eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله مقاومت عراق به هدفی حیاتی در فلسطین اشغالی 🔹مقاومت عراق ویدیوی حمله پهپادی به هدف حیاتی در جنوب فلسطین اشغالی را منتشر کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حملات دوباره صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت 🔹رژيم صهیونیستی برای چندمین بار پیامی ضاحیه بیروت را هدف حملات هوایی خود قرار داد. 🔹منابع خبری لبنان از حملات جدید صهیونیست‌ها به تعدادی از شهرک‌ها در بعلبک و الهرمل در البقاع در شرق لبنان خبر دادند. 🔹دو شهرک ماسا و بوداي در اطراف بعلبک واقع در شرق لبنان هدف حمله هوایی رژيم صهیونیستی قرار گرفتند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صهیونیست‌ها دامنه حملات را گسترش دادند 🔹منابع لبنانی گزارش دادند که جنگنده‌های رژيم صهیونیستی حملات خود را به مناطق مختلف در جنوب این کشور گسترش می‌دهند. 🔹خبرنگار المنار لبنان ارگان رسمی حزب الله لبنان نیز از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق طاریا و النبی شیت و جنتا در البقاع لبنان خبر داد. 🔹جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به چندین مناطق در شهر صور در جنوب لبنان هم حمله کردند. 🔸منابع خبری گزارش دادند که امشب بیش از ۳۰ حمله توسط صهیونیست‌ها به ضاحیه در جنوب بیروت انجام شده و این حملات همچنان هم ادامه دارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله مجدد رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت 🔹منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته مناطق برج البراجنة، الليلكي، تحويطة الغدير و المريجة در ضاحیه در جنوب بیروت را هدف قرار دادند. 🔹یک باب منزل مسکونی در منطقه الجاموس در ضاحیه نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت. 🔸منابع خبری لحظاتی پیش از آغاز دور جدید تجاوز هوایی رژيم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر دادند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شنیده شدن صدای انفجار در لبنان هنگام ارتباط زنده 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
بورل: متاسفیم که قادر به مهار نتانیاهو نیستیم مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: 🔹تاسف می خوریم که هیچ قدرتی که قادر به مهار نتانیاهو باشد، وجود ندارد. 🔹آنچه انجام می‌دهیم، اعمال تمام فشارهای دیپلماتیک برای برقراری آتش‌بس است. 🔹خواستار تنوع‌سازی تلاش‌های دیپلماتیک به دور از آمریکا هستیم که تلاش کرده است مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک پمپ بنزین در ضاحیه هدف اسرائیل قرار گرفت 🔹خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن پمپ بنزین در منطقه الكوكودی در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتش‌سوزی در آن خبر داد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
تشدید بارش‌ها در مناطق شمالی کشور 🌧امروز بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی تشدید می‌شود. 🌦همچنین گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق روز گذشته به صورت پراکنده برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق را نیز در بر خواهد گرفت. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای زائران امام رضا(ع) برای پیروزی حزب‌الله 🔹زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با قرائت دعای توسل برای پیروزی مردم غزه و حزب‌الله لبنان دست به دعا برداشتند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
حملات هوایی جدید اسرائیل به البقاع لبنان 🔹منابع خبری از حملات هوایی رژيم صهیونیستی به شهرک‌های تمنين، طاريا و مشغرة در البقاع واقع در شرق لبنان خبر دادند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔻برگزاری آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مازندران 🔶 از برگزاری آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مازندران خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: پنجمین آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چهارشنبه چهارم مهر همزمان با سراسر کشور، در استان مازندران برگزار می‌شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
🔥 شعله های سرکش و خشمگین و سوزان را فرو می نشانی با دنیایی از دلهره. همه روز و شبت را با آتش، پنجه می افکنی تا هیچ خانواده ای، شبی را بی خانه پلک نبندد. 👏 پیشانی تو را می بوسم که خط های سرنوشت بسیاری از انسان ها به پیشانی تو گره خورده است. 🔥 سرنوشت های سوخته را با ابرهای عشق، به بهار پیوند می زنی و هر کجا که قدم می گذاری، امید جوانه می زند. 🔥 تو می توانی عشق و امید را از زیر انبوهی از خاکستر بیرون بکشی و آسمان آبی را به پنجره های دود گرفته نشان بدهی. 🤝 دست های تو، نشانه آخرین ثانیه های ناامیدی اند و لبخندت، آغاز زندگی و شروعی دوباره است. 🔥 تنها دشمنی که می شناسی، آتشی است که چشم به خاکستر کردن خانه امید دیگران دلبسته است. 🌸 تو مهربان ترین آشنایی هستی که به یاری امیدهایی می شتابی که تا خاکستر شدن، زمانی بیش، فاصله ندارند. ۷ مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی بر تمامی آتش نشانان فداکار مبارک باد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 آشنایی با امامان و پیامبران ✅ ساده زیستی حضرت علی (ع) 👩‍👧‍👦 برای کودک دلبندتان 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 پویانمایی داستانی مَثَل : آب در کوزه و ماتشنه لبان می گردیم 👩‍👧‍👦 برای کودک دلبندتان 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 👈ماجرای شنیدنی ملاقاتهای سیدکریم کفاش با امام زمان علیه السلام . 🎙حجت‌الاسلام عالی🍃 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
⁉️ آيا مى دانيد😀 1- آيا مى دانيد كه عمر مفيد انسان در جوانى است. 2- آيا مى دانيد كه پيروان پيامبران جوانان بودند. 3- آيا مى دانيد كه بيشترين توجه پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم، به جوانان بوده و مسؤولان را از ميان جوانان انتخاب می‌کردند. 4- آيا مى دانيد كه امام زمان هنگام ظهور به قیافه و چهره جوانی مابین 35 الی 40 ساله است. 5- آيا مى دانيد كه ياران حضرت مهدى (عج) از جوانان هستند. 6- آيا مى دانيد كه در قيامت از جوانى سؤال مى شود. 7- آيا مى دانيد كه همه اهل بهشت جوان هستند. 8- آيا مى دانيد كه استكبار جهانى براى انحراف جوانان دامهاى بسيارى گسترده است. 9- آيا مى دانيد راه انحراف يك جامعه از طريق انحراف جوانان آن جامعه است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشرف یاقوت اهل حله محضر امام زمان روحی فداه 🔸حاج احمد واعظی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💠 یکی از شاگردان مرحوم آیت‌الله ‌العظمی بهجت نقل میکند از آقا پرسیدم : چطور می‌ شود امام زمان عجل الله را کرد؟ ایشان فرمودند زیاد قرآن بخوانید و به زیاد نگاه کنید . از وقتی که این حرف را زدند ، قرآن خواندن روزانه ‌ام ترک نشده بود ، اما یک روز خیلی دلم گرفت با خودم گفتم در این مدت ، چرا نباید یک حس نزدیکی به عجل الله داشته باشم؟ بعد از جلسه بدون اینکه من حرفی بزنم ، آقا برگشتندبه من گفتند آدم باید مواظب باشه اگر کسی میخواد آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو ببینه ، باید چشمش باشه که گناه نکنه سرم را انداختم پایین و کتاب چشم ‌هایم خیلی وقت بود از دستم در رفته بود 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 : 👈دیدار سید عباس حوله ای رحمةالله با حضرت امام زمان علیه السلام آقا سید عباس حوله ای پدر آقا سید محمد حوله ای اصفهانی رحمةالله از سعادتمندانی بودند که به دیدار امام زمان عجل الله تعالی فرجه هم رسیده بودند. در محله این آقا سید عباس میوه فروشی بود که روی الاغ میوه می‌گذاشت و می‌فروخت آخر شب که می شد می‌گفت ؛ خدایا یه خَر بفرست من اینها رو بهش بفروشم میوه هایی که لکه دار و معیوب بودند . این سید بزرگوار می آمد همه را می خرید، پول صبح رو میداد ، یعنی پول میوه های سالم را یه روز آقا سید محمد گفت ؛ بابا چرا این کار رو می‌کنی؟! ایشون می‌فرمود : بچه جون تو نمی فهمی ! این عمل من سه کارایی داره ! ۱_اوّل از اون من می تونم لَکش رو بگیرم ، باقیش رو بخورم ، تو جوب آب نمیره اسراف بشه اون هم (میوه فروش) ضرر نمیکنه ۲_این اُلٰاغه یک ساعت زودتر از زیر بار خلاص میشه و دعا می‌کنه ۳_ میوه فروش پولش رو گرفته ، ممکنه با زنش در خرجی خانه ناراحتی داشته باشه ، این پول دست اول رو گرفته یک ساعت زودتر و شاداب می‌ره خانه یک تبسم به زنش میزنه آیا خدا به اندازه این سه کار به من آسید عباس بهره نمی ده ✅ اثر این امور خیر و همراه تفکر باعث شده بود تا ایشان شالش رو می‌بست به کمر مریض های سی ساله و مریض خوب می شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی میگی بقالی شغل بی خطریه برم سراغ این شغل😂 ‌ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدشانس ترین دزد دنیا 😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🧕 خانومه واسه همسرش پیام فرستاده: دوستت ندارم اندازه اقيانوس، چون يه روز خشک ميشه... دوستت ندارم اندازه خورشيد، چون يه روز خاموش ميشه... دوستت ندارم اندازه باران، چون زود قطع ميشه... . . . دوستت دارم به اندازه روت، که هيچ وقت کم نميشه😳😳😊😊😄 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔷 یه بار سر کلاس استادی به شاگرداش میگه : انشا بنویسید با موضوع (اگر مدیر عامل بودید چه کار می‌کردید؟) 😀 همه با ذوق شروع کردن به نوشتن یه دفعه می بینه یکی داره از پنجره به بیرون نگاه میکنه :) می گه چرا نمینویسی؟؟؟ شاگرد میگه : منتظرم تا منشی بیاد برام تایپ کنه. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
😃 یه بار حیف نون به زنش میگه، آخه زن ! انقدر حرف نزن واسه پوستت ضرر داره 😁 زنش میگه حرف زدن به پوست چه ربطی داره؟ 🤣 میگه وقتی زدم سیاه و کبودت کردم ربطشو میفهمی 😂😂😂😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهروند لبنانی: تسلیم نمی‌شویم یکی از شهروندان لبنانی: 🔹ما هرگز غزه را رها نخواهیم کرد حتی اگر خانه‌هایمان را بر سرمان خراب کنید، این‌ها خانه‌‌های ماست که نمی‌خواهیم آن‌ها را ترک کنیم حالا ما غزه را رها کنیم، ای حرام‌زاده‌های صهیونیست ضاحیه زیر بمباران است. 🔹ما حتی یک روز هم ضاحیه را ترک نکردیم الان ترکش کنیم؟ هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.