eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
وداع با ۸ شهید مدافع‌حرم در معراج شهدای تهران 🔹مراسم وداع با پیکرهای مطهر ۸ شهید مدافع‌حرم که پس از چندین سال به کشور بازگشته‌اند، امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.
صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری ترکیه به ایران اداره آمار ترکیه: 🔹صادرات ترکیه به ایران در ۱۰ ماهه سال جاری میلادی با رشد ۳ درصدی به ۲.۵۵ میلیارد دلار رسیده است. 🔹مبادلات تجاری ایران و ترکیه در ۱۰ ماه نخست ۲۰۲۳ با افت ۱۶ درصدی مواجه شده است. 🔹مبادلات تجاری دو کشور که در ده ماهه پارسال ۵.۳ میلیارد دلار بود امسال به ۴.۴ میلیارد دلار کاهش یافته است. 🔹صادرات ترکیه به ایران در این دوره افزایش و واردات این کشور از ایران کاهش داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو هیچ نگفتی زهراجان... 💔🥀 👤 کلیپ احساسیِ "حوریه انسیه" با نوای حاج عبدالرضا ؛ تسلیت به الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج
آمریکا شریک اصلی کشتار وحشیانه بیش از ۱۵ هزار غیرنظامی فلسطینی است سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: 🔹دولت آمریکا با اذعان به دست داشتن مقامات سابق این کشور در ترور شهید سلیمانی، همچنان از مسئولیت خود در پاسخگویی و نیز به عدالت سپردن جنایتکاران دخیل در این جنایت فرار می‌کند و به‌طور شرم آوری خود را در جایگاه مدعی قرار می‌دهد. 🔹آمریکا نمی‌تواند با قلب واقعیات و روایت سازی غلط، اقدامات مشروع جنبش مقاومت در منطقه جهت مقابله با اشغالگری که از نظر بین‌المللی برسمیت شناخته شده است را با برچسب های دروغین تروریسم زیر سؤال ببرد. 🔹 جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدامات حمایتی آمریکا از تروریسم، به تلاش خود برای افشاسازی نفاق آشکار دولت آمریکا در خصوص تروریسم ادامه خواهد داد.
افزایش شمار شهدای غزه از دیروز تا کنون به ۲۰۰ نفر 🔹وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای دور جدید حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از دیروز تاکنون به ۲۰۰ نفر و شمار زخمی ها به ۵۸۹ نفر رسیده است.
جزئیات جلسات خانوادگی نتانیاهو برای انداختن تقصیر شکست به گردن دیگران ▪️نقش ویژه برای «یائیر» با مدیریت «سارا» 🔹اختصاصی تسنیم|با تمرکز اپوزیسیون دولت صهیونیستی بر روی شخص نتانیاهو و حملات شدید به وی به دلیل شکستهای سنگین در نبرد طوفان الاقصی، در یک برنامه ریزی پنهانی، وظیفه متهم کردن مقامات امنیتی از طریق اظهارات جنجالی و انداختن تقصیر به گردن دیگر مقامات، برعهده یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو قرار گرفته است. 🔹از آغاز جنگ ، دست کم ۵ جلسه با مدیریت سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو برگزار شده و یائیر نیز از طریق فضای مجازی در آنها شرکت کرده است. 🔹عوفر گولان مشاور ارشد نتانیاهو، توپاز لوک مشاور رسانه‌ای و سخی بارورمن رئیس دفتر نتانیاهو نیز به همراه خود وی در این جلسات شرکت داشتند و قرار بر این شده تا برای جلوگیری از حاشیه‌های جنجالی برای شخص نخست وزیر، مواضع تند علیه دستگاه‌های امنیتی (نظیر آمان و شاباک) و ارتش (بخصوص هرتصی هالوی رئیس ستاد ارتش و یارون فینکلمن فرمانده منطقه جنوب) در فضای عمومی بجای نتانیاهو توسط پسرش یائیر انجام شود تا تبعات شکست بعد از جنگ متوجه آنها باشد
برگزاری دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی با حضور رئیس جمهور 🔹دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی فردا (۱۲ آذر ۱۴۰۲) مصادف با سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. 🔹موضوع محوری این همایش «تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر اصول قانون اساسی» است.
🔺ویرانی گسترده بیت لاهیا واقع در شمال غزه توسط هواپیمای جنگی رژیم‌صهیونسیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «پرویز ثابتی را برای دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کنید!» 🔻 اینقدر مستند پرویز ثابتی غیرواقعی و دروغین ساخته شده که در ابتدا صدای کارشناس من‌و‌تو هم در می‌آید و می‌گوید «ساواک من را شکنجه کرده است» 🔻بعد که شاهدی درباره جنایات ساواک از غیب می‌رسد، سازنده مستند "پرویز ثابتی" مجبور به اعتراف می‌شود و می‌گوید: «بله ساواک، مردم را شکنجه می‌کرده، من این را انکار نمی‌کنم! مگر در گوانتانامو و CIA شکنجه نمی‌کنند؟!»
ساعت ۲۴ امروز آخرین مهلت ثبت‌نام‌ در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ 🔺 مهلت ثبت‌نام‌ در نوبت اول آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ به پایان می رسد.
پهپاد عمود پرتاب چمروش ۴ رونمایی شد 🔺 در جریان بازدید سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش از پهپاد عمود پرتاب چمروش ۴ رونمایی شد. 🔺 این پهپاد با قابلیت عمود پرتاب می‌تواند به راحتی از انواع شناورهای نیروی دریایی به پرواز درآمده و مأموریت‌های محوله را انجام دهند.
صهیونیست‌ها تهدید به بمباران کمک‌های بشردوستانه در غزه کردند 🔺 خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد: اشغالگران صهیونیست تهدید کرده‌اند که کمک‌های بشردوستانه را در زمان دریافت این کمک‌ها از سوی طرف فلسطینی در گذرگاه مرزی رفح بمباران می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی؛ جنایت جدید رژیم صهیونیستی 🔺 سخنگوی وزارت بهداشت در غزه: اشغالگران اسراییلی به محض یورش و ورود به بیمارستان الشفاء، تعداد نامعلومی از اجساد را ربودند و پس از چند روز فقط ۱۱۰ جسد را تحویل دادند، در حالی که اثری از اجساد دیگر نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خون کودکان غزه داره معجزه میکنه‼️ 💥زنان استرالیایی، تحت تاثیر حوادث غزه، گروه گروه دارن مسلمان میشن 💥‌بانوی تازه مسلمان شده استرالیایی: اتفاقات غزه انقلابی درونم ایجاد کرد تا باورم را تغییر دهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝نماز اوسته ننه ... 🎙مداحی قدیمی و بسیار دلنشین نوجوان آذربایجانی، بسیجی شهید در جمع رزمندگان لشکر عاشورا بمناسبت
شناور زیر سطحی بدون سرنشین ROV رونمایی شد 🔺 شناور زیر سطحی بدون سرنشین ROV با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش رونمایی شد. 🔺 این شناور بدون سرنشین و کنترل از راه دور قابلیت شناسایی، کشف و انهدام مین‌های لنگری و کف خواب را دارد همچنین قابلیت حمل محموله جهت پاکسازی و انهدام مین‌ها را دارد. 🔺 این شناور تا ۲۰۰ متر عمق توان عملیات دارد و همچنین ۲۴ ساعت مداومت دریانوردی دارد و برای انهدام انواع مین‌های دریایی بکار گرفته می‌شود.
رونمایی از شناور سطحی هوشمند بدون سرنشین 🔺 در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد از شناور سطحی هوشمند و با موتور DC که یک شناور بدونه سرنشین است رونمایی شد.
زخم کاری به ترامپ؛ قاضی فدرال ادعای مصونیت او را رد کرد 🔹قاضی فدرال، ادعای دونالد ترامپ برای رد پرونده اش در زمینه تلاش برای برهم زدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، به بهانه مصونیت رئیس جمهوری را نپذیرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحصن حامیان فلسطین در ایستگاه اصلی قطار هلسینکی پایتخت فنلاند
روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که یحیی سنوار رهبر حماس در غزه موفق شد در دل اسرائیلی‌ها ترس و وحشت ایجاد کند و همچنان به جنگ روانی خود با موفقیت ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد به آنچه که می‌خواست رسیده است
🔸️ اخراج روزانه ۱۰ هزار پناهجوی افغان از پاکستان 🔹️وزیر اطلاع رسانی ایالت بلوچستان پاکستان اعلام کرد که مقامات ایالتی قصد دارند روزانه ۱۰ هزار پناهجوی فاقد مدارک را به افغانستان بازگردانند. 🔹️پس از آغاز روند اخراج بیش از ۱.۷ میلیون پناهجوی بدون مدرک تاکنون دستکم ۴۰۰ هزار نفر از پاکستان اخراج شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت‌های بین‌المللی از فلسطین به شیلی و مکزیک هم رسید
واردات موبایل در اختیار وزارت صمت بانک مرکزی: 🔹در خصوص تخصیص ارز تلفن همراه، در فرآیند واردات ابتدا وزارت صمت نسبت به ارایه مجوز واردات کالا (کد) ثبت سفارش ۸ رقمی اقدام می‌کند. 🔹پس از صدور ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، بانک مرکزی حسب درخواست بانک‌ها و با توجه به منابع ارزی در اختیار نسبت به تخصیص ارز اقدام می‌کند. 🔹بنابراین شناسایی دقیق کالا خارج از چارچوب وظایف بانک مرکزی است.
بلیت ۱۰ میلیونی برای بازی پرسپولیس - الدحیل! ⚽️ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند. ⚽️ گفته می‌شود در کم‌تر از یک ساعت تمام بلیت‌ها این بازی به‌فروش رفت و حالا هواداران پرسپولیس اگر می‌خواهند از نزدیک بازی را تماشا کنند باید از بازار سیاه و با قیمت‌های نجومی بلیت بخرند.
دوقلوهای فلسطینی که امروز شهید شدند 🔹حمله بامدادی رژیم اسرائیل به خان‌یونس چند خانه را بمباران کردند که در اثر آن ۵۳ نفر شهید شده‌اند که در بین آن‌ها، «سما و لمى» خواهرهای دوقلو بودند. 🔹وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از صبح دیروز که حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه از سر گرفته شده است، ۲۰۰ نفر شهید شده و ۵۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.