نجباء | Nujaba
🚨🚨 آژیر هشدار در منطقه نقب واقع در جنوب رژیم موقت @alnujaba
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 ناتوانی پدافند اسرائیل از رهگیری موشک ایرانی در آسمان نقب
✌🏼 آفرین به دلاور مردان نیروهای مسلح ایران؛ احتمال اصابت حداقل یک موشک در نقب
@alnujaba
● حمد بنجاسم، نخستوزیر پیشین قطر:
🔴 آمریکا به محض اعلام جنگ کشورهای خلیج فارس علیه ایران، از این درگیری خارج خواهد شد و از یک طرف درگیر، به دلال اسلحه تبدیل میشود که به هر دو طرف سلاح میفروشد. این امر منابع و تواناییهای اقتصادی آنها را خالی میکند؛ در جنگی بیهوده با هدف تضعیف دوطرف
👈🏼
البته باید به بنجاسم یادآوری کرد که توان نظامی ایران برعکس کشورهای حاشیه خلیج فارس، درونزا و بومیست و از آمریکا سلاح نمیخرد و این کشورهای عربی هستند که منابع و خاکشان در اختیار آمریکاست، نه ایرانِ مستقل و قدرتمند!@alnujaba
🔴 استرالیا: مشارکت مستقیم در هجوم علیه ایران نداریم| کشورهای عربی کمکهای حفاظتی از ما میخواهند
🔰 وزیر امور خارجه استرالیا:
● در هیچ عملیات هجومی علیه ایران شرکت نخواهیم کرد و حمایت محدود از اقدامات آمریکا و اسرائیل صرفاً در راستای منافع ملی است.
● برخی کشورهای خلیج فارس برای مقابله با حملات پهپادی و موشکی، از ما درخواست کمکهای حفاظتی کردهاند.
@alnujaba
نجباء | Nujaba
🔥 آژیر هشدار در جنوب اراضی اشغالی @alnujaba
🚨 جبهه داخلی اسرائیل: پس از شلیک موشک از سوی ایران، آژیرهای هشدار در چندین شهر و شهرک در مرکز و جنوب منطقه نقب به صدا درآمد
@alnujaba
💢 خبرنگار الجزیره: آژیرهای هشدار برای پنجمین بار از بامداد امروز در کویت به صدا درآمدند
▫️حمله ترکیبی به کویت گزارش شده است.
@alnujaba
427.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 موشک ایرانی در آسمان نابلس
@alnujaba
نجباء | Nujaba
🔴 از مظفر الدین به بعد هیچ پادشاهی در خاک ایران خاک نیست.. میتوانستند شاه شهید باشند! شاه شهید باشی
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 اگر یک جو غیرت داری بگو نمیرم..
👇👇ابتدا کلیپ را ببینید و بعد متن پایین را بخوانید
@alnujaba
نجباء | Nujaba
🎬 اگر یک جو غیرت داری بگو نمیرم.. 👇👇ابتدا کلیپ را ببینید و بعد متن پایین را بخوانید @alnujaba
#یادداشت
پیربچهی هولِ پادشاهی را چه به امام شهید؟
فارغ از مذهب و مسلکتان، فارغ از حب و بغضتان، جدای از اینکه سید علی خامنهای را دوست میداشتید یا نه، از این قلمبهدستِ دلواپسِ ایران، بپذیرید که یک تار موی او به صد رجاله همچون رضا پهلوی میارزد. میدانم که نفْس این مقایسه هم قبیح و زشت است، میدانم در حقش جفا میکنم ولی مایلم نهیب بزنم به کسی که ساختار تعقلش را منوتوها و ایراناینترنشنالها ساختهاند، کسی که البته هنوز ذره ای شرافت در وجودش باقی مانده! دوست من! خامنهای میتوانست مانند حاکمان عرب در کاخ زندگی کند، بیزینس راه بیندازد و کاسبی کند. اما نه، او نخواست.. خانهاش را دیدی؟ اصلا میتوانست در ظاهر نسخه مقاومت بپیچد و در خفا با کدخدا ببندد، میتوانست آخر عمری ژست دگردیسی بگیرد و این چند صباح پایانی مثلا از صلح بگوید تا سوروسات حکومت بهپا باشد! سازش، سادهترین کاری بود که میتوانست انجام دهد. میتوانست شعارهای زیبا بدهد و با هزار و یک استدلال سیاسی، پشت کند به یک عمر مبارزه و به باور این همه سرسپرده. مگر دیگران نکردند؟ میتوانست یک بار به دیدار آن پدوفیلِ حقیر برود تا همه چیز بر وفق مراد باشد! او اما در زمانه هزار رنگ بودنها و وسط بازیها و نان به نرخ روز خوردنها، به آنچه میگفت ایمان داشت. به آنچه میگفت یقین داشت و به آنچه میگفت، عمل کرد. برای سید علی خامنهای همان بس که پنهان نشد، فرار نکرد، زانو نزد. او ایستاد تا در بستر تاریخ نهیبی بلند باشد که جاه و جان و جلوه و جلال هرگز همسنگ شرافت و شهامت و شهادت نیست. به پهلوی نگاه کنید؛ مصاحبهاش با شبکه کلمه را ببینید، باید شرم کرد از این همه زبون بودن. لعنت به هرچه سلسله و سلطنت است که ماحصلش چنین حقارتی است. خامنهای ترجیح داد امامِ شهید باشد، وقتی این مرز و بوم هرگز به چشم خود شاه شهید ندیده است. او برخلاف این پیربچهی هول ِ پادشاهی، بمبها را به جان خرید، شوکران سر کشید اما اجازه نداد بار دیگر توده، طعم خواری را بچشد! غیرت، متاع گرانی است که البته تیر و تبار پهلوی با آن بیگانهست.
#رسانه_نجباء
@alnujaba
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 فرودگاه بنگوریون| فرار صهیونیستها از اراضی اشغالی
@alnujaba