eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.6هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی خانم های مقابل یک منطق قوی بدجوری کیش و مات شدند
🌺امام صادق فرمود خداوند قسم خورده که او بر فرش دیبا بهشت ننشیند یعنی به بهشت نمیرود....🔥
🔴ایران تمام تحولات منطقه را به دقت زیر نظر دارد و از هیچ تحرکی غافل نیست 🔻(لطفا کامل مطالعه کنید) 🔹رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: 🔹آمریکایی‌ها گفته‌اند ایران باید به برجام برگردد، در حالی که جمهوری اسلامی هرگز از برجام خارج نشده و این آمریکا بوده که نقض پیمان کرده است. 🔹جمهوری اسلامی از مواضع به‌حق خود عقب‌نشینی نمی‌کند، به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنم که به‌جای تکرار تجربه شکست‌خورده فشار حداکثری به ملت ایران، واقعیت‌ها را ببینند و از گذشته درس عبرت بگیرند. 🔹آمریکایی‌ها باید در طول ۴۳ سال اخیر متوجه شده باشند که نمی‌شود با زبان زور با ملت ایران سخن گفت؛ این عجیب است که آنها باز هم می‌خواهند با همان ادبیاتی سخن بگویند که حتماً نتیجه‌‌ای برای آنها، نخواهد داشت. 🔹جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با ۱+۵ و ۱+۴ ، همواره کاملاً عقلانی عمل کرده و خواسته‌های منطقی خود را مطرح کرده است. 🔹ایران تمام تحولات منطقه را به دقت زیر نظر دارد و از هیچ تحرکی غافل نیست. 🔹اگر کوچکترین حرکتی علیه تمامیت ارضی ایران انجام شود، با عکس‌العمل قاطع ما مواجه خواهد شد.
🔴میگم یه وقت بد نباشه هیچکی از روش رد نشده، ایده‌اش خوب بود ولی مردم قهوه‌ایش کردن :)
🔴قيمت CNG، برای مصرف‌كننده تغيير نمی‌كند ✅مابه التفاوت کارمزد برای جایگاه داران که هر متر مکعب مبلغ ۵۷۰ تومان است را دولت پرداخت میکند و قیمت برای مصرف کننده همان ۴۵۳ تومان است 🔹وزارت نفت: 🔹️پیرو مصوبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۱ دولت درخصوص تعیین کارمزد جایگاه‌های عرضه CNG، به اطلاع می‌رساند، تعیین قیمت ۵۷۰ تومان برای هر مترمکعب CNG، به هیچ عنوان به معنای تغییر قیمت برای مصرف‌کنندگان نیست و صرفاً برای نحوه محاسبه کارمزد جایگاه‌داران، اعلام شده است. 🔹️بدیهی است مابه‌التفاوت قیمت فعلی CNG یعنی ۴۵۳ تومان تا رقم اعلام‌شده، توسط دولت پرداخت می‌شود و قیمت هر مترمکعب CNG برای مصرف‌کنندگان همان نرخ قبلی ۴۵۳ تومان است.
🔴هم‌اکنـون رهبر انقلاب در خامنه ای نیوز در پیام به اولین جشنواره بین‌المللی سرود فجر با تأکید بر سرآمدی هنر سرود کشور "ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ؛ راز اثرگذاری استثنائی سرودهای مذهبی و ملّی است"
🔴پیام رهبر انقلاب به اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر 🔸️مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، سرود را از ظرفیت‌های هنری گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی و عملی و کشور ایران را از سرآمدان این حوزه توصیف کردند. 🔸️متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 🔹بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔹سرود یکی از ظرفیتهای هنری گرانبها برای گسترش ارزشهای معرفتی و عملی است. ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ در اجرای دستجمعی، راز اثرگذاری استثنائی سرودهای مذهبی و ملّی در همه جای جهان است، و بحمدالله ذوق و سلیقه و هنر ایرانی، در این بخش هم توانسته است کشور عزیز ما را در شمارِ سرآمدان قرار دهد. 🔹اکنون با تشکر از دست‌اندرکاران ترویج سرود، آنان را به زبده‌گزینی در همه‌ی اجزاء سه‌گانه‌ی یادشده و نیز پرهیز از دنباله‌رویهای زیانبار، و نیز انتخاب موضوعات ارزشی اسلامی و انقلابی و ملّی توصیه می‌کنم.
🔴👈در دام‌ انداختن پهپاد دشمن،👈تا حمله به پایگاه آنها 👈و حال امروز صادرات گسترده با فناوری بالا به خیاط خلوت آنها 🔻اگر مطمئن نیستید از صیهونیست ها و غرب بپرسید آن ابر قدرتی که اعتراف میکنند ازش می ترسند، کیست؟
🔴اردشیر زاهدی داماد شاه بود و ۲۰ سال سفیر ایران در آمریکا بود ✅چقدر زیباست که پیش از مُردنش به ارزش، فداکاری و شهامت سردار سلیمانی پی برد و از او به عنوان فرزند راستین ایران زمین، یاد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی نیست برو بچ دارن یه کم تمرین میکنن👌😊😍😃🔥
. 🔴اتحادیه اروپا: از خرید پهپاد ایرانی توسط روسیه در هراسیم، این اقدامی خطرناک است که موجب تحولی بزرگ در جنگ اوکراین میشود .
. 😊‏به ونزوئلا بنزین صادر میکنیم و به روسیه پهپاد! 😁به امید روزی که موشکامونو صادر کنیم به اسقاطیل :))) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دختر شهید سلیمانی: خیلی‌ها بُعد نظامی حاج قاسم را دیده بودند اما هرزمان که او وقت خالی پیدا می‌کرد در خانه برای بچه‌ها از پروین اعتصامی، شاملو، حافظ و سعدی شعر می‌خواند
🔺اعتراف اکانت حامی الپهلوی به شکست کمپین !
👏👏👏
🔴کره شمالی «دونتسک» را به رسمیت شناخت/ اوکراین روابطش را قطع کرد 🔹 اوکراین امروز از قطع روابط خود با کره شمالی در پی به رسمیت شناختن استقلال دونتسک از سوی پیونگ یانگ خبر داد./مهر
. 🔴ایرانیان میتوانند بدون ویزا به قزاقستان سفر کنند 🔹قزاقستان اعلام کرد که انجام شده، شهروندان ایران، هند و چین می توانند ، بدون نیاز با اخذ روادید، به قزاقستان سفر کنند و حداکثر تا ۱۴ روز اقامت داشته باشند. .
40.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سردار فرهاد نظری جعبه سیاه ۱۸ تیر ۷۸ است که در تمام بیست و سه سال پس از کوی دانشگاه تا امروز، فقط یک بار حاضر به مصاحبه شد. ‌ 🔺در قسمت ۲۵ ‎حافظه تاریخی ایرانی با مشاهده آن گفتگوی تاریخی و چند فیلم خاطره انگیز دیگر، با ابعاد جدیدی از ماجرای ۱۸ تیر آشنا میشوید.
🔴بایدن: معتقدم باید به برجام برگردیم 🔹رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت معتقد است که واشنگتن باید به برجام برگردد. 🔹او با وجود این، با تلاش برای سلب مسئولیت از واشنگتن گفته تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع به عهده ایران است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گرانی ـ ظلم ـ فساد ـ فساد ـ فساد ... داریم اذیت میشیـــم! خیلی ..... 💥 تَهِـــش چی ؟
. 🔴کاری که نکرد، انجامش داد. 🔴تعدادی از اتفاقات مهمی که در کمتر از یک سال، رخ داد ✅پس از روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی، ایران پس از پیگیری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیار به عضویت اصلی سازمان پیمان همکاری شانگهای درآمد. چند‌ماه بعد امیرعبداللهیان وزیرخارجه در دی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه ۱۴۰۰ برای ارزیابی اجرا و عملیاتی‌شدن سند همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین به پکن سفر کرد. ✅ توسعه ترانزیتی ایران-چین از طریق راه‌آهن منجر به راه‌اندازی اولین قطار باری از چین به بندرانزلی در تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری شد. این قطار ۵۱ کانتینر استاندارد با وزن محموله حدود ۱۴۰۰ تن و ارزش باری بیش از ۳ میلیون و ۶۰ هزار دلار دارد و می‌تواند به ارتقای صادرات و واردات محصولات منجر شود. لازم به ذکر است که در دولت سیزدهم طبق آمارهای رسمی افزایش ۴۰ درصدی صادرات نفت ایران به چین را شاهد هستیم. ✅ با شروع کار دولت جدید، دیپلماسی اقتصادی فعال و مبادلات تجاری با کشورهای تاجیکستان، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان با افزایش مواجه شد. در سفر رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران ۱۳ سند همکاری در زمینه‌های سوآپ انرژی(روزانه پنج تا ۶ میلیون مترمکعب گاز ترکمنستان به جمهوری آذربایجان)، ترانزیت(ایجاد ترانزیت چندجانبه بین ترکمنستان، قزاقستان و ایران و اتصال به کریدور شمال - جنوب) و تجاری(افزایش سه برابری تجارت ایران و ترکمنستان و حل مشکل روادید تجار ایرانی به ترکمنستان) امضا شد. ✅ اولین قطار ترانزیتی قزاقستان-ترکمنستان-ایران-ترکیه ۲۸ خرداد وارد ایستگاه راه‌آهن تهران شد؛ ۲۹ خرداد نیز رئیس‌جمهور قزاقستان وارد تهران شد که در نتیجه آن ۹ سند همکاری بسیار عالی بین دولت‌ها و ۱۱ سند همکاری بین شرکت‌های خصوصی ایران و قزاقستان در زمینه‌های کشاورزی و معدن امضا شد. ✅کریدور شمال-جنوب با پیگیری‌های دولت سیزدهم پس از سال‌ها به صورت آزمایشی فعال شد. به نقل از رئیس بندرایرانی - روسی سالیانکا: محموله ذکرشده شامل دو کانتینر ۴۰ فوتی محموله لمینت چوب با وزن ۴۱ تن، به صورت آزمایشی از مبدا سن‌پترزبورگ واقع در روسیه به بندرعباس انتقال یافته و از آنجا توسط کشتی‌های کانتینردار به بندر ناواشیوا هند که مقصد نهایی است انتقال پیدا می‌کنند. ✅براساس آخرین آمار بیان‌شده، این مسیر می‌تواند برای ایران به ازای هر تن ترانزیت بار حدود ۷۵ دلار درآمد به همراه داشته باشد. این کریدور ۱۱ عضو جدید دارد که شامل جمهوری آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، اوکراین، بلاروس، عمان، سوریه و بلغارستان است. راه اندازی این حجم از ترانزیت کالا، میتواند آثار تحریم ها را به شدت کاهش دهد و جایگزین مناسبی جهت درآمدهای نفتی باشد. ✍ مهدی پیش بین
🔴‏شیخ زکزاکی در کمتر از ۲۰ سال، تونسته ۲۵ میلیون نفر را شیعه کند که ۹۰ درصد آنها مقلد آیت‌الله خامنه‌ای هستند 👈جُرم کمی نیست! شش فرزندش را شهید کردند و خودش هم شکنجه شده و حبس کشیده و ... 👈و ما با بالا پایین شدن قیمت تخم مرغ، اعتقاداتمون بالا پایین میشه...😰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ، مسئله پر تکرار در وصیت نامه شهیدان 🔺این آرمان شهیدان فراموش نشود... 🔹امام خامنه ای: "اینکه امام بزرگوار توصیه میکردند که پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند، بروید یک بار هم این وصیت‌نامه‌ها را بخوانید؛ این به‌خاطر این است که این وصیت‌نامه نشان میدهد که این جوان برای چه آمده؛ چه جاذبه‌ای، چه مغناطیسی او را حرکت داده؛ از هوسهای جوانی بگذرد، از درسش بگذرد، از دانشگاهش بگذرد، از محیط راحت زندگی کنار پدر و مادر بگذرد، بیاید در سرمای منطقه‌ی غرب یا گرمای منطقه‌ی خوزستان... این جوان پا میشود میرود آنجا، جانش را کف دستش میگیرد، از خطرات عبور میکند، برای چه؟ این در وصیت‌نامه‌ها منعکس است؛ برای خدا، برای امام، برای حجاب." ۱۳۹۵/۷/۵