15.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وطن پرست یعنی این مادربزرگ عزیز که با دوتا عصا و اینجور به سختی در مملکت غريب زیر باد فحش و ناسزا و اهانت و تهدید دشمنان ایران بره و رأی بده برا سربلندی ایران عزیز
بعد عده ای نشستن تو خونه و نمیرن تا سر کوچه رأی بدی؟!
هر یک رأی بیشتر، یعنی یک ایران قویتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیامبر اکرم فرمود: در آخر الزمان دورانی میآید که جای معروف و منکر تغییر کرده و ارزشها وارونه میشود.
در این دوران شیطان بهقدری ذائقههای را تغییر میدهد که مردم خوب را بد و بد را خوب میبینند و ملاک را گم میکنند؛ دوره حیرت و سرگردانی از سختترین دورانها است که مربوط به آخر الزمان میشود. گاهی برخی تبلیغات مسموم سبب میشود که انسان به باورهای خود شک میکند.
این کلیپ نمونه ای از معرفی «منکر» به عنوان « معروف» است. مشاور آقای پزشکیان در اقدامی زشت، توهین امیز و خلاف ادب و اخلاق در جلوی چشم میلیون ها بیننده میکروفون را پرتاب می کند اما مدعیان اصلاحات!! چنان این کار «ناپسند» را «زیبا» نشان می دهند که انسان در ناپسندی آن تردید می کند!
یکی از کارهای شیطان برای فریب انسان، تزیین و زیبا نشان دادن و آراستن کارهای ناپسند است: وَزَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ فَصَدَّهُمْ عَنِ السَّبِيلِ فَهُمْ لَا يَهْتَدُونَ؛
ﻭ ﺷﻴﻄﺎﻥ،ﺍﻋﻤﺎﻝ [ﺯﺷﺘﺸﺎﻥ ] ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﺁﺭﺍﺳﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ [ﺣﻖ] ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺳﺒﺐ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻰ ﻳﺎﺑﻨﺪ.(نما/٢٤)
ببینید چطور از یک حرکت زشت و ضد ارزش که میتونست به ضررشون تمام بشه
چه کلیپی ساختن برای فریب توده های مردم!!!
برفرض که آقای «فاضلی» بر حق بود و مجری به وی ظلم کرد، ایشان می توانست به جای خشم و عصبانیت و پرتاب میکروفون به طور مستند پاسخ ایشان را بدهد.
فریب جنگ روانی به تعبیر رهبری « خنّاسان مسلّط» را نخوریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه فکر میکنی جلیلی اهل نمایشه، اینو ببین
خیلی قشنگه
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
در مصاف با جنگ شدید روانی
یکی از فضلای قم نقل میکرد: وقتی حجم وسیع جنگ روانی و موج گسترده تخریب علیه آقای جلیلی را به ویژه در فضای مجازی دیدم، به شدت نگران شدم. بالاخره بسیاری از مردم از حقایق بیخبر هستند و تجربه انتخابات گذشته نشان داده که این تخریبها، به ویژه با استفاده از ترفندهای جنگ روانی، روی افکار عمومی اثر میگذارند.
برای همین تصمیم گرفتم به اندازه خود و در حد توانم برای تبلیغ و روشنگری درباره تخریب ها تلاش کنم. در ادامه خواستم استخاره کرده و به قرآن تفألی بزنم. آیات جالب و مناسبی از سوره طه آمد:
قَالَ بَلۡ أَلۡقُواْۖ فَإِذَا حِبَالُهُمۡ وَعِصِيُّهُمۡ يُخَيَّلُ إِلَيۡهِ مِن سِحۡرِهِمۡ أَنَّهَا تَسۡعَىٰ (66) فَأَوۡجَسَ فِي نَفۡسِهِۦ خِيفَةࣰ مُّوسَىٰ( 67) قُلۡنَا لَا تَخَفۡ إِنَّكَ أَنتَ ٱلۡأَعۡلَىٰ (68) وَأَلۡقِ مَا فِي يَمِينِكَ تَلۡقَفۡ مَا صَنَعُوٓاْۖ إِنَّمَا صَنَعُواْ كَيۡدُ سَٰحِرࣲۖ وَلَا يُفۡلِحُ ٱلسَّاحِرُ حَيۡثُ أَتَىٰ (69)
آیات مربوط به رویارویی حضرت موسی(ع) با ساحران فرعون اشاره دارد. طبق این آیات، وقتی ساحران با سحر و جادو، طنابها و چوبدستیهای خود را در چشم مردم مار جلوه دادند، حتی حضرت موسی(ع) در دلش ترسید، اما خداوند به او وحی کرد که تو برتری. نترس و عصای خود را بینداز. حضرت موسی عصای خود را افکند و تبدیل به مار شد و هر آنچه ساحران بر زمین افکنده بودند را بلعید.
ایشان تأکید کرد که قطعاً نمیخواهد آقایان جلیلی و پزشکیان را با حضرت موسی(ع) و فرعون مقایسه کند، اما به نظرش دو جریان طرفدار گفتمان انقلاب اسلامی و جریان غربگرا مقابل هم ایستادهاند. هرچند از نظر قدرت رسانه و تخریب، جریان غربگرا و انحرافی دست برتر را دارد و نگران کننده است، اما امیدوارم اگر طرفداران گفتمان انقلاب با ایمان راسخ و خلوص نیت تا لحظه آخر با تمام توان تلاش کنند، انشاءالله به فضل الهی و به رغم نگرانیها پیروز خواهند شد.
علی اسدی
@ali_asadi_zanjani
هنوز طنین صدای حاج قاسم در گوشمان است که می گفت: «ایران حرم است»!
اما آقای پزشکیان می گوید: «ایران، قفس است»!
نگهبان این حرم باشیم با رای به کد44 ( جلیلی)
این پیام را به دوستان، آشنایان و فامیل خود پیامک کنید
جلیلی از تبار همان غواصان دریادلی است که در راه دفاع از این مرز و بوم با دستان بسته به وسیله نظامیان بعثی زنده به گور شدند؛ با همان صفا، صداقت، مردانگی، ولایت مداری، اخلاص، غیرت، حمیت و تعصب نسبت به اسلام، انقلاب، ایران و مردم.
او یک پای خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران داده است، اما هرگز در مناظرات و تبلیغات به سابقه جبهه و جانباز بودنش اشاره هم نکرد!
15.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خوشتر آن باشد که سرّ دلبران
گفته آید در حدیث دیگران
🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در خانه اگر کس است، یک حرف بس است!
نقدی بر طرح بحث قومیت در انتخابات
در برخی شبکه های اجتماعی با اشاره به آرای بیشتر برخی استان های آذری زبان به آقای پزشکیان، بر نقش پررنگ آنها در انتخاب وی تاکید می شود. این رویکرد در تحلیل نتیجه انتخابات ناصواب و دارای پیامدهای ناگواری است.
🔹طرح آمار آرای قومیتی بدون جزئیات: مطرح کردن موضوع قومیت در انتخابات، بدون ارائه آمار دقیق تفکیکی استانهای فارس، لر، کرد و دیگر قومیت ها، ناقص و گمراهکننده است. ارائه جزئیات آرا در این استانها میتواند تصویری روشنتر از گرایشهای واقعی رأیدهندگان ارائه دهد.
🔹ایجاد تفرقه و نفرت: دامن زدن به بحث قومیت در انتخابات، نتیجهای جز ایجاد نفرت و تفرقه میان طرفداران جلیلی و برخی اقوام ایرانی ندارد. این امر میتواند گسلهای قومیتی را تحریک کرده و به ضرر انسجام و وحدت ملی تمام شود.
🔹انحراف از تحلیل درست: به جای تمرکز بر بررسی علل و انگیزههای واقعی رأیدهندگان، طرح بحث قومیت نوعی انحراف از مسیر تحلیل درست نتایج انتخابات به شمار میرود.
🔹غیرضروری بودن تاکید بر قومیت: حتی اگر فرضاً آمار نشاندهنده گرایش قومیتی در آرا باشد، باز هم تاکید بر این موضوع و دامن زدن به آن، نه تنها سودی ندارد، بلکه میتواند باعث تشدید اختلافات و خدشهدار شدن روابط بین اقوام ایرانی شود.
🔹پیشنهاد:
به جای طرح بحثهای قومیتگرایانه، باید به بررسی عمیقتر علل و انگیزههای واقعی رأیدهندگان در انتخابات پرداخت. این امر میتواند به درک بهتر انتخابات و زمینه ارتقای وحدت ملی در کشور یاری رساند.۱۴۰۳/۴/۱۶
✍️ علی اسدی
@ali_asadi_zanjani
توصیههای تربیتی برای حضور در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام:
🔹حضور در کنار خانواده:
همراهی با خانواده: تلاش کنیم تا به همراه همسر و فرزندان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام شرکت کنیم.
🔹انتخاب هیئت مناسب:
مدت زمان متعادل: به هیئتهایی برویم که زمان مراسم آنها خیلی طولانی نباشد.
فضای مناسب: ترجیحاً در هیئتهایی شرکت کنیم که فضای باز داشته باشند و بچهها احساس راحتتری داشته باشند.
🔹حفظ آرامش کودکان:
نورپردازی ملایم: ترجیحاً در قسمتهایی بنشینیم که تاریک مطلق نباشد و بچهها دلنگران نشوند.
مراقبت و همراهی: بچهها را با کمال محبت و متانت در کنار خودتان نگهداری کنید.
سرگرمی و بازی: خودمان زمانی را با بچهها بازی بیسر و صدا کنیم و همه حواسمان محو روضه نباشد و از حال خوب بچهها غافل نشویم.
مهربانی مضاعف: در روضهها از همیشه به فرزندانمان مهربانتر باشیم.
درک و همراهی: اگر بچهها از حضور در هیئت خسته شدند، سرگرمشان کنیم و اگر خواستند به خانه برگردند، بدون معطلی و بدون ناراحتی به خانه برگردید.
🔹ایجاد فضایی شاد و صمیمی:
روحیه نشاط: با روحیه نشاط و با محبت بچهها را به مراسم ببریم.
مهدکودک مناسب: فرزندان عزیز را به مهدکودک_هیئتهایی که بچهها را برای بازی در فضایی بیرون از مراسم روضه منتقل میکنند نسپارید.
خوراکی و اسباببازی: به همراه خود مقداری خوراکی، اسباببازی، مداد رنگی و دفتر نقاشی و... ببرید تا در طول مراسم حوصله بچهها سر نرود.
ارتباطات اجتماعی: سعی شود مقداری خوراکی و اسباببازی بیشتر به همراه آورده شود تا ارتباطگیری فرزندان با بچههای دیگر تسهیل شود.
بردباری و سعه صدر: ترجیحاً به هیئتهایی برویم که بزرگترها بخاطر سرو صدای احتمالی بچهها عصبانی نمیشوند. (اگر برای بچهها سرگرمی ایجاد شود، سرو صدای بچهها به حداقل میرسد).
🔹خاطرهای خوش:
یادمان باشد که حضور در روضه امام حسین علیه السلام باید همراه با خاطره خوش برای بچهها باشد؛ پس نوع رفتار ما با بچهها خیلی میتواند موثر باشد.
✍محسن پوراحمدخمینی | روانشناس
کانال تربیتی همسران خوب
eitaa.com/joinchat/3451518976C471922bdf6
زمینههای پیدایش حادثه عاشورا (۱)
مقدمه
حادثه عاشورا، یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ اسلام است. این واقعه، همانند بسیاری از رویدادهای سیاسی و اجتماعیِ دیگر، به طور ناگهانی رخ نداد، بلکه ریشه در دگرگونیهای عمیق اجتماعی داشت که پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی پدیدار گشت.
این دگرگونیها، شامل تغییرات گستردهای در ساختار، ارزشها و یا نهادهای جامعه بود که بر جنبههای مختلف زندگی مسلمانان اثر گذاشت. این دگرگونیها به صورت تدریجی و در طول زمان رخ دادند و نه به طور ناگهانی و در قالب یک رویداد خاص.
برای درک عمق این دگرگونیها، کافی است به این نکته توجه کنیم که روزی مردم برای بردن آب وضوی پیامبر(ص) از باب تیمن و تبرک، از هم سبقت می گرفتند. اما پنجاه سال پس از رحلت پیامبر، در همین جامعه، عدهای برای کشتن نوهی همان پیامبر از یکدیگر سبقت میگرفتند و آن را مایهی رستگاری ابدی خود میدانستند! عمر سعد پس از نماز عصر عاشورا خطاب به سپاهیان خود، آنان را لشگریان خدا خواند و به آنان بشارت بهشت داد: يا خيل الله اركبي وبالجنة أبشري!( الارشاد/۲۳۰؛ تاریخ طبری۳/۳۱۴)
این دگرگونیها که بر خلاف آموزههای قرآن و پیامبر(ص) بودند، به مثابه انحراف از دین تلقی میشدند. این انحرافات را میتوان در سه دسته کلی انحراف سیاسی، انحراف فرهنگی و تبعیض و بیعدالتی طبقهبندی کرد.
ادامه دارد...
✍️ علی اسدی
@ali_asadi_zanjani