eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال از پیکر شهید نیلفروشان در فرودگاه مشهد 🔹حال و هوای میدان بسیج و خیابان‌های منتهی به حرم در پی تشییع پیکر شهید حاج عباس نیلفروشان رنگ و بوی غم و مات به خود گرفته است. 🔹مسیر وداع با این شهید بزرگوار غرق نوحه و ندبه است، شهیدی که زنده‌تر از همیشه امروز خنکای نسیم حیات را را به سوی ما آورد‌. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لیونل مسی از علی دایی عبور کرد 🔹لیونل مسی با ۳ گلی که بامداد امروز با پیراهن آرژانتین برابر بولیوی به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۱۲ برساند و با گذشتن از علی دایی ۱۰۹ گله بعد از رونالدوی ۱۳۳ گله تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ در رده ملی بشود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
حفظ جایگاه قبلی تیم ملی در رده‌بندی پیش‌روی فیفا ⚽️تیم ملی فوتبال ایران که در دو بازی اخیرش در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا در خانه ازبکستان به تساوی بدون گل رضایت داد و قطر را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد، با توجه به سایر نتایج رقم‌خورده در قاره‌های مختلف، در رده‌بندی پیش روی فیفا که قرار است هفته آینده منتشر شود، جایگاهش دستخوش تغییر نخواهد شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمایی دیگر از استقبال مردم مشهد از شهید نیلفروشان 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
وزیر دفاع: سامانه «تاد» چیز جدیدی نیست 🔹امیر سرتیپ نصیرزاده در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی و استقرار سامانه «تاد» در منطقه گفت: سامانه تاد یک سامانه ضد بالستیکی است و چیز جدیدی نیست؛ ما آن را در راستای جنگ روانی ارزیابی می‌کنیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
عراقچی با وزیر خارجه اردن دیدار کرد 🔹وزیر امور خارجه با «ایمن صفدی» همتای اردنی خود دیدار و در خصوص مهمترین مسائل و تحولات منطقه‌ای تبادل نظر کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقامه نماز بر پیکر شهید نیلفروشان توسط آیت‌الله علم الهدی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان 🔹رئیس‌جمهور ایران و سلطان عمان در گفت‌وگوی تلفنی مسائل منطقه به ویژه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و نیز روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
عراقچی با پادشاه اردن دیدار کرد 🔹وزیر امور خارجه امروز در ادامه رایزنی‌هایش در امان با عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استرداد اشیای ۲۸۰۰ ساله به کشور 🔹سه آجر تاریخی، در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی، از سوئیس به کشور برگردانده شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه‌شماری نصف جهان ‌برای وداع با قهرمانِ شهید 🔹مردم نصف جهان لحظه‌شماری می‌کنند برای امشب، برای وداع با قهرمانِ شهید شهرشان‌، برای دلاورمردِ بزرگی که عمری گمنام زیست و پاداش سال‌ها رشادت و مجاهدتش در راه خدا را گرفت و شهید راه قدس شد. 🔹‌پیکر سردار سرلشکر شهید حاج عباس نیلفروشان بعد از ظهر امروز ‌از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان ‌به زادگاهش منتقل می‌شود و اصفهانی‌ها ‌امشب از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در آستان مقدس امامزاده شاه‌میرحمزه اصفهان گرد هم می‌آیند و لاله شهیدشان را در آغوش می‌گیرند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
مذاکرات نهایی استقلال با موسیمانه ▪️ یک مربی دیگر در انتظار ⚽️باشگاه استقلال همچنان در حال تلاش برای انتخاب سرمربی جدید خود است و به همین منظور مذاکرات جدی با «پیتسو موسیمانه» با سرمربی اهل آفریقای جنوبی انجام شده است. ⚽️مذاکرات ابتدایی با این مربی مثبت پیش رفته و هم اکنون دور نهایی مذاکرات در حال انجام است تا در صورت توافق باشگاه استقلال به صورت رسمی از این مربی رونمایی کند. ⚽️مسئولان استقلال امیدوارند ظرف امروز و فردا با پیتسو موسیمانه به توافق کامل برسند.در عین یک مربی دیگر از قاره آمریکای جنوبی در لیست انتظار آبی‌ها قرار دارد تا اگر به هر دلیلی با پیتسو موسیمانه توافق نشد سراغ او بروند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار قاآنی چه بلایی بر سر اسرائیل آورده؟ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیمت لبنیات تعیین شد مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی: 🔹در جلسه صبح امروز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت اقلام لبنی تنظیم بازاری تعیین شد. 🔹این قیمت‌ها پس از تائید در ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شوند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ متکی به گزافه‌گویی نماینده نروژ ▪️در سخن گفتن با ملت بزرگ ایران مؤدب باشید متکی در نشست کمیته ترویج احترام به حقوق بشردوستانه IPU: 🔹عملیات ۷ اکتبر حماس را تروریستی نامیدید؛ در حالی که این کمترین و مشروع‌ترین پاسخ مظلومان به جنایات ۷۵ ساله اسرائیل است. 🔹اگر دیپلماسی راه‌حل بود، توافق اسلو نتیجه می‌داد. 🔹اسلام‌هراسی در اروپا توسط شما آغاز شد؛ حال که مخالفت با صهیونیست‌ها در اروپا مشاهده می‌شود، چرا باید مردم فلسطین در آسیا هزینه آن را بپردازند؟ جنایات هیتلر در اروپا رخ داد و هزینه آن را کشورهای دیگر نباید متحمل شوند. 🔹آیا بنای یادبودی برای ۱۰ هزار کودک شهید فلسطینی برپا کرده‌اید؟ آیا جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و لبنان را محکوم کرده‌اید؟ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
45.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت شاهدان عینی از شب دلخراش بیمارستان شهدای الاقصی ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم در نوارغزه 🔹رژیم صهیونیستی در هفتمین حمله وحشیانه خود به چادرهای آوارگان فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح از آغاز نبرد طوفان الاقصی، ۵ شهروند فلسطینی را زنده زنده در آتش سوزاند و ۶۰ نفر دیگر را نیز زخمی کرد. 🔹در جریان بمباران صهیونیست‌ها، آتش به بسیاری از چادرهای آوارگان فلسطینی که در خواب بودند سرایت کرد و علاوه بر نابودی همه وسایل این خانواده‌ها سبب آوارگی آنها شد. 🔹«ام محمد وادی» که به همراه ۷ دخترش جزئیات این فاجعه را به یاد دارد از لحظات هولناک گسترش آتش به سمت چادرش و نابودی همه وسایل خود و فرزندانش سخن می گوید. 🔹«رضا مصلح»، یکی دیگر از شاهدان عینی این جنایت دردناک ادعاهای مکرر صهیونیست ها در مورد امن بودن مدارس و بیمارستان ها را دروغ خواند و افزود در هیچ کجای غزه مکان امنی وجود ندارد. 🔹اسرائیل با تجاوز مجدد خود به این منطقه امن و بشردوستانه نشان داد که در سراسر جغرافیای نوار غزه، هیچ مکان امنی برای زندگی شهروندان غیرنظامی، کودکان و زنان فلسطینی وجود ندارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امکان تبادل پیام میان ایران و آمریکا وجود دارد 🔹وزیر امور خارجه اعلام کرد که امکان تبادل پیام میان ایران و آمریکا همچنان وجود دارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 : 👈 : مامان و بابا داشتند تلویزیون تماشا می کردند که مامان گفت:”من خسته ام و دیگه دیروقته ، میرم که بخوابم ” مامان بلند شد ، به آشپزخانه رفت و مشغول تهیه ساندویچ های ناهار فردا شد ، سپس ظرف ها را شست ، برای شام فردا از فریزر گوشت بیرون آورد ، قفسه ها را مرتب کرد ، شکرپاش را پرکرد ، ظرف ها را خشک کرد و در کابینت قرار داد و کتری را برای صبحانه فردا از آب پرکرد . بعد همه لباس های کثیف را در ماشین لباسشویی ریخت ، پیراهنی را اتو کرد و دکمه لباسی را دوخت . اسباب بازی های روی زمین را جمع کرد و دفترچه تلفن را سرجایش در کشوی میز برگرداند. گلدان ها را آب داد ، سطل آشغال اتاق را خالی کرد و حوله خیسی را روی بند انداخت . بعد ایستاد و خمیازه ای کشید . کش و قوسی به بدنش داد و به طرف اتاق خواب به حرکت درآمد ، کنار میز ایستاد و یادداشتی برای معلم نوشت ، مقداری پول را برای سفر شمرد و کنار گذاشت و کتابی را که زیر صندلی افتاده بود برداشت . بعد کارت تبریکی را برای تولد یکی از دوستان امضا کرد و در پاکتی گذاشت ، آدرس را روی آن نوشت و تمبر چسباند ؛ مایحتاج را نیز روی کاغذ نوشت و هر دو را در نزدیکی کیف خود قرار داد. سپس دندان هایش را مسواک زد. باباگفت: “فکرکردم ، گفتی داری می ری بخوابی ” و مامان گفت:” درست شنیدی دارم میرم.” سپس چراغ حیاط را روشن کرد و درها را بست. پس از آن به تک تک بچه ها سرزد ، چراغ ها را خاموش کرد ، لباس های به هم ریخته را به چوب رختی آویخت ، جوراب های کثیف را در سبد انداخت ، با یکی از بچه ها که هنوز بیدار بود و تکالیفش را انجام می داد گپی زد ، ساعت را برای صبح کوک کرد ، لباس های شسته را پهن کرد ، جاکفشی را مرتب کرد و شش چیز دیگر را به فهرست کارهای مهمی که باید فردا انجام دهد ، اضافه کرد . سپس به دعا و نیایش نشست. در همان موقع بابا تلویزیون را خاموش کرد و بدون اینکه شخص خاصی مورد نظرش باشد ، گفت: ” من میرم بخوابم” و بدون توجه به هیچ چیز دیگری ، دقیقاً همین کار را انجام داد و اين است تفاوت خواب مادر و پدر بهشت زیر پاي مادران نيست بلكه بهشت خانه ايست كه مادرم در آن است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📖 با هم را برای و (عج) می‌خوانیم با قرائت دعای فرج به جمع میلیونی عاشقان بپیوندیم. 🕊بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ🕊 اِلهي عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى ، وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّد ، اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاًعاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ ؛ يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيان وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ؛ يا مَوْلانا ياصاحِبَ الزَّمانِ ؛ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ ، اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني، السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل؛ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ،بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرينَ☀️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
✳️ : 🤍 به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است 🙏 سپاس خدای را که شب تاریک را با قدرت خود برد و روز روشن را به رحمتش آورد و لباس پر فروغ آن را در حالی‌که قرین نعمتش بودم بر تن من کرد. 🤲 خدایا! 🌸 همچنان که مرا برای این روز نگاه داشتی برای امثال آن نیز پابرجا بدار 🌸 و بر پیامبر اسلام محمّد و خاندان او درود فرست 🌸 و مرا در این روز و شب‌ها و روزهای دیگر به فاجعه‌ی انجام گناهان مبتلا مساز، 🌸 خیر این روز و خیر آنچه در آن است 🌸 و خیر بعد از این روز را روزی‌ام گردان 🌸 و شرّ این روز و شرّ آنچه در آن است 🌸 و شرّ پس از آن را از من بازدار. 🤲 خدایا! 🌸 من با گردن نهادن به دین اسلام به‌سوی تو متوسل می‌شوم 🌸 و با حرمت نهادن به قرآن بر تو اعتماد می‌کنم 🌸 و به دوستی محمّد، بنده برگزیده‌ات که (درود خدا بر او و خاندانش باد) نزد تو به شفاعت می‌طلبم؛ 🤲 پس خدایا ! 🌸 پیمانی که روا شدن حاجتم را به آن امید بسته‌ام بپذیر، 🌸 ای مهربان‌ترین مهربانان! 🤲 خدایا ! 🌸 در روز پنجشنبه پنج حاجت مرا برآور که آن‌ها را جز کرم تو گنجایش و جز نعمت‌های تو طاقت ندارد: 🌸 سلامتی که با آن برای انجام طاعتت نیرو گیرم 🌸 و عبادتی که با آن سزاوار پاداش فراوان تو گردم 🌸 و گشایشی در حال من با روزی حلال 🌸 و اینکه به من با امان خویش در هنگامه‌های ترس امنیت دهی 🌸 و از هر غم و اندوه کوبنده در دژ استوار خویش پناهم دهی، 🌸 بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و چاره‌جویی‌ام را به‌وسیله‌ی او شفیع سودمندی برایم در روز قیامت قرار ده، 🌸 به‌ یقین تو مهربان‌ترین مهربانانی. 🤲 آمین یا رب العالمین 🤲 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
✳️ : روز پنجشنبه به نام امام حسن عسکری(علیه‌السلام) است. در زیارت آن حضرت بگو: 🤍 به نام خداوند بخشنده و مهربان 🙏 سلام بر تو ای ولی خدا 🙏 سلام بر تو ای حجّت حق و بنده‌ی پاک خدا 🙏 سلام بر تو ای پیشوای مؤمنان و وارث پیامبران و برهان محکم پروردگار جهانیان 🌸 درود خدا بر تو و اهل‌بیت پاکیزه و پاکت باد. 🙏 ای سرور من، ای ابا محمّد حسن بن علی، 🌸 من دل‌بسته تو و اهل‌بیت توأم، 🌺 این روز، روز پنجشنبه و روز توست 🌼 و من در آن میهمان و پناهنده به توأم، 🌸 پس به نیکی پذیرایم باش 🌺و پناهم ده، 🌼 به حق خاندان پاکیزه و پاکت. 🤲 آمين يا رب العالمین 🤲 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
✳️ در مورد هدایت و تقوا : بسم الله الرحمن الرحیم 🤲 اَللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ الْهُدَی وَالتُّقی وَالْعفافَ وَالْغِنَی، وَالْعَمَلَ بِما تُحِبُّ وَ تَرْضی. 🤲 اَللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ مِنْ قُوَّتِکَ لِضَعْفِنا، وَمِنْ غِناکَ لِفَقْرِنا وَ فَاقَتِنا، وَ مِنْ حِلْمِکَ وَ عِلْمِکَ لِجَهْلِنا. 🤲 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ أعِنّا عَلی شُکْرِکَ وَ ذِکْرِکَ، وَ طاعَتِکَ وَ عِبادَتِکَ، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الّراحِمینَ» 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 به نام خداوند بخشنده و مهربان 🤲 پروردگارا از تو خواستارم که مرا به صراط مستقیم رهنمون سازی و پرهیزکاری و پاکدامنی و روزی حلال را به من عنایت فرمایی و مرا در عمل به آنچه دوست داری و می پسندی، موفق گردانی. 🤲 خداوندا از تو درخواست می کنم که ناتوانی ما را به توانایی، و تنگدستی و بینوایی ما را به بی نیازی، و جهالت ما را به بصیرت و بینش صحیح، مبدل گردان. 🤲 پروردگارا بر محمد و خاندان او درود فرست، و ما را بر سپاسگزاری از خود و ذکر نام خویش و اطاعت از فرامین خود و پرستش ذات احدیتت، یاری بفرما 📚 بحارالانوار ج۸۷ ص۳۳۸ 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹