eitaa logo
انوارالزهراء(س)
732 دنبال‌کننده
409 عکس
270 ویدیو
19 فایل
هیئت انوارالزهراء(سلام الله علیها) محفل معنوی اساتید، کارمندان و دانشجویان محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.ما را به همکاران معرفی نمائید شماره کارت بانکی هیأت جهت کمک و پرداخت نذورات 6104338800375160 لینک کانال هیئت https://eitaa.com/alzahra_tums
مشاهده در ایتا
دانلود
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 رسانه دست دشمن است این واقعیت راپخش نمیکند 🔹 دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی باغیرت کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی لازم است. 📗 کافى ج 1 ص 44 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
امام حسن عسكرى ( ع) : 🔷 سپاس خدايى را كه مرا از دنيا بيرون نبرد تا اينكه (فرزندم و) جانشين بعد از خودم را به من نشان داد، 🔹كه او در خلقت و اخلاق شبيه ترين مردم به رسول خدا، صلی الله عليه و آله است، 🔹خدا او را در غيبتش حفظ و نگهدارى مى كند، 🔹و بعد، او را آشكار مى كند تا زمين را پر از عدل و داد نماید، همان گونه كه از بى عدالتى و ستم پر شده باشد. 🔶 عنْ اَحْمَدَ بْنَ إِسْحاقِ بْنِ سَعْدٍ قال: سَمِعْتُ أبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنِ بْنِ عَلىٍّ الْعَسْكَرى عليهماالسلام يَقُولُ: اَلْحَمُد لِلّهِ الَّذى لَمْ يُخْرِجْنى مِنَ الدُّنيا حَتّى أرانِىَ الْخَـلَفَ مِنْ بَعْـدى، أشْبَهُ النّاسِ بِرَسُولِ اللّه ِ صلي الله عليه و آلهخَلْقا وَ خُلْقا، يَحَفَظُهُ اللّه ُ تَبارَكَ وَ تَعالى فى غَيْبَتِهِ، ثُمَّ يُظْهِرُهُ فَيَمْلَأُ الْأَرْضَ عَدْلاً وَ قِسْطا كَما مُلِئَتْ جَوْرَا وَ ظُلْما. 📚 كمال الدين، 408، ح 7 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
💠 پدر گداصفت یا پسر بی‌منطق؟ ناگهان بانگی برآمد، خواجه مُرد و پسر بزرگ‌ترش اداره اموال را بر عهده گرفت. روزی برادر کوچک‌تر نزد او رفت و تقاضای پول کرد. برادر بزرگ با حالتی طلبکارانه گفت: «تو و خواهرمان هم مانند پدر شده‌اید و همواره گدایی می‌کنید؛ البته او برای شما گدایی می‌کرد و شما برای خودتان. پدر می‌گفت: «درست است که پس از من، اداره اموال به عهده توست، اما بقیه بچه‌ها هم حق دارند؛ حق بچه‌ها را بده»». او سپس با حالتی از حزن و ناراحتی ادامه داد: «آخر من چه گناهی کرده‌ام که در خانواده‌ای گداصفت به دنیا آمده‌ام؟» ♦️رفتار برادر بزرگ‌تر برایتان مسخره آمد؟ به نظرتان او با این طرز تفکر، مرزهای بی‌منطقی را جا‌به‌جا کرد؟ می‌گوید‌ مگر می‌شود کسی این قدر احمق باشد که درخواست پرداخت حق را گدایی بداند؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نمونه‌ای دیگر را برایتان شرح دهم. ⬅️ پدری متمول و سرمایه‌دار، فرزندان متعددی داشت. دختر و پسر، باهوش و کم استعداد، پرتوان و ناتوان، کوچک و بزرگ و... . او به فرزندانش گفت: من اموالم را برای خودم نمی‌خواهم و آن را در اختیار شما قرار می‌دهم. هر کدام هرگونه که توانستید از این اموال استفاده کنید و لذت ببرید. اما یک "فقط" وجود دارد. فرزندان گفتند آن "فقط" چیست؟ پدر گفت چون شما با یکدیگر متفاوتید و توانایی جسمی و فکری شما با یکدیگر فرق دارد، هرکدام بیش از نیازش به درآمد رسید، بخش کوچکی از آن اضافه را به خواهر یا برادری بدهد که توانش کمتر است و نتوانسته نیازهایش را برطرف کند. این‌گونه من نیز خیالم راحت است که همه فرزندانم حداقل‌ها را دارند. فرزندان نیز پذیرفتند. اما پس از مدتی وقتی خواهری ندار به نزد برادر ثروتمند رفت و گفت به دستوری که پدر داد عمل کن، پاسخ شنید تو نیز مانند پدر گدایی و ... . ❇️ این دو نمونه را گفتيم تا مقدمه‌ای باشد برای درک رابطه خداوند با انسانها در موضوع خمس و زکات و انفاق: ♨️ خداوند متعال کل زمین را در اختیار انسان قرار داده و فرموده: به قدر استعدادتان از نعمت‌های آن استفاده کنید؛ اما بدانید که استعداد، ظرفیت، توانایی، شرایط محیطی و... شما با یکدیگر فرق دارد. پس هرکدامتان با استفاده از نعمت‌هایی که من به شما داده‌ام، به ثروت رسیدید، حال نیازمندان را نیز دریابید. حال در این میان انسان فراموش‌کار که نمی‌داند هرچه دارد از آن خداست و حتی اگر تلاشی کرده، آن نیرو نیز از طرف خدا بوده است، می‌گوید خدای ادیان چه قدر گدایی می‌کند. او تفکر همان برادر بزرگ‌تر را دارد که حاضر نیست میراث خواهر و برادرش را بدهد و مطالبه حق را گدایی می‌داند. 🔸خداوند متعال در قرآن کریم بارها اشاره کرده است که تمام آنچه در آسمان و زمین است، از آن خداست. آن شخص که به ثروت رسیده، مانند پسر بزرگ‌تری است که عهده‌دار اموال پدر شده است و گرچه طبیعی است که به خاطر زحمتش، حق بیشتری ببرد، اما نباید از دیگران غافل شود؛ چراکه خداوندِ خالق و مالک، روزی نیازمندان را نیز به دست او داده است تا او واسطه رزق شود. 🌷امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: ⚡️إنّ اللّه َ عزّ و جلّ فَرَضَ لِلفُقَراءِ في أموالِ الأغنياءِ ممّا يَكتَفُونَ بهِ ، و لَو عَلِمَ اللّه ُ أنَّ الذي فَرَضَ لَهُم لَم يَكفِهِم لَزادَهُم ، فإنّما يُؤْتَى الفُقَراءُ فيما اُوتُوا مِن مَنعِ مَن مَنَعَهُم حُقوقَهُم ، لا مِنَ الفَريضَةِ ⚡️خداوند عزّ و جلّ در داراييهاى توانگران به اندازه اى كه نياز تهيدستان را تأمين كند، حقّى واجب كرد . اگر خداوند مى دانست كه آنچه براى تهيدستان مقرّر داشته، كفايتشان نمى كند، حقّ بيشترى واجب مى كرد . بنا بر اين ، تهيدستىِ فقيران نه به سبب [كم بودن] اين فريضه (زكات) است، بلكه از آن روست كه توانگران حقوق آنان را نمى پردازند . 📘علل الشرائع ج 2 ص 369 ✔️ پس اگر کسی را دیدید که به خمس و زکات و صدقه و ... معترض است و آن را نوعی گدایی می‌داند، بر حذر باشید که یا ناآگاه است و یا منطقش در حد برادر بزرگ متن ماست. نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
🗞 یک حدیث ، یک داستان ✳️ از امام حسين عليه السلام معناى ادب را پرسيدند؟ 💢 امام عليه السلام فرمود: هُوَ اَنْ تَخْرُجَ مِنْ بَيْتِكَ، فَلا تُلْقِىَ اَحَداً اِلاّ رَأَيْتَ لَهُ الْفَضْلَ عَلَيْكَ. ادب عبارت است از اين كه وقتى كه از خانه خارج مى‌شوى به هر كسى برخورد مى‌كنى او را برتر از خود بينى. (يعنى هميشه ديگران را از خود بهتر بينى و احترام آنها را نگهدارى). 📘موسوعه کلمات امام حسین علیه السلام ص 910 📜انس مـى گـوید: مـن خـدمـت امـام حسین عـلیه السلام بودم كه كنیزش یك شاخـه گـل آورد و تـقـدیم امام علیه السلام نمود. حضرت فرمود: تو را در راه خدا آزاد كردم. انس مى‌گوید: به حضرتـش عـرض كردم: یك شاخه گل ارزشى ندارد كه بخاطر آن او را آزاد كردى ؟ امـام حسین عـلیه السلام فـرمـود: كذا ادبنا الله، قال الله: «وَ إِذَا حُيِّيتُمْ بِتَحِيَّةٍ فَحَيُّوا بِأَحْسَنَ مِنْهَا أَوْ رُدُّوهَا» (نساء/86) این چـنین خـدا مـا را ادب آموخته است كه مى فرماید: «و چون شما را تحیّت گویند شما بهتر از آن تحیت گوئید یا مثل آن» و آزاد كردن كنیز تحیت بهتر بود. 📗کشف الغمة ج 2 ص 31 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
حضرت على عليه السلام : 🔷 جوانمرد با گذشت، كسى است كه مال را فداى آبروى خود مى كند، و فرومايه، آبروى خود را، فداى مال می كند. 🔶 ألكَريمُ مَن صانَ عِرضَهُ بِمالِهِ، وَ اللَّئيمُ مَن صانَ مالَهُ بِعِرْضِهِ. 📚 فهرست غرر و درر ، ص 347 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
💢 چرا به زیارت اهل بیت می‌رویم؟ ✅ برَيْد عِجلى مى‌گويد: «در محضر امام باقر (ع) بودم. مسافرى از خراسان كه آن راه دور را پياده طى كرده بود به حضور امام شرفياب شد. پاهايش را كه از كفش درآورد شكافته شده و ترك برداشته بود. گفت: به خدا سوگند من را نياورد از آنجا كه آمدم مگر دوستى شما اهل البيت. امام فرمود: به خدا قسم اگر سنگى ما را دوست بدارد، خداوند آن را با ما محشور كند و قرين گرداند «وَ هَلِ الدّينُ الَّا الْحُبُّ» آيا دين چيزى غير از دوستى است؟» ✅ از اينجا مى‌توان به فلسفه زيارات قبور اوليا پى برد. فلسفه اينها زنده نگهداشتن خاطرات محبت معنوى است. اگر كسى به اين فلسفه توجه داشته باشد خيلى بهره مى‌برد و استمداد مى‌كند و حتماً عشق و معنى به او مدد خواهد كرد، ولى بعضى مردم شايد سرد و بى‌روح براى لمس قبر و كفاره گناهان مى‌روند. 📕جاذبه و دافعه علی (ع) ص 59 📗یادداشت‌ها ج 9 ص 284 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
❓پرسش در مورد پلورالیسم و دلایل بطلان آن از کتاب و سنت بفرمایید. ✅ پاسخ: ❗️پلورالیسم دینی یا همان صلح کل جهانی بر این مبنا است که هرکس به هر مذهب و مسلکی متدین باشد در نهایت اهل نجات و رستگاری است و همه ادیان و مذاهب از حق و حقیقت بهره‌ای دارند و حقانیت اختصاص به پیروی از یک دین و یک مذهب و مسلک خاص ندارد. ♦️دلائل بطلان این نظریه از دید قرآن و روایات اسلامی بدیهی است و روشن است که اسلام رستگاری را تنها در پیروی از آیین پیامبر خاتم و اهل بیت پاک او می‌داند: 1️⃣ خداوند می‌فرماید: 📖و مَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَ هُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ (آل عمران/85) 📖 و هرکس جز اسلام آیینی برای خود انتخاب کند از او پذیرفته نخواهد شد و او در آخرت از زیانکاران است. 💢 و نيز می‌فرماید: 📖 إنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ (آل عمران/19) 📖 «دین در نزد خدا فقط اسلام است» ⚜️البته مراد از اسلام در دو آيه فوق اگرچه به معنای تسليم شدن در مقابل خداوند است، اما در جای خود ثابت شده است که اين تسليم بودن در هر زمانی فقط يک مصداق دارد و آن، پيروی از آخرين شريعت الهی موجود در آن زمان است. 2️⃣ اسلام آیین خودش را جهانی معرفی می‌کند که همه افراد بشر تا روز قیامت باید متدین به آیین اسلام باشند. طبیعی است که چنین دعوتی به معنای ترک آیین‌ها و شرائع پیشین و پیوستن به آیین جدید که شريعت اسلام است، می‌باشد. 🔺خداوند می‌فرماید: 📖 قلْ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُمْ جَمِيعًا (اعراف/158) 📖 بگو ای مردم من فرستاده خدا به سوی همه شما هستم 🔸همچنين می‌فرماید: 📖 و مَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا كَافَّةً لِلنَّاسِ بَشِيرًا وَ نَذِيرًا (سبأ/28) 📖ما تو را برای بشارت و انذار تمام مردم ارسال کردیم 🔹چنان که فرموده است: 📖 تبَارَكَ الَّذِي نَزَّلَ الْفُرْقَانَ عَلَىٰ عَبْدِهِ لِيَكُونَ لِلْعَالَمِينَ نَذِيرًا (فرقان/1) 📖پر برکت است خداوندی که قرآن را بر بنده‌اش نازل کرد تا برای جهانیان هشداردهنده‌اى باشد 3️⃣ در آیات متعددی اهل کتاب را به دلیل عدم تبعیت از اسلام ملامت کرده و می‌فرماید: 📖 و آمِنُوا بِمَا أَنْزَلْتُ مُصَدِّقًا لِمَا مَعَكُمْ وَ لَا تَكُونُوا أَوَّلَ كَافِرٍ بِهِ وَ لَا تَشْتَرُوا بِآيَاتِي ثَمَنًا قَلِيلًا (بقره/41) 📖 بدان چه نازل کرده‌ام که موید همان چیزی است که با شماست ایمان آورید و نخستین منکر آن نباشید و آیات مرا به بهایی ناچیز نفروشید ❗️همین مضمون در آیات: «مائده/15 و 16 و 19» و «آل عمران 70- 71» و ... تکرار شده است. 4️⃣ روایات فراوانی نیز بر این مطلب دلالت دارد: ❗️امیرمومنان فرموده است: مَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلامِ دِيناً تَتَحَقَّقْ شِقْوَتُهُ وَ تَنْفَصِمْ عُرْوَتُهُ وَ تَعْظُمْ كَبْوَتُهُ وَ يَكُنْ مَآبُهُ إِلَى الْحُزْنِ الطَّوِيلِ وَ الْعَذَابِ الْوَبِيل‏ کسی که جز اسلام آیینی را برگزیند شقاوت و بدبختی دامن اورا خواهد گرفت، دستگیره ایمانش از هم گسسته، سقوط او شدید وسر انجام اندوهی طولانی وعذابی مهلک خواهد داشت 📗نهج البلاغه، خطبه 161 🔶 در بيانات پیامبر گرامی نيز آمده است: تجئ الأعمال يوم القيامة فتجي‏ء الصلاة فنقول يا رب أنا الصلاة .... ثم يجئ الإسلام فيقول يا رب أنت السلام و أنا الإسلام فيقول الله انك على خير بك اليوم آخذ و بك أعطى «روز قیامت اعمال را یک به یک می آورند،هرکدام خودرا معرفی می کنند یکی میگوید من نمازم،دیگری میگوید من روزه ام و... سپس اسلام را می آورند ومی گوید پروردگارا تو سلامی و من اسلام. خداوند می فرماید: امروز به واسطه مخالفت با تو مواخذه میکنم وبه سبب تو پاداش می‌دهم 📕الدر المنثور ج 2 ص 48 📙تفسیر نمونه ج 2 ص 646 5️⃣ در روایات فراوان دیگری نیز آمده است که هر کس معتقد به ولایت اهل بیت و امامت آنان نباشد و اعمال و افعال صالح انجام دهد خداوند هیچ یک از اعمالش را قبول نمی کند و جایگاه او در روز قیامت آتش دوزخ است . 📔وسائل الشیعة ج 1 ص 118 باب 29 📒مستدرک الوسائل ج 1 ص 149 باب 27 🔶 امام باقر عليه السلام فرمود: 🔹كلُّ مَنْ دَانَ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ بِعِبَادَةٍ يُجْهِدُ فِيهَا نَفْسَهُ وَ لَا إِمَامَ لَهُ مِنَ اللَّهِ فَسَعْيُهُ غَيْرُ مَقْبُولٍ وَ هُوَ ضَالٌّ مُتَحَيِّرٌ وَ اللَّهُ شَانِئٌ لِأَعْمَالِه‏ 🔹هر کس بدون اعتقاد به امامت ما عبادت و بندگی کند سعی و تلاش او غیر مقبول است و او گمراه و متحیر محسوب می شود، خداوند نیز اعمالش را قبول نمی‌کند 📓کافی ج 1 ص 183 نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
پیامبر گرامی اسلام (ص) : 🔷 هر عمل نیکی، عملی نیکوتر از خود دارد، مگر شهادت در راه خدا، که نیکوتر از آن عملی وجود ندارد. 🔶 فوقُ كُلِّ ذِی‌بِرّ‍ٍ بِرٌّ حتّی یُقتلَ الرّجُلُ شهیداً فی سبیلِ الله 📚 خصال، ج ١، ص ٨ نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
❓آیا پیامبر اسلام گوشت حرام می‌خورد؟! در کتب روایی اهل سنت، احادیث جعلی و دروغین زیادی وجود دارد که برای شکستن و تنزّل مقام و شخصیت پیامبر اسلام و بالا بردن مقام و منزلت دیگران ساخته و پرداخته‌اند. این‌گونه احادیث، جز توهین به ساحت مقدس حضرت، چیز دیگری نمی‌تواند باشد و منافقان و دشمنان آن حضرت، چه تهمت‌ها و افترائاتی که به ایشان با جعل این احادیث نزدند. 🔷 از جمله آن احادیث، حدیثی است که در کتاب صحیح بخاری که اصح کتب بعد از قرآن در میان اهل سنت است، نقل شده است. ⬅️ از عبدالله فرزند عمر بن خطاب روایت شده که: 🔹یحدث عن رسول الله صلی الله علیه و سلم انّه لقی زید بن عمر بن نفیل بأسفل بلدح و ذاک قبل ان ینزل علی رسول الله صلی الله علیه و سلم الوحی فقدّم الی رسول الله صلی الله علیه و سلم سفرة فیها لحم فأبی ان یکل منها ثمّ قال انّی لااکل ممّا تذبحون علی انصابکم و لا آکل ممّا ذکر اسم‌‌الله علیه. 🔹رسول خدا با زید بن نفیل در پایین منطقه بلدح (سرزمینی است در بیرون مکه، در جهت مغرب این شهر) ملاقات کرد و این زمانی بود که هنوز بر آن حضرت وحی نازل نشده و به پیامبری مبعوث نگشته بود. در این هنگام، پیامبر سفره‌ای از خوراک گوشت بگسترد و به زید تعارف کرد تا با او هم غذا شود. زید از خوردن آن خودداری کرد و گفت من از آن‌چه شما برای بت‌ها ذبح می‌کنید، نمی‌خورم و جز آن‌چه با نام خدا ذبح شده باشد، نخواهم خورد. 📒صحیح بخاری ج 5 ص 40 (https://shamela.baharsound.ir/42174/5/40/%D9%84%D9%82%DB%8C_%D8%B2%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D9%86_%D8%B9%D9%85%D8%B1_%D8%A8%D9%86_%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%84_%D8%A8%D8%A3%D8%B3%D9%81%D9%84)🔺در این حدیث جعلی، علاوه بر اشکالات متعددی که دارد، اشکال ارسال سند را هم دارد؛ چون راوی این حدیث، یعنی عبدالله بن عمر، کسی است که بعد از بعثت پیامبر اکرم به دنیا آمده حال چگونه چنین کسی، به صورت مستقیم و بدون واسطه، از زمان قبل از ولادت خود حکایت می‌کند. ✅ در نتیجه نشان می‌دهد که جاعلان این حدیث، علاوه بر حماقت و نادانی، عالم به علم رجال و تاریخ نبوده که مرتکب چنین اشتباه فاحشی شده‌اند. نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums
🗞 یک حدیث ، یک داستان ✳️ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: اتَّقُوا دَعوَهَ المَظلومِ و إن کانَ کافِراً؛ فإنّهُ لَیسَ دُونَهُ حِجابٌ. از دعاى ستمدیده بترسید، گرچه کافر باشد؛ زیرا هیچ چیز حاجب دعاى مظلوم نمى‌‏شود. 📗میزان الحکمه ج ‏۶ ص ۵۶۱ حدیث ۱۱۶۴۰ 1️⃣ کسی که به همسرش ظلم می‌کند 2️⃣ آنکه حقوق شاگرد و یا کارگرش را دیر می‌دهد 3️⃣ شخصی که به زیر دستش ستم می‌کند 4️⃣ مسئولی که حق مردم را می‌خورد و… 🍂 تمام اینها مصادیق ظلم آشکار است 📜مرحوم علامه طهرانی می فرمودند: پیرمردى صادق القول می گفت: پس از انقلاب مشروطیّت که سربازهاى محمّد ولى خان سپهسالار وارد طهران شدند، خود به چشم خود دیدم که: روزى در نواحى قنات آباد، دو نفر از آنها اسب سوار شاکى السّلاح به طوری که قطارهاى فشنگ را مرتّباً در روى سینه خود بسته بودند، از وسط خیابان به طرف غرب یعنى به سمت امامزاده حسن می گذشتند. و یکى از آنها چپقى بلند در دست داشت و مشغول کشیدن بود. در کنار دیوار خیابان درویشى فقیر که سر خود را تازه با تیغ تراشیده بود نشسته و سر به روى زانوهاى خود گذارده، و به حال خود مشغول بود. همینکه این دو نفر تفنگچى از آنجا عبور می کردند و چشمشان به این مرد سرتراشیده افتاد، آن مرد چپق بدست به سمت او آمد و از روى اسب خود خم شد و آتش چپق خود را روى سر او خالى کرد و رفت. درویش سر خود را از روى زانو برداشته و نظرى کرد و گفت: این کَدو صاحب دارد. هنوز یک میدان به جلو نرفته بودند و به امامزاده حسن نرسیده بودند که من چون در راه خود بدانجا رسیدم دیدم جماعتى از دور مشغول تماشا کردن آن تفنگچى هستند. اسب، او را به زمین زده بود و یک دست در روى سینه او گذارده، و با دست دیگر مرتّباً بر سر و سینه و بدن او می کوفت تا او را در زیر دست و پاى خود خُرد و لِه ساخت. 📙معادشناسی ج ‏۸ ص ۱۹۹ نشانی ما در پیام رسانها👇 https://ble.ir/alzahra_tums https://eitaa.com/alzahra_tums