eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف از بیت سیاح تقدیر کرد 🔹رییس مجلس شورای اسلامی در جریان مراسم تقدیر از مدال آوران رشته کشتی در المپیک پاریس که صبح امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد، از صادق بین سیاح ورزشکار رشته پارادومیدانی کشورمان تقدیر کرد. 🔹صادق بیت سیاح قهرمان رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ که به علت شادی با پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش با اعلام دیسکالیفه شدن از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، پس گرفته شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انگشتری که رهبر انقلاب به پدر و مادر روح‌الله رستمی اهدا کردند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دنیامالی: در نگهداری زیرساخت‌ها ضعیف عمل کردیم وزیر ورزش: ⚽️زیرساخت فوتبال ما خیلی خوب است ولی برنامه داریم استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها واگذار کنیم. ⚽️یکی از آسیب‌های ورزش ما این است که فقط به ۲ رشته تکیه کردیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترور دسته‌جمعی اسرائیل در لبنان ▪️پاسخ مقاومت متفاوت خواهد بود 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
وکیل بیرانوند: علیرضا طلب دارد «سلیمانی» وکیل پرونده بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم: ⚽️ کمیته وضعیت مطالبات دو فصل را از کارشناس خواسته؛‌ یعنی واژه «کلیه» مطالبات را قبول کرده و مطابق آن هرچند طبق نظر کارشناس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون طلب دارد؛ اما بیشتر از آن هم طلب دارد که چون نخواستیم روند پرونده طول بکشد اعتراض نکردیم. ⚽️ کارشناس صرفاً رقم مطالبات را مشخص کرده که این نشان می‌دهد ما محق هستیم. همچنین کارشناس مالی، موضوع بررسی پاداش‌ها و دیگر موارد را به درستی در اختیار کمیته قرار داده است. ⚽️ ما طلبکار هستیم و قطعاً رأی به نفع بیرانوند خواهد بود و اجازه نخواهیم داد افرادی که دنبال سوءاستفاده هستند به هدف خود برسند. ⚽️ شک نکنید از همه ظرفیت‌های قانونی و بین‌المللی برای پیگیری موضوع استفاده می‌کنیم. متأسفانه هر روزی که علیرضا بیرانوند بازی دارد ناجوانمردانه این هجمه‌ها علیه او ایجاد می‌شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطاب به محمد رضا ظفرقندی وزیر بهداشت دولت ‼️جناب دکتر کوچک‌زاده شیر مادر و نان پدر حلالت با این منطق قشنگ و نقطه زن 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
✍ انفجار پیجر های موتورولا در لبنان رو دیدید؟ همون اوبامای دموکرات به اسرائیل دستور داد با همکاری زیمنس، سانتریفیوژهای ما رو با ویروس منفجر کنن و واقعا هم اینکار رو کردن! کشف از الطاف خدا بود. انفجار کجا؟ انفجار هسته ای کجا؟! بعد رئیس‌جمهور ما به اینها میگه برادر! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید نطق آتشین سرکار خانم "سارا فلاحی" در مورد اتباع افغانی غیر مجاز و پروسه مجاز شدن و قانونی شدن این اشغالگری و ... 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ اسکای نیوز عربی: 🔹 موساد مقداری ماده PETN به شدت انفجاری را روی باتری دستگاه‌ها قرار داده و آن را از طریق افزایش دمای باتری به اندازه‌ای که منفجر شود، منفجر کرده است 👆 قدرت انفجار 70 گرم PETN 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔸 با اتفاق دیروز فهمیدید چرا تجهیزات ارتباطی به دستور فرمانده کل قوا توسط صاایران و … بومی سازی شدند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حیوان باشید با طبیعت مثل حیوان رفتار کنید. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
66.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 یادواره شهدای والامقام منطقه لفور در روستای بورخانی ۱۳۸۱ با مداحی حاج صادق آهنگران. انتشار بمناسبت اجلاسیه دومین کنگره شهدای استان مازندران 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کمدی و طنز زنگ آخر فصل دوم ⭐️ قسمت یازدهم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
📗 : نقل است که ساعد مراغه‌ای از نخست‌وزیران دوران پهلوی به عنوان بخشی از خاطرات زندگی دولتی خود می‌گفت: زمانی که نایب کنسول شدم با خوشحالی پیش زنم رفتم و این خبر داغ را به اطلاع او رساندم، اما او با بی‌اعتنایی سرش را جنباند و گفت خاک بر سرت کنند، فلانی کنسول است، تو نایب کنسولی؟ مدتی گذشت و من کنسول شدم و اینبار با خوشحالی بیشتر، خبر را به او دادم. باز هم با بی‌اعتنائی گفت خاک بر سرت کنند، فلانی معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولی؟ زمانی که معاون وزارت امور خارجه شدم، باز گفت خاک بر سرت، فلانی وزیر امور خارجه است و تو معاون او هستی؟ فکر می‌کردم وزیر امور خارجه بشوم، کار تمام است ولی خبر وزیر خارجه شدنم را که شنید گفت فلانی نخست‌وزیر است و تو وزیر هستی؟ خاک بر سرت. تا آنکه بالاخره نخست‌وزیر شدم و هنگامی که به خانه رفتم منتظر بودم که خانم دیگر حرفی غیر از تحسین برای گفتن نداشته باشد ولی با تعجب بسیار دیدم او با شنیدن این خبر به من نگاهی کرد و سری جنباند و آهی کشید و گفت: خاک بر سر ملتی که تو نخست‌وزیرش هستی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
‏قدیما طرف خونه کرایه میکرد بهش میگفتیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو بخری الان جوری شده که بهش میگیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو تمدید کنی 😢🙄‎‌‌‌‌‌‌ گریه کردنی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
امام على (عليه السلام) مَن أصلَحَ أمرَ آخِرَتِهِ أصلَحَ اللّهُ لَهُ أمرَ دُنياهُ هر كس كار آخرتش را سامان دهد ، خداوند كار دنيايش را سامان می دهد (حکمت 89 نهج البلاغه) 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
هیچ می دونستید ظاهرا تنها چیزی که تو دنیا عادلانه تقسیم شده عقله؟ چون هیچکس اعتراض نمیکنه، بگه مال من کمه!!😂👌 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
مدشده به بچه هاشون کلمه‌ی لطفاً یاد میدن ، ولی رو هیچ قسمت تربیتی دیگش کارنمیکنن. امروز مامانه گفت بازی بسه بریم خونه , بچه ش گفت مامان سکوت کن لطفاً😂😂 بی ادب! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
صبح حواسم نبود جلوی پارکینگ مردم ماشین رو پارک کردم🚘📛 منتظر عکس الاعمل شدید بودم ولی برخلاف تصور دیدم مرده اومد کلی ازم تشکر کرد😳😥 🙏 گفت خانمم میخواست ماشین رو برداره نتونست 😂😜😜 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💠 می رسد روزی که ما هم از جهان خواهیم رفت سوی ملک جاودان زین خاکدان خواهیم رفت همچنان که آمدن در اختیار ما نبود همچنان بی اختیار از این جهان خواهیم رفت مهلت آمد و شد ما یک دو روزی بیش نیست در بهاران آمدیم و در خزان خواهیم رفت کاروان در کاروان رفتند از یاران ما عاقبت ما هم پی این کاروان خواهیم رفت بهر پاسخ دادن سود و زیان عمر خویش پای میزان عدالت بی گمان خواهیم رفت هست ما را این جهان "خسرو "سرای امتحان چون به سر آید زمان امتحان خواهیم رفت خسرونژاد 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
تنها دعوتی که تو زندگی از من شد... مجری اخبار بود که منو به دیدن ادامه اخبار دعوت کرد😕😕😁 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پیامبر اکرم صلی الله علیه واله فرمودند: سه نفر هستند که هنگام دیدار با خدا از هر دری که بخواهند وارد بهشت می شوند: 1️⃣ کسی که خوش اخلاق باشد، 2️⃣ کسی که هم در خلوت هم در حضور مردم از خدا بترسد، 3️⃣ کسی که جر و بحث را رها کند، حتی اگر حق با او باشد. ▫️اصول کافی ▫️ 🌹🌹🌹🌹🌹 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
حیف نون ساعت سه شب داشت از خیابون رد میشد، روی شیشه مغازه زده بود در صورت بسته بودن مغازه با این شماره تماس حاصل فرمائید اون هم زنگ زد یارو گفت چیکار داری حیف نون هم گفت هیچی اینجا گفتین اگه مغازه بستست زنگ بزنید منم زدم 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خصومت شخصی داشت 😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصيه یک پلاستیک فروش یزدی به پزشکیان به صورت طنز 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.