت در نیویورک بودی و در حال نوشتن پیش نویس ۵۹۸ و جام زهر تو سنگین تر از خودکار را بلند نکرده ای تا داغی قنداقه آفتاب خورده کلاش را زیر آفتاب داغ خوزستان در دستت حس کنی و مجبور نبوده ای آب آفتاب خورده بخوری و روی خاک دراز بکشی و خون رفقایت را که روی صورتت پاشیده پاک کنی و تکه های بدنشان را درون گونی جمع کنی و برای والدینشان ببری. آن روز که مرد میدان ما اشرار تنیده در کالبد خسته سیستان را ازاله میکرد هم تو در سعد آباد با همین مستر ریش قشنگ در حال مالیدن پاچه اروپایی ها برای امضای ننگین سعد آباد بودید *شما قفل های زیادی زده اید* از تاسیسات هسته ای تا دهان منتقدان... حق داری *قتیل نیمه شب جمعه دی ماه بغداد* را مقصر ناکامی هایت بدانی. او مرد میدان بود و امنیت مذاکرات شما را هم تامین میکرد. *تو با کَری ور میرفتی
13.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 خیانت دیپلماسی! ⛔️چطور دولت روحانی با وجود تذکرات فراوان و مهم رهبر انقلاب، پیاپی از خطوط قرمز عبور کرد؟ 🔵کانال جهادی تعفف👇 https://eitaa.com/joinchat/226164801C370d772fbf
مِطلاق بودن امام حسن...😳 💢یکی از مظلومیت های امام حسن مجتبی علیه السلام،جعل حدیث بر علیه ایشان ... و ورود آن در کتب شیعه و سنی و کتب تاریخی است.... در این مجموعه نقلها و اسناد، یک مطلب دست به دست گشته و آن اینکه امام مجتبی(ع) مطلاق (پرطلاق) بود و پدر بزرگوارش مردم را از همسر دادن به فرزندش باز می داشت. چرا که وی، زنان را نگه نمی داشت و به سرعت طلاق می داد. و در پاره ای نقلها چنین آمده که حضرت علی(ع) از این عمل فرزندش هراس داشت که شاید سبب دشمنی و کینه قبایل را هم فراهم آورد!! اولین کتاب حدیثی شیعه که این مطلب در آن نقل شده کتاب محاسن برقی، نوشته احمد بن ابی عبداللّه برقی(م274 یا 282ق) است: عن ابن محبوب عن أبی عبداللّه (ع) قال: اتی رجل امیرالمؤمنین(ع) فقال له: جئتک مستشیرا. ان الحسن و الحسین و عبداللّه بن جعفر خطبوا الیّ، فقال امیرالمؤمنین(ع): المستشار مؤتمن؛ اما الحسن فانه مطلاق و لکن زوّجها الحسین(ع) فانه خیر لابنتک. مردی نزد امیرالمؤمنین(ع) آمد و گفت: می خواهم مشورت کنم. حسن و حسین و عبداللّه بن جعفر از دخترم خواستگاری کرده اند [به کدام دختر دهم؟ [حضرت فرمود: کسی که مورد مشورت قرار گیرد؛ امین است. بدان حسن، بسیار طلاق می دهد. دخترت را به حسین تزویج کن زیرا برای دخترت بهتر است. 2ـ پس از محاسن، روایتهایی در این زمینه در کتاب کافی نوشته محمد بن یعقوب کلینی(م329ق) نقل شده است. عدة من اصحابنا عن احمد بن محمد عن محمد بن اسماعیل بن بزیع عن جعفر بن بشیر عن یحیی بن ابی العلاء عن ابی عبداللّه (ع) قال: ان الحسن بن علی(ع) طلّق خمسین امرأة فقام علی(ع) بالکوفة فقال: یا معشر اهل الکوفة لا تنکحوا الحسن فانه رجل مطلاق، فقام الیه رجل فقال: بلی و اللّه لننکحنّه فانه ابن رسول اللّه (ص) و ابن فاطمة فان اعجبه امسک و ان کره طلّق. امام صادق(ع) فرمود: حسن بن علی پنجاه زن را طلاق داد. تا آنکه حضرت علی(ع) در کوفه به پا خاست و فرمود: ای کوفیان، به حسن دختر ندهید زیرا بسیار طلاق می دهد. مردی بر پا خاست و گفت: به خدا سوگند، چنین می کنیم. او فرزند رسول خدا(ص) و فاطمه است، اگر خواست همسرش را نگه می دارد و اگر نخواست طلاق می دهد. حال آنکه👇👇 روایتهای بسیاری بر مبغوضیت طلاق دلالت دارد. این روایتها در کتب حدیث شیعه و اهل سنت به نحو مکرر، نقل شده است: رسول خدا(ص) فرمود: ابغض الحلال الی اللّه الطلاق. منفورترین حلالها نزد خداوند، طلاق است. امام صادق(ع) فرمود: تزوّجوا و لا تطلقوا فان الطلاق یهتزّ منه العرش. ازدواج کنید و طلاق ندهید زیرا طلاق عرش خداوند را به لرزه می آورد. و نیز امام صادق(ع)، از پدرشان نقل می کند: ان اللّه عز وجل یبغض کل مطلاق و ذوّاق. خداوند کسی را که بسیار طلاق دهد و به دنبال تنوع ذائقه جنسی باشد، دشمن می دارد. 👈👈حال آیا می توان گفت امامی معصوم به طور مکرر دست به چنین عملی زند و این عمل، توجیهی نداشته باشد که پدرش هم اقدام به جلوگیری از آن نماید؟ کسی که عابدترین و زاهدترین انسان زمانش بود.