eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
سالگرد عملیات «طوفان‌ الاقصی» 🔹همزمان با ساعت آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در سال گذشته، رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان عبری در صفحه توئیتر (ایکس) منتشر کرد. 🔹عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند. 🔸یک سال پیش، رزمندگان القسام موفق به نفوذ به خط مرزی و سیطره بر سایت‌های نظامی و مناطق غصب‌شده همجوار نوار غزه شدند و شماری از نظامیان و گله‌های غاصبان را کشته، زخمی و اسیر کردند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🤲 خدایا حواست به من باشه، یک نفر روی زمین هست که تمام دلخوشیش بزرگی توست 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
🌸 تو اگه کارهای گذشته رو نمیکردی این آگاهی که الان داری رو نداشتی... 🌼 هیییچوقت یادت نره روزی همین رنج ها بود که راه نجاتو بهت نشون داد … 🌺 همین رنج ها بود که راه درست زندگی کردن و به تو آموخت… 🌸 رنج هات رو ببوس تو صندوقچه ی گنجهات بذار… 🌼 از اون چیزی که به سرت میاد نترس ... 🌺 فرار نکن …دوسِش داشته باش … 🌸 همون گذشته بوده که الان تو رو ساخته … 🌼پس برای تک تکِ لحظات زندگیت شکرگزار باش و شااااد زندگی کن 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نشان فتح چیست و به چه کسانی اهدا شده است؟ 🔸صبح امروز فرمانده معظم کل قوا طی مراسمی به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نشان فتح» اعطا کردند، اما این نشان چیست و چه کسانی تاکنون آن را دریافت کرده‌اند؟ 🔸نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است. 🔸نشان از سه برگ درخت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. 🔸«محسن رضایی» فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق، با دریافت ۳ نشان طلایی رکورددار دریافت بیشترین مدال طلایی فتح ۱ است. پس از او به ترتیب سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی (دو نشان طلایی و یک نقره‌ای)، امیرحسین حسنی سعدی (دو طلایی و یک نقره‌ای)، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی (دو طلایی)، امیر دریادار علی شمخانی (یک طلایی دو نقره‌ای) و سپهبد شهید قاسم سلیمانی (یک طلایی و یک نقره‌ای) بیشترین نشان فتح را دریافت کرده‌اند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💣 حمله اسرائیل کنسل شد ؟ 📌رونمایی از بمب اتمی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
مذاکره کننده سابق آمریکایی: سفر گالانت به ایالات متحده یعنی پاسخ اسرائیل به ایران به تعویق افتاده است 🔹آرون دیوید میلر، مذاکره کننده ارشد سابق در دولت های دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در واکنش نوشت: اگر گالانت قرار است این هفته به ایالات متحده سفر کند، واضح است که پاسخ اسرائیل به ایران به تعویق افتاده است./دیده‌بان ایران 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💢رسانه‌های خارجی : 🔸ارتعاش و امواج زمین‌لرزه در کویر سمنان مشابه با زلزله نیست و میتواند تست یک بمب اتمی کوچک باشد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
مقامات در حال آماده شدن برای تخلیه مردم در فلوریدا به دلیل ریزش آتی طوفان میلتون، بزرگترین تهاجم از سال 2017 به زمین هستند. بگو چرا بایدن احمق سراسیمه برگشت بود پس ربطی به پاسخ اسرائیل به ایران نداشته خداوند قادر مطلق خوب گذاشته تو کاسه شون 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💢الجزیره : 🔸همه تلاش ها برای رهگیری موشک های شلیک شده به حیفا شکست خورده است ، به نظر می‌رسد تحول مهمی در تسلیحات حزب الله رخ داده 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
✏️ دستخط رهبر انقلاب و شهید سیدحسن نصرالله در قرآن اهدایی به خانواده شهید همدانی 🗓 ۱۶مهر، سالروز شهادت سردار شهید حسین همدانی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
سهیل ماسان - یه پاییز دیگه.mp3
9.71M
🎼 آهنگ فارسی 🎼 آهنگ " یه پاییز دیگه " 🎙 با صدای سهیل ماسان 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
مجید احمدی - نووینم اشک.mp3
13.33M
🎼 آهنگ محلی مازندرانی 🎼 آهنگ " نووینم اشک " 🎙 با صدای مجيد احمدی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
ناصر عباسی - امام رضا ع.mp3
4.32M
🎼 آهنگ محلی مازندرانی 🎼 آهنگ " امام رضا ع " 🎤 با صدای ناصر عباسی درد و دل با امام رضا دارمه😍👌 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐶 ‏اسرائیل بدون حمایت آمریکا هیچ پخی نیست به روایت فیلم😂 اسرائیل سگ هار آمریکا ‌🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ " سلام سردارم ، عزیز و دلدارم " 🎤 با نوای دلنشین عباس کهزادی 🎁 تقدیم به حاج قاسم سلیمانی بسم‌الله الفتح ، بسم‌الله الانتقام وقت نبرد شد حاج قاسم سلام 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ شعرخوانی دوست یعنی... 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکوه پلنگ ایرانی‌ در جنگل هیرکانی 🔹یکی از باشکوه‌ترین موجودات طبیعت ایران‌ در دل جنگل‌های هیرکانی مازندران زندگی می‌کند چرا که این جنگل‌ها با درختان کهنسال و اقلیم مرطوب‌شان، پناهگاه امنی برای این گربه‌سان قدرتمند و‌ کم‌یاب فراهم کرده‌اند. 🔹پلنگ ایرانی جثه‌ای بزرگ و عضلانی دارد که به او امکان می‌دهد در سکوت و به‌دور از چشم شکار، در دل جنگل حرکت کند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بحث جالب وکیل منافقین و نماینده دادستان در دادگاه 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سجده شکر شهید هنیه هنگام شروع عملیات طوفان‌الاقصی 🔹شهید اسماعیل هنیه و اعضای حماس هنگام آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ سجده شکر کردند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
عارف: هیچ تهدیدی موجب عقب‌نشینی ما نمی‌شود معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹تهدیدها برای ما شوخی است. در ۴۰ سال گذشته نشان دادیم هیچ تهدیدی نمی‌تواند موجب عقب‌نشینی ما از برنامه و کارهایمان شود؛ ما راه خود را محکم ادامه خواهیم داد. 🔹تجربه نشان داده پشت هر غم بزرگ، پیروزی و انسجام بزرگ هم بدست آمده است. شهادت سیدحسن نصرالله هم انسجام و وحدت مجاهدین را بیشتر می‌کند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پیام تبریک فرمانده سپاه به سردار حاجی‌زاده فرمانده کل سپاه در پیام تبریک به سردار حاجی‌زاده: 🔹دریافت نشان فتح از دست مبارک فرمانده کل‌ قوا، که به یمن اقدام شجاعانه و خردمندانه جنابعالی در اجرای عملیات‌ «وعده صادق ۲» در خونخواهی شهیدان والامقام اخیر جبهه مقاومت و مجازات رژیم سفاک و صهیونی رقم خورد، موجب خرسندی و افتخار اینجانب و آحاد پاسداران گردید. 🔹در اوج آمادگی‌ هرگونه خباثت دشمن را باقدرت، صلابت و قاطعیت منکوب خواهیم ساخت. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توضیحات سردار اشتری از مدیریت اغتشاشات ۱۴۰۱ فرمانده سابق فراجا: 🔹بسیاری از توطئه‌های دشمنان در نطفه خفه شد و اجازه ندادیم که به بحران‌های امنیتی تبدیل شوند. 🔹به‌عنوان مثال در فتنه بزرگ ۱۴۰۱، دشمن با تمام توان خود به میدان آمد و قصد داشت از هر فرصتی برای ایجاد ناآرامی استفاده کند اما موفق نشد. 🔹رهبری با اشاره به فتنه ۱۴۰۱ گفتند حادثه ناراحت‌کننده‌ای رخ داده است اما فراجا هیچ قصوری در این امر نداشت؛ فراجا در این حوادث به‌عنوان «مظلوم مقتدر» شناخته شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
طرح مجلس برای ایجاد پیمان امنیتی کشورهای مقاومت 🔹طرحی با عنوان «تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه‌های مقاومت و کشورهای حامی آن‌ها» در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که می‌تواند تأثیرات عمیقی بر معادلات امنیتی و سیاسی منطقه داشته باشد. 🔹این پیمان به دنبال ایجاد یک ساختار دفاعی مشترک برای مقابله با تهدیدات خارجی و حمایت از یکدیگر در مواقع بحران است. 🔹طبق متن این طرح، کلیه کشورها یا جنبش‌های آزادی‌بخش عضو پیمان مقاومت، در صورت حمله رژیم صهیونیستی یا ایالات متحده به خاک اعضای پیمان، موظف به حمایت همه‌جانبه از قبیل اقتصادی، نظامی و سیاسی از یکدیگر خواهند بود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
حریف تراکتور از لیگ آسیاحذف شد ⚽️ کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم موهان باگان هند از رقابت‌های سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسن نصرالله چگونه به شهادت رسید؟ محمود قماطی، نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله: 🔹مکانی که پیکر سید در آن پیدا شد، مملو از گازهای خفه کننده بود. 🔹 نیروهای دفاع مدنی، اولین کسانی بودند که به پیکر سید الشهید رسیدند. یکی از آنان شدت علاقه‌ای که به سید داشت، ماسک‌ اکسیژن خود را برداشت و بر دهان سید گذاشت، به این امید که ایشان را نجات دهد. 🔹 شخصی که از شدت عشق به سید این کار را کرد، خودش نیز همان لحظه در کنار پیکر شهید نصرالله به شهادت رسید. 🔹مراسم تشییع نباید خارج از ضاحیه برگزار شود؛ منتظر هستیم شرایطی به وجود آید تا مراسم به صورت شایسته بتوانیم برگزار کنیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.