eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مردم با کدملی می‌توانند ۱ خودروی شخصی وارد کنند معاون وزیر صمت: 🔹عموم مردم می‌توانند با ثبت آماری در گمرک و پرداخت حقوق ورودی و گمرکی خودرو را ترخیص کنند و نیازی به این نیست که مردم کارت بازرگانی دریافت کنند. 🔹در آیین نامه واردات خودرو مردم با کد ملی که شناسایی می‌شوند، می‌توانند برای نیاز شخصی خودرو وارد کنند. 🔹در ابتدای کار با توجه به شرایط تامین ارز یک دستگاه خودرو برای هر نفر اجازه داده شده است. .
🔴عبدالملک الحوثی: اسرائیل و آمریکا از قدرت رزمندگان فلسطینی حیرت کرده‌اند/ اسرائیل بزرگترین شکست خود را در مواجهه با حزب‌الله تجربه می‌کند 🔹رهبر انصارالله یمن: ایستادگی غزه بر تمامی پیش‌بینی‌ها غلبه کرده و مردم فلسطین علی‌رغم حجم وسیع درد و رنج‌ها ثابت قدم ایستاده‌اند. 🔹جبهه جنوب لبنان بسیار فعال و سهمگین است و دشمن اسرائیلی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. 🔹دشمن اسرائیلی اعتراف کرده است که در یک تنگنای تاریخی در مواجهه با رویدادهای شمال فلسطین گیر افتاده و در حال تجربه بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ به این سو است. .
🔴کاهش درآمد کانال سوئز 🔹درآمد سالانه کانال سوئز در آخرین سال مالی خود تقریباً یک چهارم کاهش یافت زیرا برخی از کشتیرانان به مسیرهای جایگزین روی آوردند تا از حملات حوثی‌ها در دریای سرخ جلوگیری کنند. .
🔴باقری: حملات رژیم‌صهیونیستی به مردم غزه انتقام‌جویانه است 🔹️دیدار سرپرست وزارت خارجه در دیدار با دستیار دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه: کشتار مردم بی‌گناه در غزه توسط رژیم صهیونیستی نمونه‌ای آشکار از نسل‌کشی فلسطینیان و اخراج اجباری آن‌هاست. 🔹لازم است جامعه جهانی به این جنایات و اقدامات فوری برای جلوگیری از ادامه آن‌ها توجه کند. 🔹 حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه انتقام‌جویانه است و هیچ شانس پیروزی برای این رژیم در جنگ وجود ندارد، تنها هزینه‌های دولت آمریکا به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی این رژیم و مسئول تداوم این نسل‌کشی و فاجعه انسانی را افزایش می‌دهد. 🔹سازمان ملل می‌تواند برای تحقق صلح و امنیت در منطقه بر ظرفیت جمهوری اسلامی ایران حساب کند. .
🔴رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز: جستجو برای یافتن جسد جوان ۲۱ ساله در رودخانه جراحی، محدوده شهرستان رامشیر از روز سه‌شنبه هفته جاری تاکنون ادامه دارد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 افشای نقشۀ براندازان برای گرفتن غرامت میلیون دلاری از اموال مسدودشدۀ مردم ایران .
🔴دادستان آمریکا فردی را که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به مرگ تهدید کرده بود، دستگیر کرد 🔹️جیسون پاتریک آلدی، ۳۹ ساله، اهل کوئینسی، متهم به تهدید بایدن و مقامات فدرال از یک مرکز روان‌پزشکی در تالاهاسی فلوریدا در بازداشت مقامات قضائی قرار دارد. .
🔴معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش: تحریم‌های ۴۵ ساله نظام جمهوری اسلامی سبب تقویت سامانه‌های نظامی کشورمان‌ شده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 مثبت شدن آزمایش کرونای بایدن، سبب شده برخی بگویند این خبر مقدمات کناره‌گیری وی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 چرا نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب بعد از انتخابات برگزار نشد؟ .
🔴حریق در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد 🔹️سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران: ساعت ۲۲:۳۴ یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد به سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد. 🔹️محل حادثه اتاق مخابرات بیمارستان در طبقه همکف بود که این اتاق به‌طور کامل شعله‌ور بود و باعث شده بود تا از طریق دایک‌ها دود زیادی به طبقات پایین سرایت کند. 🔹️این بیمارستان چندین بار مورد بازدید نیروهای آتش‌نشانی قرار گرفته و تذکر ایمنی دریافت کرده بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جزئیات آدم ربایی و پیدا شدن کودک ۳ ساله پس از ۱۸ روز در تهران 🔹آرین، پسر ۳ ساله‌ای که ۸ تیرماه در پارک شهر ربوده شده بود، پس از ۱۹ روز با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت./ مهر .
خرید بلیت ورزشگاه از سوی زنان با کدملی پدر معاون دادستان تهران: 🔹با توجه به گزارش واصله تعداد بلیت ورزشگاه اختصاص یافته به بانوان بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است. 🔹پس از اتمام ظرفیت برخی از بانوان با استفاده از کدملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و موقع عبور از گیت الکترونیکی شناسایی می‌شوند. 🔹این موضوع باعث ایجاد تجمع و بی‌نظمی می‌شود لذا بنا شد، استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی لازم درباره احراز هویت دقیق خریدار و هرگونه اقدام دیگر را انجام و نتیجه را گزارش کنند. .
✅ افزایش دما از روز شنبه در کشور 🔹برای فردا موقتا با وقوع کاهش دما ، انتظار خنک تر شدن هوا را به میزان ۱ تا ۳ درجه سانتیگراد در بخش هایی از نیمه شمالی کشور داریم. 🔹اما از اوایل هفته آینده مجدداً شرایط دمایی تغییر کرده و با وقوع افزایش محسوس دما، انتظار هوایی گرم را در بسیاری از نقاط کشور، علی الخصوص در بخش های نیمه جنوبی داریم. 🔹با وقوع این افزایش دما ، هوایی کاملاً گرم و تابستانی در کشور حکمفرما خواهد شد و در واقع گرمترین روزهای سال را از ابتدا تا کنون تجربه خواهیم کرد. .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): انديشيدن، مايه زنده دلىِ صاحب بصيرت است. امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۳ محرم ۱۴۴۶ ۱۹ ژولای  ۲۰۲۴ .
🔸باد و باران‌ در بخش‌هایی از شمال و‌ جنوب کشور 🔹در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران، البرز و سمنان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 🔹در جنوب سیستان‌وبلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، رگبار و رعد‌ و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️انفجار شدید در تل‌آویو در پی حمله پهپادی 🔹سازمان امدادی رژیم اسرائیل موسوم به «ستاره داوود سرخ» اعلام کرد که در حمله پهپادی به ساختمانی در تل‌آویو ۶ نفر زخمی شده‌اند. 🔹در پی اصابت ترکش‌های پهپاد، یک خودرو نیز منفجر شده که برخی از زخمی‌ها مربوط به این حادثه است. 🔹شبکه الهدهد به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان خبر داد که هنوز کسی در اسرائیل از اینکه پهپاد مهاجم از کجا وارد تل آویو شده، اطلاعی ندارد. 🔹ساختمان مورد هدف قرار گرفته، فاصله اندکی با یکی از ساختمان‌های سفارت آمریکا دارد. 🔹نیروهای امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر به حالت آماده‌باش کامل در آمده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی از پزشکیان رئیس جمهور منتخب در امام زاده صالح که در فضای مجازی پر بازدید شده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئویی از سال 1976، گینۀ نو پاپوا 🔹مردم شناس بلژیکی به قبیلۀ تولامبی بر می خورد و عکس العمل آنها که برای اولین بار آینه دیده اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نحوه‌ استفاده از کارت ملی به جای کارت عابربانک با دستگاهای خودپرداز 🔹ممکنه یه جایی به کارتون بیاد.. .
♦️زلزله قدرتمند ۷.۴ ریشتری در شمال شیلی و مرز آرژانتین 🔹زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۷.۴ ریشتر، شمال شیلی در نزدیکی مرز این کشور با آرژانتین را لرزاند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بازگشت زائران از عراق به ایران و ازدحام در مرز مهران .
🔴شهادت یک افسر پلیس در سراوان 🔹دیشب سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس مسلح به سلاح گرم به واحد گشت پلیس شهرستان سراوان تیراندازی کردند که سروان «علی مطهری» به شهادت رسید. .
🔴برخورد قاطع با گرانفروشی اجناس در پایانه‌های فرودگاهی 🔹دادستان تهران با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و صیانت از حقوق عامه، دستوراتی در راستای نظارت مستمر بر قیمت‌گذاری اجناس و اقلام در پایانه‌های فرودگاه‌های مهرآباد و بین‌المللی امام خمینی(ره) و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان صادر کرد. .
🔴بایدن کنار نمی‌کشم؛ جهان را اداره خواهم کرد 🔹جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری‌ ای بی سی نیوز تاکید کرد: من قادر به انجام هر کاری می‌باشم و نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم، بلکه جهان را اداره می‌کنم. .