eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
ساعت ۲۴ امروز آخرین مهلت ثبت‌نام‌ در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ 🔺 مهلت ثبت‌نام‌ در نوبت اول آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ به پایان می رسد.
پهپاد عمود پرتاب چمروش ۴ رونمایی شد 🔺 در جریان بازدید سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش از پهپاد عمود پرتاب چمروش ۴ رونمایی شد. 🔺 این پهپاد با قابلیت عمود پرتاب می‌تواند به راحتی از انواع شناورهای نیروی دریایی به پرواز درآمده و مأموریت‌های محوله را انجام دهند.
صهیونیست‌ها تهدید به بمباران کمک‌های بشردوستانه در غزه کردند 🔺 خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد: اشغالگران صهیونیست تهدید کرده‌اند که کمک‌های بشردوستانه را در زمان دریافت این کمک‌ها از سوی طرف فلسطینی در گذرگاه مرزی رفح بمباران می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی؛ جنایت جدید رژیم صهیونیستی 🔺 سخنگوی وزارت بهداشت در غزه: اشغالگران اسراییلی به محض یورش و ورود به بیمارستان الشفاء، تعداد نامعلومی از اجساد را ربودند و پس از چند روز فقط ۱۱۰ جسد را تحویل دادند، در حالی که اثری از اجساد دیگر نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خون کودکان غزه داره معجزه میکنه‼️ 💥زنان استرالیایی، تحت تاثیر حوادث غزه، گروه گروه دارن مسلمان میشن 💥‌بانوی تازه مسلمان شده استرالیایی: اتفاقات غزه انقلابی درونم ایجاد کرد تا باورم را تغییر دهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝نماز اوسته ننه ... 🎙مداحی قدیمی و بسیار دلنشین نوجوان آذربایجانی، بسیجی شهید در جمع رزمندگان لشکر عاشورا بمناسبت
شناور زیر سطحی بدون سرنشین ROV رونمایی شد 🔺 شناور زیر سطحی بدون سرنشین ROV با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش رونمایی شد. 🔺 این شناور بدون سرنشین و کنترل از راه دور قابلیت شناسایی، کشف و انهدام مین‌های لنگری و کف خواب را دارد همچنین قابلیت حمل محموله جهت پاکسازی و انهدام مین‌ها را دارد. 🔺 این شناور تا ۲۰۰ متر عمق توان عملیات دارد و همچنین ۲۴ ساعت مداومت دریانوردی دارد و برای انهدام انواع مین‌های دریایی بکار گرفته می‌شود.
رونمایی از شناور سطحی هوشمند بدون سرنشین 🔺 در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد از شناور سطحی هوشمند و با موتور DC که یک شناور بدونه سرنشین است رونمایی شد.
زخم کاری به ترامپ؛ قاضی فدرال ادعای مصونیت او را رد کرد 🔹قاضی فدرال، ادعای دونالد ترامپ برای رد پرونده اش در زمینه تلاش برای برهم زدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، به بهانه مصونیت رئیس جمهوری را نپذیرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحصن حامیان فلسطین در ایستگاه اصلی قطار هلسینکی پایتخت فنلاند
روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که یحیی سنوار رهبر حماس در غزه موفق شد در دل اسرائیلی‌ها ترس و وحشت ایجاد کند و همچنان به جنگ روانی خود با موفقیت ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد به آنچه که می‌خواست رسیده است
🔸️ اخراج روزانه ۱۰ هزار پناهجوی افغان از پاکستان 🔹️وزیر اطلاع رسانی ایالت بلوچستان پاکستان اعلام کرد که مقامات ایالتی قصد دارند روزانه ۱۰ هزار پناهجوی فاقد مدارک را به افغانستان بازگردانند. 🔹️پس از آغاز روند اخراج بیش از ۱.۷ میلیون پناهجوی بدون مدرک تاکنون دستکم ۴۰۰ هزار نفر از پاکستان اخراج شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت‌های بین‌المللی از فلسطین به شیلی و مکزیک هم رسید
واردات موبایل در اختیار وزارت صمت بانک مرکزی: 🔹در خصوص تخصیص ارز تلفن همراه، در فرآیند واردات ابتدا وزارت صمت نسبت به ارایه مجوز واردات کالا (کد) ثبت سفارش ۸ رقمی اقدام می‌کند. 🔹پس از صدور ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، بانک مرکزی حسب درخواست بانک‌ها و با توجه به منابع ارزی در اختیار نسبت به تخصیص ارز اقدام می‌کند. 🔹بنابراین شناسایی دقیق کالا خارج از چارچوب وظایف بانک مرکزی است.
بلیت ۱۰ میلیونی برای بازی پرسپولیس - الدحیل! ⚽️ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند. ⚽️ گفته می‌شود در کم‌تر از یک ساعت تمام بلیت‌ها این بازی به‌فروش رفت و حالا هواداران پرسپولیس اگر می‌خواهند از نزدیک بازی را تماشا کنند باید از بازار سیاه و با قیمت‌های نجومی بلیت بخرند.
دوقلوهای فلسطینی که امروز شهید شدند 🔹حمله بامدادی رژیم اسرائیل به خان‌یونس چند خانه را بمباران کردند که در اثر آن ۵۳ نفر شهید شده‌اند که در بین آن‌ها، «سما و لمى» خواهرهای دوقلو بودند. 🔹وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از صبح دیروز که حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه از سر گرفته شده است، ۲۰۰ نفر شهید شده و ۵۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.
قیمت ناوشکن دیلمان ۱۰۰ میلیون دلار است مسئول طراحی ناوشکن دیلمان: 🔹قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است. 🔹‌۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در ساخت ناوشکن دیلمان مشارکت داشتند. 🔹ساخت این ناوشکن ۴ سال به طول انجامیده که یک رکورد جدید در ساخت ناوشکن در کشور محسوب می‌شود.
هدایت شده از خبر فوری ۱
قیمت ناوشکن دیلمان ۱۰۰ میلیون دلار است مسئول طراحی ناوشکن دیلمان: 🔹قیمت تمام شده دیلمان در داخل کشور یک سوم نمونه خارجی و ۱۰۰ میلیون دلار است. 🔹‌۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در ساخت ناوشکن دیلمان مشارکت داشتند. 🔹ساخت این ناوشکن ۴ سال به طول انجامیده که یک رکورد جدید در ساخت ناوشکن در کشور محسوب می‌شود.
آلودگی شهرهای صنعتی تشدید می‌شود سازمان : 🔹طی هفته جاری تقریباً سامانه فعالی روی کشور نخواهیم داشت. 🔹پیش‌بینی می‌کنیم غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی، پرجمعیت و شهرهایی که میزان انتشار آلاینده‌ها در آنها بالاست، افزایش یابد. شرایط برای انباشت آلاینده‌ها در این شهرها مهیاست.
کاهش ۸ درصدی تورم نقطه به نقطه تولید 🔹بانک مرکزی: در پی اتخاذ سیاست تثبیت اقتصادی و کاهش نوسانات نرخ ارز و همچنین ثبات قیمتی در کالاهای اساسی وارداتی، روند تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده با تنزل ۸ واحد درصدی از از ۴۲.۴ درصد در اسفندماه ۱۴۰۱ به ۳۴.۴ درصد در آبان‌ماه سال کاهش یافت.
حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک «کیسوفیم» 🔹سرایا لقدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی: شهرک صهیونیست نشین کیسوفیم را هدف حملات سنگین راکتی قرار دادیم.
تبدیل اجباری پژو۲۰۷ و تارا دستی توسط ایران خودرو 🔹ایران خودرو در یک اقدام غیرقانونی مشتریان خود را مجبور به تغییر خودروی پژو ۲۰۷ و تارا دستی به مدلی با قیمت بالاتر کرده است، در غیر این صورت پول آنها برگرداننده می شود 🔹این در حالی است که وزیر صمت پیشتر اعلام کرده بود، خودروسازان مطلقاً طبق قانون حق ندارند خریداران را مجبور به خرید اجباری محصول خود کنند و باید براساس قرارداد عمل کنند.
صهیونیست‌ها بعد از آتش‌بس وحشی‌تر شده‌اند مدیر کل وزارت بهداشت غزه: 🔹رژیم صهیونیستی بیماران دیالیزی را تهدید کرد، لذا مجبور شدیم آن‌ها را از بیمارستان ترخیص کنیم. 🔹اشغالگران پس از آتش‌بس وحشی‌تر و مخرب‌تر شده‌اند. 🔹حتی یک لیتر گازوئیل به بیمارستان های شمال غزه نرسیده است.
راهکار گرفتن خسارت وارده به موتورسیکلت‌ توقیفی معاون اجرایی پلیس راهور: 🔹مسئولیت وسیله نقلیه توقیفی تا قبل از اعزام به پارکینگ بر عهده پلیس راهور است. از لحظه اعزام به پارکینگ تا توقفگاه و نگهداری در آنجا برعهده خود پارکینگ‌دارها است (مسئولیت پارکینگ‌ها با بنیاد تعاونی فراجا است). 🔹پرداخت خسارت افراد، یک حق بر گردن فراجا است، افرادی که موتورسیکلتشان در پارکینگ‌ها دچار آسیب شده است باید به خدمات منابع فرماندهی انتظامی استان‌ها مراجعه و ثبت شکایت کنند. 🔹به مالکین وسایل نقلیه چه خودرویی چه موتوری توصیه میکنم که قبل از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ از وسیله نقلیه خود عکس بگیرند.