eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 چرا نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب بعد از انتخابات برگزار نشد؟ .
🔴حریق در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد 🔹️سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران: ساعت ۲۲:۳۴ یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد به سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد. 🔹️محل حادثه اتاق مخابرات بیمارستان در طبقه همکف بود که این اتاق به‌طور کامل شعله‌ور بود و باعث شده بود تا از طریق دایک‌ها دود زیادی به طبقات پایین سرایت کند. 🔹️این بیمارستان چندین بار مورد بازدید نیروهای آتش‌نشانی قرار گرفته و تذکر ایمنی دریافت کرده بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جزئیات آدم ربایی و پیدا شدن کودک ۳ ساله پس از ۱۸ روز در تهران 🔹آرین، پسر ۳ ساله‌ای که ۸ تیرماه در پارک شهر ربوده شده بود، پس از ۱۹ روز با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت./ مهر .
خرید بلیت ورزشگاه از سوی زنان با کدملی پدر معاون دادستان تهران: 🔹با توجه به گزارش واصله تعداد بلیت ورزشگاه اختصاص یافته به بانوان بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است. 🔹پس از اتمام ظرفیت برخی از بانوان با استفاده از کدملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و موقع عبور از گیت الکترونیکی شناسایی می‌شوند. 🔹این موضوع باعث ایجاد تجمع و بی‌نظمی می‌شود لذا بنا شد، استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی لازم درباره احراز هویت دقیق خریدار و هرگونه اقدام دیگر را انجام و نتیجه را گزارش کنند. .
✅ افزایش دما از روز شنبه در کشور 🔹برای فردا موقتا با وقوع کاهش دما ، انتظار خنک تر شدن هوا را به میزان ۱ تا ۳ درجه سانتیگراد در بخش هایی از نیمه شمالی کشور داریم. 🔹اما از اوایل هفته آینده مجدداً شرایط دمایی تغییر کرده و با وقوع افزایش محسوس دما، انتظار هوایی گرم را در بسیاری از نقاط کشور، علی الخصوص در بخش های نیمه جنوبی داریم. 🔹با وقوع این افزایش دما ، هوایی کاملاً گرم و تابستانی در کشور حکمفرما خواهد شد و در واقع گرمترین روزهای سال را از ابتدا تا کنون تجربه خواهیم کرد. .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): انديشيدن، مايه زنده دلىِ صاحب بصيرت است. امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۳ محرم ۱۴۴۶ ۱۹ ژولای  ۲۰۲۴ .
🔸باد و باران‌ در بخش‌هایی از شمال و‌ جنوب کشور 🔹در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران، البرز و سمنان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 🔹در جنوب سیستان‌وبلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، رگبار و رعد‌ و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️انفجار شدید در تل‌آویو در پی حمله پهپادی 🔹سازمان امدادی رژیم اسرائیل موسوم به «ستاره داوود سرخ» اعلام کرد که در حمله پهپادی به ساختمانی در تل‌آویو ۶ نفر زخمی شده‌اند. 🔹در پی اصابت ترکش‌های پهپاد، یک خودرو نیز منفجر شده که برخی از زخمی‌ها مربوط به این حادثه است. 🔹شبکه الهدهد به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان خبر داد که هنوز کسی در اسرائیل از اینکه پهپاد مهاجم از کجا وارد تل آویو شده، اطلاعی ندارد. 🔹ساختمان مورد هدف قرار گرفته، فاصله اندکی با یکی از ساختمان‌های سفارت آمریکا دارد. 🔹نیروهای امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر به حالت آماده‌باش کامل در آمده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی از پزشکیان رئیس جمهور منتخب در امام زاده صالح که در فضای مجازی پر بازدید شده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئویی از سال 1976، گینۀ نو پاپوا 🔹مردم شناس بلژیکی به قبیلۀ تولامبی بر می خورد و عکس العمل آنها که برای اولین بار آینه دیده اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نحوه‌ استفاده از کارت ملی به جای کارت عابربانک با دستگاهای خودپرداز 🔹ممکنه یه جایی به کارتون بیاد.. .
♦️زلزله قدرتمند ۷.۴ ریشتری در شمال شیلی و مرز آرژانتین 🔹زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۷.۴ ریشتر، شمال شیلی در نزدیکی مرز این کشور با آرژانتین را لرزاند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بازگشت زائران از عراق به ایران و ازدحام در مرز مهران .
🔴شهادت یک افسر پلیس در سراوان 🔹دیشب سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس مسلح به سلاح گرم به واحد گشت پلیس شهرستان سراوان تیراندازی کردند که سروان «علی مطهری» به شهادت رسید. .
🔴برخورد قاطع با گرانفروشی اجناس در پایانه‌های فرودگاهی 🔹دادستان تهران با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و صیانت از حقوق عامه، دستوراتی در راستای نظارت مستمر بر قیمت‌گذاری اجناس و اقلام در پایانه‌های فرودگاه‌های مهرآباد و بین‌المللی امام خمینی(ره) و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان صادر کرد. .
🔴بایدن کنار نمی‌کشم؛ جهان را اداره خواهم کرد 🔹جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری‌ ای بی سی نیوز تاکید کرد: من قادر به انجام هر کاری می‌باشم و نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم، بلکه جهان را اداره می‌کنم. .
🔴سخنگوی نیروهای مسلح یمن: با پهپاد جدید یافا، تل‌آویو را هدف عملیات موفقی قرار دادیم 🔹تل‌آویو را منطقه‌ای ناامن اعلام می‌کنیم و هدف حملات ما خواهد بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 درپی انفجار تل‌آویو نتانیاهو سفر خود به آمریکا را تعویق انداخت .
🔸نقص فنی باعث اخلال در فعالیت فرودگاه‌ها، شبکه‌های تلویزیونی و بانک‌ها در سراسر جهان شد 🔹رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند شبکه‌های تلویزیونی، بانک‌ها و فرودگاه‌ها در سراسر جهان به دلیل قطع گسترده برق با مشکل مواجه شده‌اند و ویندوز بسیاری از کامپیوترها به صورت ناگهانی از کار افتاده است. 🔹درپی قطع جهانی سیستم‌های رایانه‌ای فعالیت فرودگاه بن گورین تل‌آویو  متوقف شد. 🔹شبکه اسکای‌نیوز نیز از دسترس خارج شده و مخاطبان این شبکه گفته‌اند که به جای برنامه‌های عادی پیام عذرخواهی را بر روی صفحه خود ارسال کرده است. 🔹در لندن فرودگاه گاتویک اعلام کرده که پروازها به دلیل از کار افتادن سامانه‌های بازرسی مسافران با تأخیر انجام می‌شود. 🔹 مسافران در فرودگاه لاتون در انگلستان نیز به دلیل مشکل مشابه سرگردان شده‌اند و شاهدان عینی از تشکیل صف‌ها طولانی برای بازرسی مسافران خبر دادند. 🔹فرودگاه برلین نیز تمامی پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی به دلیل آنچه «نقص فنی» خوانده شده به حالت تعلیق درآورده است. 🔹بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی هم هشدار داده‌اند که ممکن است مجبور شوند سفرها را لغو کنند. .
🔴کامپیوترهای از کار افتاده شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاینز 🔹گفته می‌شود اختلال در سرویس‌های ابری شرکت مایکروسافت باعث اختلال‌های سراسری جهانی در فعالیت بسیاری از شرکت‌های مالی، حمل‌ونقل و رسانه‌ای شده است. 🔹اسکای نیوز: سهام مایکروسافت و Crowdstrike در معاملات اروپا سقوط کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 فیلمی از اختلال در فرودگاه دبی در نتیجه اختلال الکترونیکی جهانی .
🔴کاخ سفید: واشنگتن کانال‌های ارتباطی با تهران را حفظ می‌کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 ارتش اسرائیل: خطای انسانی داشتیم 🔹ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروی هوایی این رژیم پهپادی را که امروز تل‌آویو را هدف قرار داد، شناسایی و کشف کرد، اما به‌دلیل خطای انسانی این پهپاد رهگیری نشد. 🔺 فیلمی جدید از عملیات پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو .