eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ معجون قوی تقویت حافظه ✍️ مواد لازم ↯↯↯ 🔹سعد کوفى 20 گرم 🔷کندر 20 گرم 🔹پوست هلیله زرد 20 گرم 🔷زعفران 2 گرم 🔹عسل نیم کیلوگرم طرز تهیه سعد کوفى و کندر و هلیله زرد «پوست هلیله زرد » و زعفران را خوب آسیاب کرده و با عسل طبیعى مخلوط کرده و به مدت 24 ساعت در محیط آشپزخانه نگهداری شود. روش مصرف روزانه یک یا دوبار هربار بقدر یک فندق از این معجون بخورند سبب افزایش حافظه خواهد شد. 🔺 معجون تقویت حافظه را نباید در یخچال نگهداری کرد 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
✅ خواص درمانی دمکرده پونه 🔺سرماخوردگی ▫️انواع سردرد‌ ▫️مشکلات گوارشی ▫️کاهش تب خفیف ▫️درمان گلودرد ▫️بهبود نفخ شکم ▫️رفع حالت تهوع 🔻رفع بی‌خوابی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعیم قاسم: معرکه، معرکه آزادی فلسطین است قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹ای کسانی که طلبکار هستید آیا به مقاومت چیزی اعطا کرده‌اید؟ ایران انجام داد وعده صادق اول و دوم را. 🔹معرکه، معرکه آزادی فلسطین است و ایران به آن‌ها کمک می‌کند. 🔹یمن توانسته به تجارت اسرائیل خسارت وارد کند، دلیل آن وفاداری ملت یمن است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعیم قاسم: جبهه لبنان جبهه یاری کننده است قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹خسارت‌های نظامی دشمن در شمال خسارت‌های سنگینی است. 🔹دشمن جنگی را با حمایت‌های نامحدود آمریکا علیه لبنان به راه انداخت. 🔹این جنگ هرگز به اراده ما خدشه‌ایی وارد نمی‌کند، آن‌ها نمی‌توانند اهداف خود را محقق کنند. ما آنها را می‌زنیم و زمانی که ما تصمیم می‌گیریم به آن‌ها حمله می‌کنیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعیم قاسم: دشمن به پرتگاه نزدیک شده‌ است قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹دشمن دروغ می‌گوید، دشمن به پرتگاه نزدیک شده‌ است. عملیات‌های ما افزایش یافت و درد صهیونیست‌ها بیشتر شد. 🔹به نتانیاهو می‌گوییم چندین برابر شما آواره خواهید شد. هرچه جنگ طولانی‌تر شود باتلاق اسرائیل بیشتر می‌شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعیم قاسم: هدف اسرائیل قتل غیرنظامیان است 🔹قائم مقام دبیر کل حزب‌الله لبنان: هدف اساسی آن‌ها فشار است تا بتوانند مشکل ایجاد کنند بین طرفداران مقاومت، اما تلاش‌های شما شکست خورده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعیم قاسم: در حزب‌الله هیچ جایگاه خالی نداریم قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹بعد از اینکه موضوع آتش‌بس تثبیت بشود همه جزییات دیگر قابل بحث و بررسی است. 🔹اگر دشمن به جنگ ادامه دهد میدان فیصله‌دهنده است و راه حل دیگری وجود ندارد. 🔹رهبری و اداره حزب‌الله و مقاومت با دقت و با نظم و انضباط انجام می‌شود. ما تمامی جایگاه‌ها را جایگزین کردیم، ما هیچ جایگاه خالی نداریم و با تمام توان و آمادگی تلاش می‌کنیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین وضعیت برگزاری دیدار ایران و قطر مومنی معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال: ⚽️ تا فردا ساعت ۱۴ باید گزینه‌های مورد نظر خودمان برای میزبانی از قطر را به فیفا اعلام کنیم. ⚽️ دبی، تاشکند و جابجایی بازی با قطر گزینه‌های ما برای میزبانی است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نجات فک خزری از بند صیادان 🔹‌صیادان حین ماهیگیری متوجه گیر افتادن یک قلاده فک خزری در تور صیادی شدند و توانستند فوک خزری را نجات دهند. 🔹‌فک خزری گونه پستاندار دریایی کمیاب بوده که به‌عنوان گونه در خطر انقراض جهانی معرفی شده و ‌تنها پستاندار دریای خزر به شمار می‌رود که به علت صید بی‌رویه و به‌هم‌خوردن شرایط زیستی، وضعیت‌ مطلوبی ندارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار حاجی‌زاده نیروی هوافضای سپاه را به کجا رساند؟ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پزشکیان پنجشنبه عازم ترکمنستان می‌شود مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری: 🔹رئیس جمهور پنجشنبه جهت شرکت در مراسم سیصدمین سالگرد فوت مختوم قلی فراغی، عازم ترکمنستان می‌شود. 🔹پزشکیان در همایش بین‌المللی ارتباط متقابل زبان‌ها و تمدن‌ها_ مبنای صلح و توسعه به مناسبت بزرگداشت مختوم قلی فراقی، سخنرانی خواهد کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
اعلام رأی کمیته انضباطی برای استقلال، محمد نوازی، پرسپولیس 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
دیجی ماهان- پادکست نوروز ۱۴۰۲.mp3
28.39M
🎼 آهنگ محلی مازندرانی 🎼 دیجی ماهان (پادکست نوروز ۱۴۰۲) 🎼 آهنگ شاد شاد مازندرانی 🕰 تایم بالا 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
چین به طور رسمی، جورج سوروس را تروریست جهانی اعلام کرد. حزب کمونیست چین این ابرسرمایه دار یهودی مجارستانی مقیم آمریکا را شرور ترین فرد در جهان نامید. او پسر ابلیس است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
💠افشاگری از لو رفتن شبکه صرافی ایران با اجرای FATF 🔹سید محسن قمصری مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت و مسئول فروش نفت ایران در تحریم در مصاحبه‌ای در بهمن ۱۳۹۸ از لو رفتن اطلاعات شبکه انتقالات مالی ایران در همکاری با FATF پرده برمی‌دارد و می‌گوید: 🔹وزارت خزانه داری آمریکا فرمانده جنگ اقتصادی علیه ایران است و تمامی دستگاه‌های اقتصادی سیاسی آمریکا و خارج از آمریکا به نوعی موظف هستند از این وزارتخانه تبعیت کنند، فرمانده ما در داخل کجاست؟! 🔹در طول سه دهه فعالیت در امور بین‌الملل، با انواع و اقسام تحریم‌ها مواجه بودم به شدت دیدم سال به سال تحریم‌ها تکمیل تر شده، موانعی را که ما می‌توانستیم دور بزنیم رفع کردند، راه‌هایی را که تحریم‌ها را دور می‌زدیم بستند، روز به روز آن را سخت کردند، بانک مرکزی ما چه کرده است؟! 🔹چه سیستم بانکی را برای انتقال وجه توانسته‌ایم ایجاد کنیم؟ یک شبکه بانکی به نام صرافی‌ها داشتیم که اطلاعات این شبکه را تحت عنوان FIU افشا کردیم و این راه را هم به دست خودمان بستیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
محمدتقی زاهدی - لفور صحرای دور.mp3
9.7M
🎼 آهنگ محلی مازندرانی 🎼 آهنگ " لفور صحرای دور " 🎤 با صدای محمدتقی زاهدی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍁🍂 با خود مهربان باشید... دنیا پر از کلمات و انتقادات تند است، ولی لازم نیست با حرف‌هایی که به خود می‌زنید، به حجم این کلمات در دنیا اضافه کنید. با مهربانی با خودتان صحبت کنید و خودتان را تحقیر نکنید. هر‌ روز به خود بگویید که با توجه به شرایطتان به خوبی در راه زندگی جلو آمده‌اید. گاهی اوقات هم برای خود جشن بگیرید، حتی اگر آن‌روز تولدتان نباشد. زیبایی و خوشی را در اتفاقات کوچک ببینید. سعی کنید هر روز، حداقل به یک چیز کوچک و زیبا در اطراف خود توجه کنید، آن را یادداشت کنید و بابت وجودش سپاس‌گزار باشید. قدردانی نه تنها به شما یادآوری می‌کند که چه نعمت‌هایی در زندگی دارید، بلکه به زندگی و وجودتان معنای عمیق‌تری می‌دهد.... 🔰 به کانال اخبار بپیوندید👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
28.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 درگیری در پخش زنده 🔷 ‏اختلاف شدید بین مسئولین صهیونیست 🔷 خطاب به نتانیاهو: گورت گم کن 🔷 برای اولین بار ایران با موشک بالستیک و پهپاد به ما حمله کرد و تو به آمریکا التماس کردی ... 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اندکی تأمل !!!! ▪️مهم / به نظر می آید تلگرام با اسرائیل در ترور فرماندهان مقاومت شریک است. ▪️رژیم اسرائیل در توضیح اشراف اطلاعاتی‌اش و چگونگی ترور‌های گسترده مسئولان رده بالای مقاومت در کمتر از ۴۵ روز، از یک معامله قانونی اطلاعات رونمایی کرد. معامله با تلگرام همزمان با بازداشت پاول دروف در پاريس! ✍ گرفتین که چی شد؟ فرآیندش این بود: مدیر تلگرام را در فرانسه دستگیر می کنند، تحت فشار میگذارند که باید همکاری کنی، نهایتا توجیه میشود که حزب الله یک گروه تروریستی است،بانک اطلاعات باز میشود، پاول دروف آزاد می شود،طبق دیتاهایی که در ویدیو گفته شد ترورهای موفق نقطه ای انجام می شود،و نهایتا برای تطهیر چهره فرانسه دو شب قبل نتانیاهو در رسانه بهش می توپه.همه فکر میکردن ای وَل مکرون چه خوبه. غافل از اینکه دنیای اینها همش فریبکاری و سیاه بازیست... 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌❌ اتفاقات آخرالزمانی منطقه 👈 پیش‌بینی های اعجاب انگیز کتاب «سقوط إسرائيل من العلو والإفساد إلى الزوال» که توسط یک نویسنده عراقی در سال ۲۰۰۱ نوشته شده... کدهای زیادی درونش هست.. ببینید و بفرستید تو گروه‌ها تا ناامیدی از بین بره.. 🔴 پیشنهاد دانلود و مشاهده 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من سلیطه هستم من ناموس نیستم من ناموس پرست نیستم من غیرت ندارم من آزادم من لباسم به خودم مربوطه پوشش خودمه و و و و هر مزخرف دیگری که تمدن غرب بابش کرد نتیجه‌اش میشود حال این مرد خوب ببینید!!! ◀️این آدم مگر دیگر آدم می‌شود؟ مگر آن بچه دیگر زندگی خواهد کرد؟ این مرد، داستان تکراری عصر ماست چیزی که تمدن غرب آن را به اسم آزادی بنا نهاد . ✍عالیه سادات 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های کوبنده داریوش محمدپور، پژوهشگر علوم سیاسی به مجری و کارشناس بی‌بی‌سی و رسوا شدن اپوزیسیون! ⭕️ اشغالگر جمهوری اسلامی نیست؛ این رژیم صهیونیستی است که اشغالگر و متجاوزگر می‌باشد؛ اپوزیسیون ۴۵ سال تلاش می‌کند بین مردم و حاکمیت اختلاف ایجاد کند اما هر بار شکست خورده است! ⭕️ شما نمی‌توانید اسرائیل جنایتکار و اشغالگر را بزک کنید و بگویید برای آزادی ایران به خاک کشور حمله کند؛ آمریکا در افغانستان و عراق چه دموکراسی آورد که اسرائیلی که در خون غوطه‌ور است بخواهد برای مردم بیاورد؟! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💢 نسرین وزیری هم مسئول روابط عمومی وزارت راه شد. قشنگ لیست زندان‌های سال۸۸ رو از اداره زندان‌ها گرفتن دارن هرکدوم رو مسئول یه جایی میکنن. این دولت بجای دولت وفاق، شده دولتِ انتقام۸۸ از نظام پ ن : میشه یکی بهم بگه چه خبره؟ 🤔 چرا هر چی ادم سابقه دار و حامی اغتشاشات اومدن تو بدنه دولت و اونم همشون شدن مدیر روابط عمومی وزارتخونه ها. جای تعجب نداره به همشون پست مشابه دادن؟ پست حساس و مهم روابط عمومی 😡 مسئولین حراستی و امنیتی وزراتخانه ها چی کار دارن میکنند؟ چرا سکوت کردن؟ مگه انتصاب پستهای مدیریتی در سطوح مدیران پایه و بالاتر نباید استعلام و تاییدیه امنیتی بگیرن؟ ⚠️ چرا برای مدیران در سطح شهرستانها اینگونه سختگیری میشه ولی برای سطوح بالاتر خبری نیست؟ 👈 یعنی قانون فقط برای شهرستانها و سطوح پایین دست جامعه مصوب شده؟ ⚠️ آقای اژه ای نا محترم یه خواهش ازتون دارم و اونم اینه که استعفا بدید و ملت رو شاد کنید چون شما بدرد این منصب نمییییییخوریییییید 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
♨️ افشاگری پزشک سابق بیل گیتس (سال ۲۰۱۸) : این میلیاردر از واکسینه کردن فرزندانش امتناع می‌کند. ❌پزشکی که در دهه 1990 به عنوان پزشک خصوصی بیل گیتس در سیاتل خدمت می کرد، می گوید که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و طرفدار واکسن «از واکسینه کردن فرزندان خود در دوران کودکی و جوانی خودداری کرده است». منبع ❌ در سال ۲۰۱۵ سی ان ان گفته بود: «بر اساس یک مطالعه اخیر در کالیفرنیا، بچه‌های مهدکودکی که از واکسیناسیون اجباری بر اساس اعتقادات والدین خود معاف می شوند، ثروتمند و سفید‌پوست هستند. میزانِ مهدکودک‌هایی که معافیت‌های اعتقادی داشتند از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ دو برابر شد. میزانِ معافیت واکسن در محله‌های عمدتاً سفیدپوست و پردرآمد مانند اورنج کانتی، سانتا باربارا و بخش‌هایی از منطقه بای بیشتر بود.» منبع: سی ان ان 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇱بنیامین نتانیاهو به 🇺🇸باراک اوباما درباره 🇮🇷 ایران [ 2012]: 💬 «تو می دانی برای آنها، تو «شیطان بزرگ» و ما «شیطان کوچک» هستیم؛ ما تو هستیم و تو ما هستیم». 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید